Europoje! Leido kirsti gatvę degant raudonam signalui. Ekspertai šokiruoti, kas nutiko (Video)  (4)

Raudonas šviesoforo signalas yra paprastas signalas. Jam degant privalome sustoti. Ir nesvarbu, ar kalbame apie šviesoforą automobiliams, ar pėstiesiems. Ar tai tarptautinis signalas? Iš dalies taip. Iš dalies todėl, kad keliose Europos šalyse jis akivaizdžiai taip neveikia.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Facebook“ paskelbtas vaizdo įrašas yra iš Oslo, Norvegijos. Jame matyti didelė pėsčiųjų perėja su šviesoforu. Dega raudonas šviesoforo signalas, bet pėstieji vis dar kerta kelią. Kodėl? Jie kerta kelią, nes gali. Norvegijoje pėstieji negaus baudos už perėjimą degant raudonam šviesoforo signalui. Žinoma, su sąlyga, kad jie neišeis į perėją tiesiai priešais atvažiuojančią transporto priemonę. Kai kelias tuščias, jie gali legaliai kirsti kelią degant raudonam šviesoforo signalui.

Oslas yra ne tik Norvegijos sostinė, bet ir išties didelis miestas. Jame gyvena daugiau nei 700 tūkstančių gyventojų. Tai dar ne viskas, kas įdomu, nes verta atkreipti dėmesį į dar vieną dalyką. Osle taip pat naudojami skaitikliai, rodantys laiką, kada įjungtas tam tikras signalas.

[EU+Kuponai+PAPILDYMAS] Bent 2 kartus pigiau nei Lietuvoje! Šlifuoja, poliruoja ir kt. Super gausus rinkinys + dyzelinis oro šildytuvas su APP
3207 3

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Ar leisti pėstiesiems legaliai žengti į kelią degant raudonam šviesoforo signalui yra revoliucija? Galbūt taip. Tačiau tai labiau sveiko proto klausimas, nes panašus, nors ir nesankcionuotas paprotys šiame mieste vyrauja jau daugelį metų, o jį stiprina vis aukštesnė vairavimo kultūra.

Be to, kalbant apie tokią nerašytą taisyklę, tą patį galima pajusti ir daugelyje kitų Europos miestų. Pirmiausia į galvą ateina Berlynas ir daugelis Prancūzijos miestų – nuo ​​Paryžiaus iki Nicos. Eismą tokiose vietose vis dar reguliuoja šviesoforai. Tačiau, kai kelias tuščias, pėsčiasis neprivalo paisyti raudono signalo. Vairuotojai, pamatę pėsčiąjį pėsčiųjų perėjoje, sulėtina greitį, o ne signalizuoja, net jei automobiliui degė žalias šviesoforo signalas. Tai geras sprendimas. Tačiau dar geriau yra tai, kaip norvegai paaiškina tokio reglamento įvedimą.

 

Vaizdo įrašas iš Oslo buvo paskelbtas „Warsaw Smog Alarm“ kanale „Facebook“ tinkle. Įrašo autorius taip pat cituoja dalį medžiagos iš Oslo savivaldybės. Joje, be kita ko, teigiama: „Jei man tenka kirsti pusę miesto su ginklu, aš pasirūpinu, kad jis būtų pritvirtintas. Niekam negaliu pakenkti. Tas pats pasakytina ir apie važiavimą automobiliu mieste. Būtent vairuotojas, kuris dviejų tonų tanku veža savo 80 kg kūną po miestą, turėtų vairuoti labai atsargiai, o ne pėstieji, kurie turėtų virsti komandosais“.

 

Norvegijoje kelių eismo taisyklių korekcija pasirodė esą veiksminga. Tai lėmė vairuotojų mąstymo pokyčius, leido vairuoti atsargiau ir, svarbiausia, sumažino avarijų skaičių, o tai ir yra eismo saugumas. Ar žinojote, kad būna metų, kai Osle nežūsta nė vienas pėsčiasis, nors ir kirto raudoną šviesoforo signalą?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(18)
(6)
(12)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (4)

Susijusios žymos: