Krachas! 30 000 sunkvežimių pūva sandėliuose. KAMAZ be išeities ()
Nuo rugpjūčio 1 d.

© Vitaly V. Kuzmin (CC BY-SA 4.0) | https://en.wikipedia.org/wiki/Kamaz#/media/File:Interpolitex_2011_(404-25).jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Sekdama „AvtoVAZ“ ir GAZ pavyzdžiu, KAMAZ paskelbė apie perėjimą prie 4 dienų darbo savaitės dėl krizės automobilių rinkoje. Kas nutiko?
Didžiausia Rusijos sunkvežimių gamintoja KAMAZ nuo rugpjūčio 1 d. sutrumpins darbo savaitę iki keturių dienų. Šis sprendimas paveiks padalinius, kurie nėra pilnai apkrauti. Bendrovė nurodė kritinį komercinių transporto priemonių, kurių keliamoji galia viršija 14 tonų, rinkos žlugimą: iki pirmojo pusmečio pabaigos sumažėjimas siekė beveik 60 %.
|
KAMAZ dėl susidariusios situacijos kaltina užsienio tiekėjus, kurie, nepaisydami paklausos mažėjimo prognozių, 2024 m. importavo „per didelį kiekį“ produkcijos. Dėl to šių įmonių sandėliuose susikaupė daugiau nei 30 tūkstančių sunkvežimių, kurie net ir dempingo kainomis neranda pirkėjų, pažymėjo gamintojas.
Antras veiksnys – griežta Centrinio banko politika, būtent dideli tarifai ir ribota prieiga prie paskolų ir lizingo. Pasak KAMAZ, dėl to daugiau nei 10 tūkstančių beveik naujų sunkvežimių grįžo į lizingo bendrovių sandėlius ir dabar parduodami „gerokai pigiau“ nei rinkos kaina.