Lankomiausios pasaulio svetainės  (8)

„Google“ nebėra lankomiausia svetainė pasaulyje. Populiariausia paieškos sistema užima antrąją vietą. Tad, kas pirmoji? Užuomina: svetainės savininkė – JAV bendrovė. Beje, spėkite, kiek vietų TOP 20 užima svetainės iš Kinijos?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Remdamiesi „ComScore“, pateikiame lankomiausių svetainių sąrašą.

20 vieta – „Amazon.com“ (163 mln. unikalių lankytojų).

Kai startavo „Amazon“, tai tebuvo vos kelių žmonių įmonėlė, pakuojanti ir siuntinėjanti knygas vietinėje rinkoje. Tačiau per savo veiklos metus ji išsiplėtė į didžiausią elektroninės komercijos parduotuvę pasaulyje, o dabar plečiasi ir į kitus verslus.

19 vieta – „Sina.com.cn“ (169 mln. unikalių lankytojų).

Šio tūkstantmečio pradžioje, „Sina“ buvo žinomas kaip Kinijos „Yahoo“ ir ilgainiui tapo didžiuliu informacijos rinkiniu, kur turinį generuoja vartotojai. 2009-iais metais paleista mikrotinklaraščių platforma „Weibo“.

18 vieta – „WordPress.com“ (170,9 mln. unikalių lankytojų).

Tinklaraščių platforma išpopuliarėjo dėl itin paprasto įrankio įrašams internete publikuoti. Būdama atvirojo kodo sistema, „WordPress“ sugebėjo pritraukti daugybę programuotojų ir lankytojų iš viso pasaulio.

17 vieta – „Apple.com“ (171,7 mln. unikalių lankytojų).

Tai bene vienintelė svetainė, kuri pati nesiekia generuoti pajamų, o tik informuoti vartotojus apie kitus produktus. Čia galima kreiptis pagalbos dėl produktų palaikymo, o „Safari“ naršyklėse ši svetainė nustatyta pagal nutylėjimą.

16 vieta – „Sohu.com“ (175,8 mln. unikalių lankytojų).

„Sohu“ istorija prasidėjo 1997-iais metais, kai ji tebuvo nedidelis paieškos portalas. Nuo to laiko ji išaugo į daugybę informacijos ir įrankių teikiantį milžiną, kur galima rasti ir žaidimų, ir NT skelbimų.

15 vieta – „Bing.com“ (184 mln. unikalių lankytojų).

„Microsoft“ agresyviai reklamuoja paieškos sistemą „Bing“. Taip pat investuojami didžiuliai pinigai į paslaugos patogumą bei algoritmų tobulinimą. Galiausiai, „Microsoft“ moka pinigus kitoms svetainėms už nukreipimus.

14 vieta – „Twitter.com“ (189.8 mln. unikalių lankytojų).

Startavusi 2009-iais metais „Twitter“ pasiūlė trumpųjų žinučių paslaugą globaliu mastu. Vartotojai išsiugdė įprotį stebėti, ką sako stambių organizacijų lyderiai, politikai ir kiti savo srities ekspertai, o „Twitter“ tapo milžinišku informacijos iš pirmų lūpų šaltiniu.

13 vieta – „Taobao.com“ (207 mln. unikalių lankytojų).

Panaši į „eBay“ ir „Amazon“, Kinijos „Taobao“ tapo viena didžiausių internetinių „turgaviečių“ pasaulyje. Bendrovė, kuriai priklauso „Taobao“ – „Alibaba“ – nuėmė mokestį už prekės skelbimo patalpinimą, o tai lėmė didžiulį lankomumą.

12 vieta – „Ask.com“ (218,4 mln. unikalių lankytojų).

Dar praeitame tūkstantmetyje „Ask.com“ startavo „AskJeeves“ pavadinimu. Jos motininė bendrovė – IAC – įsigijo „About.com“ informacinį portalą, dėl to „Ask.com“ tapo daugiau nei vien tik paieškos sistema.

11 vieta – „Blogger.com“ (229,9 mln. unikalių lankytojų).

Ši tinklaraščių platforma iš pradžių buvo labai maža bendrovė, įsikūrusi San Franciske. Ji išgyveno „dot-com“ burbulo metu, o 2002-iais metais ją galiausiai įsigijo „Google“ bendrovė, kuri įdėjo dideles pastangas į tai, kas dabar yra „Blogger“.

