„Apple“ nepatenkintiems „Siri“ darbu pasiūlė… įsigyti kitą telefoną (59)
Šių metų kovo mėnesį keletas išmaniojo telefono „iPhone 4S“ vartotojų padavė grupinį ieškinį vienam iš JAV teismų, kuriame apkaltino kompaniją „Apple“, jog balsu valdomo asmeninio asistento „Siri“ funkcionalumas neatitinka to, ką „Apple“ demonstruoja reklamose per televizorių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ieškovai nusiuntė ieškinį Oklendo miesto teismui, kurio prašo priteisti materialinę kompensaciją už patirtą žalą. „Daug kas iš to, ką rodo Apple per televiziją, neatitinka tikrovės. Gamintojas tvirtina, jog su Siri žmonės derina susitikimus, ieško restoranų, mokosi groti roką su gitara ar užrišti kaklaraištį. Reklamoje visi šie veiksmai atliekami su iPhone 4S ir Siri. Tačiau reklama visiškai neatitinka asistento funkcionalumo“, – pareiškė vienas iš ieškovų.
Tuo pačiu metu kampanija „Apple“ tvirtina, jog nepatenkinti vartotojai, jei jau jie iš tikrųjų nusivylė „Siri“, galėjo pasinaudoti išmaniojo telefono grąžinimo galimybe. Kompanija leidžia visiems vartotojams per 30 dienų po įrenginio pirkimo jį grąžinti, tačiau ieškovai to nepadarė. Be to, „Apple“ nurodo ir tai, jog „Siri“ vis dar yra bandomosios beta versijos stadijoje, todėl parodytas reklamoje funkcionalumo gali ir nebūti minėtame asmeniniame kliente. Kompanija patarė visiems vartotojams, kurie nepatenkinti „Siri“ funkcionalumu, įsigyti kito gamintojo išmanųjį telefoną. Ar pasinaudos tokiu patarimu „Apple“ konkurentai? Reikia tikėtis, kad bent jau „Samsung“ tikrai turės ką pasiūlyti.