2012 m. daugiausiai reklamai išleidęs telefonų gamintojas - Samsung (14)
Kompanija Samsung Electronics jau kurį laiką, analitikų teigimu, yra didžiausia ne tik išmaniųjų, tačiau ir paprastų mobiliųjų telefonų rinkos lydere. Vis tik panašu, kad tokius šuolius lemia ne tik (ir ne tiek) siūlomas asortimentas, tačiau reklaminėms kampanijoms skirti pinigai, kurių korėjiečių kompanija tikrai negaili.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ir tai duoda savų vaisių: vartotojai praktiškai gražiai nuperkami.
Leidinio The Wall Street Journal teigimu, 2012 metais kompanija Samsung marketingui ir visokiausioms reklaminėms iniciatyvoms, kurios skirtos jos produkcijai reklamuoti, išleido rekordinę sumą – daugiau nei $401 mln., o tai yra net 5 kartus daugiau tos sumos, kuri buvo skirta 2011 metais. Turbūt nereikia ir sakyti, kodėl kompanijos reklamos mirgėte mirga visame pasaulyje (Lietuvoje jų taip pat yra pakankamai). Arčiausias konkurentas yra kompanija Apple, kuri per 2012 metus išleido $333 mln. (2011 m. – $293 mln.), kompanija HTC – $124 mln. (2011 m. – $46 mln.), BlackBerry – $39 mln., Nokia – $21 mln.
Analitikų teigimu, kompanija Samsung 2013 metais ketina reklamai skirtą biudžetą padidinti dar labiau, o tai patvirtina vien naujojo flagmano Samsung Galaxy S IV reklaminė kampanija. Ir tai visai nenuostabu, kadangi korėjiečių kompanijos vadovybė užsibrėžė tikrai ambicingą tikslą – parduoti net 100 mln. Galaxy S IV.