10 vieta – „MSN.com“ (254,1 mln. unikalių lankytojų).

Tai vienas didžiausių „Microsoft“ bendrovės projektų internete. Iš pradžių tai tebuvo internetinio ryšio tiekėjas, kol galiausiai tapo daugybės įvairių paslaugų („Hotmail“ el. pašto sistema bei „MSN Messenger“ pokalbiai) rinkiniu. Tai yra didžiulis informacinis portalas.

9 vieta – „Baidu.com“ (268,7 mln. unikalių lankytojų). „Baidu“ yra viena populiariausių paieškos sistemų Kinijos rinkoje. Joje dirba tūkstančiai inžinierių, kurie tobulina paieškos variklio algoritmą, jog vartotojas gautų jam aktualiausią informaciją. Tarp paieškos variantų yra svetainės, audio medžiaga ir vaizdai, iliustracijos.

8 vieta – „Microsoft.com“ (271,7 mln. unikalių lankytojų).

Kaip ir „Apple.com“ svetainėje, taip ir šioje galima parsisiųsti įvairių „Microsoft“ produktų, atnaujinimų bei kreiptis pagalbos (angl. support). Turint omenyje didžiulį „Microsoft“ paslaugų ir produktų spektrą, nieko keisto, kad ši svetainė lenkia „Apple.com“.

7 vieta – „QQ.com“ (284,1 mln. unikalių lankytojų).

Į Kinijos rinką orientuota paieškos sistemos ir portalo savininkė „Tencent“ sukūrė vieną populiariausių greitųjų žinučių (angl. instant messaging) paslaugą. Portalas turi daugiau nei 700 mln. aktyvių naudotojų.

6 vieta – „Live.com“ (389,5 mln. unikalių lankytojų). Jeigu kada nors turėjote „Hotmail.com“ ar „Outlook.com“ elektroninio pašto dėžutę, dabar jūs automatiškai nukreipiamas į „Live.com“. Tai yra naujoji programinės įrangos gamintojo „Microsoft“ elektroninio pašto paslauga.

5 vieta – „Wikipedia.org“ (469,6 mln. unikalių lankytojų). Didžiausia internetinė enciklopedija pasaulyje leidžia kurti ir redaguoti turinį bet kuriam vartotojui. Didžiausias žmonių srautas ateina iš paieškos sistemų, kur žmonės pateikia konkrečią užklausą apie tam tikrą temą.

4 vieta – „Yahoo.com“ (469,9 mln. unikalių lankytojų). Nors daugelio jau nuvertinta, iš tiesų „Yahoo“ turi daugybę įvairių portalų ir paslaugų (“Yahoo Finance“ ir „Flickr“), o „Yahoo.com“ svetainė jas visas apjungia. Nuo pat interneto atsiradimo, šis prekės ženklas nukreipia vartotojus ten, kur jie pageidauja.

3 vieta – „YouTube.com“ (721,9 mln. unikalių lankytojų). 2006-iais metais „Google“ įsigijus vaizdo įrašų talpinimo, dalinimosi bei peržiūros portalą „YouTube“, jo lankomumas ir patikimumas stipriai išaugo. Čia renkasi įvairi auditorija: paaugliai, besiklausantys Justino Bieberio ir profesoriai, žiūrintys edukacinius vaizdo įrašus.

2 vieta – „Google.com“ (782,8 mln. unikalių lankytojų). Populiariausia paieškos sistema nuo dešimtojo dešimtmečio. Kodėl? Todėl, kad ji pirmoji pasiūlė greičiausią rezultatų pateikimą ir patogią bei „švarią“ vartotojo sąsają. Dabar „Google“ yra daugybės paslaugų – „Gmail.com“, „Google Maps“, „Google+“ – rinkinys.

1 vieta – „Facebook.com“ (836.7 mln. unikalių lankytojų). Didžiausias socialinis tinklas pasaulyje buvo pradėtas kaip nedidelis projektas Harvardo universiteto studentams. Vėliau buvo įtraukti ir kiti universitetai, mokyklos, o galiausiai platforma tapo prieinama visiems, kam per 13 metų. Daugelis šia paslauga naudojamės kasdien.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Verslas.in
Verslas.in
Autoriai: Linas Mitaitis
(13)
(0)
(1)

Komentarai (8)