- Žaidimas vyksta cikliškai, vienas mūsų ciklas vadinamas galaktika. Žaidimo galaktika kulminaciją pasiekia, kai viena iš sąjungų surenka tam tikrą taškų kiekį ir žaidime prasideda nuopuolis. Mes jį pavadinome apokalipse ir jos metu žaidime ateiviai pradeda visus puldinėti kol galų gale anksčiau ar vėliau žaidėjai tų puolimų neatlaiko, o paskutinysis likęs gyvas tampa galaktikos laimėtoju. Toks žaidimo ciklas trunka apie keturis mėnesius.
Kadangi ketvirtoji galaktika ką tik startavo, dabar pats palankiausiais metas prisijungti prie žaidimo ir galbūt laimėti šią galaktiką. Tiesa, „Nebula44“ žaidimo mechanika sukurta taip, jog prisijungus ir po mėnesio šansus laimėti gali išlyginti kiekvienas žaidėjas.
- Dauguma naršyklinių žaidimų yra cikliški. Pagrindinis tikslas pasirinkti tokį žaidimo būdą susijęs su noru įprasminti žaidimą. Jeigu žaidimas neturėtų pabaigos, nebūtų tikslo jį žaisti.
- Pirmąją galaktiką laimėjo mūsų fanas Andrius ir jis tapo vienu iš trijų visų laikų žaidimo laimėtojų. Praeitą savaitę startavo ketvirtoji galaktika ir jau beveik metus laiko veikiame viešai. Per šiuos metus nemažai patobulėjome bei labai džiaugiamės, jog grįžta žmonės, žaidę pačią pirmąją žaidimo versiją. Jie patenkinti mūsų jau gerokai patobulėjusiu produktu.
- Mes pasirinkome vadinamąjį „freemium“ verslo modelį. Pats žaidimas nemokamas, tačiau susimokėjus galima įsigyti kreditų, kurie žaidėjui suteikia tam tikrus privalumus. Tarkime, pastatas statomas šešias valandas, tačiau jei jo reikia čia ir dabar – jums tą pastatą pabaigs statyti sumokėjus papildomų kreditų. Taip pat kreditus galima iškeisti į greitesnį resursų gaminimą, skraidymo pagreitinimą, stipresnius karius ir kitus patobulinimus.
Be to, iš kitų žaidimų mes išsiskiriame tuo, jog leidžiame žadėjams mainytis kredais tarpusavyje. Kituose vadinamuosiuose „pay to win“ žaidimuose, paprastai laimi tie kurie išleidžia daugiausia pinigų. „Nebula44“ žaidime tikrai taip nėra, o pirmąją galaktiką laimėjęs žmogus neišleido nė lito. Tiesa, jis turėjo pakankamai daug laiko ir smegenų. Tai leidžia unikali žaidimo mechanika, kuomet kreditų gali lygiai taip pat nusipirkti už žaidimo resursus juos pardavęs turguje.
- Ar žaidėjai linkę mokėti už papildomas funkcijas?
- Kalbant apie įdomus faktus, kartą vienas žmogus per penkias dienas mūsų žaidime išleido aštuonis šimtus litų, o kitas žaidėjas iš Norvegijos – tūkstantį du šimtus litų. Mes susisiekėme su juo ir anot jo, žaidimas jam pasirodė išties geras ir smagus, tačiau jis neturėjo laiko žaisti. Taipogi mus nustebino, jog jis ne tik sugebėjo tokią sumą išleisti kreditams, tačiau taip pat juos visus žaibiškai panaudoti žaidime. Tam, matomai, reiktų galbūt net visą parą žaisti nesustojus.
Kalbant apie bendrus uždarbius, jie nėra itin didžiuliai. Šiuo metu žaidimą gali žaisti žaidėjai iš viso pasaulio, tačiau daugiau dėmesio skiriame tautiečiams žaidėjams ir Lietuvoje yra daugiau nei trys šimtai aktyvių žaidėjų, į žaidimą grįžtančių bent kas antrą dieną.
- Ar „freemium“ verslo modelis pasiteisino?
- Vienareikšmiškai – taip. Žaidėjas bet kada gali išmėginti žaidimą nemokamai, neišleidęs nei cento. Be to, kiekvienam žaidėjui žaidimas nėra vienodai brangus ir jis jį kitaip vertina. Imkime pavyzdį iš realaus gyvenimo. Štai tarkime senas „Porsche“ automobilis – man tai yra trisdešimties metų senumo laužas be saugos diržų, tačiau kitiems – neįtikėtina brangenybė. Lygiai taip pat su mūsų žaidimu.
Taipogi mes galime pažvelgti į pasaulinius sėkmingiausių žaidimų pavyzdžius. Šį modelį patvirtina tokie gigantai kaip „Age of Conan“. Šiam žaidimui nelabai sekėsi konkuruoti su „World Of Warcraft“ tradiciniu „pay to play“ modeliu ir vos tik nutarę paversti savo žaidimą „freemium“ beveik tą pačią dieną kompanija padvigubino pelnus.
- Minėjote, jog dirbate KTU „StartupSpace“. Kaip vertinate akademinius verslumo centrus?
- Tokias iniciatyvas vertinu labai teigiamai. Mūsų projekto nebūtų, jei ne Kauno technologijos universitetas. Dėka jo mes gavome nemokamas patalpas, o KTU „StartupSpace“ įsteigimas dar didesnis pliusas, nes ten yra ne tik dar didesnė darbo erdvė, bet taip pat kur kas daugiau bendraminčių, įdomių renginių ir palaikymo.
- Kokia ateities vizija?
- „Nebula44“ tipo žaidimai gyvuoja pakankamai ilgai ir mes tikimės, jog per artimiausius kelerius metus išsiplėsime pasaulyje aktyviai dirbdami ties produkto populiarinimu. Šiuo metu jau sudarėme sutartį su socialiniu tinklu One.lt, kuris padės platinti žaidimą ir svarstome apie plėtrą Latvijoje bei Ispanijoje. Kurti tokio pobūdžio projektą yra tarytum nesibaigianti kelionė, tu tiesiog pletiesi, tobulėji, pildai žaidimą ir pastoviai pasiūlai žaidėjams ką nors naujo.