Sony papasakojo, ką planuoja daryti su Sony Ericsson prekės ženklu (3)
Kompanijos Sony atstovai TechRadar žurnalistams papasakojo, kodėl japonų korporacija vis dar naudoja daugiau nebeegzistuojančios jungtinės kompanijos Sony Ericsson logotipą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Išmaniųjų telefonų serijos Xperia telefonai, pavyzdžiui, modeliai S ir U, iki šiol ant korpuso turi ženkliuką „Liquid Energy“, nors rinkoje yra jau po Sony prekės ženklu.
Kaip teigia japonų kompanijos atstovai, šis žingsnis tapo savotišku „dvigubu prekės ženklu“ ir jo prireikė tam, kad vartotojai naujos serijos telefonus asocijuotų su geriausiomis seną prekės ženklą turinčių produktų savybėmis. Kitais žodžiais tariant, ant Sony telefonų korpusų esantis mažas logotipas byloja apie serijos pranašumus. Vis tik ateityje kompanija atsisakys pastarojo ženkliuko naudojimo.
Paskutinieji išmanieji telefonai Sony Ericsson rinkoje pasirodė 2011 m. spalio mėnesį. Greičiausiai nuo to momento turi praeiti 18 mėnesių, kol kompanija Sony visiškai atsisakys logotipo „Liquid Energy“. Kalbant apie naujus modelius, kurių nuotraukos nutekintos dar iki jų oficialaus anonso (pavyzdžiui, Sony Xperia J), seno logotipo nebuvimas aiškinamas tuo, jog tai yra tik prototipai. Tapę serijiniu modeliu, šie telefonai gaus įprastą žalią ženkliuką korpuso nugarinėje dalyje.