„Crytek“: Mes manome, kad 60% žaidimo - grafikoje. Tuo remiasi ir „Crysis 3”. (9)
Žaidimų kūrėjo „Crytek“ vadovas Cevatas Yerlis pagaliau skaičiais nurodė, kaip jis įsivaizduoja grafikos ir siužeto svarbumą žaidimui. Tai - ypač diskutuotina tema tarp žaidėjų, tad nieko keisto, jog „X360 Magazine“ vyrukai norėjo sulaukti atsakymo iš „Crytek“ vadovo lūpų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Žmonės sako, jog grafika nieko nereiškia, tačiau pažaiskite „Crysis“ ir pasakykite man, jog tai nieko nereiškia“, sakė C. Yerlis. „Visad buvo taip, kad grafika labai veikia siužetą.“, – atsakė „Crytek“ vadovas pridurdamas, kad grafika tikrai leidžia geriau įsijausti į siužeto vingius.
C. Yerlis sakė pažvelgti į jo kompanijos naujausią darbą, šių metų hitą, šaudyklę „Crysis 3“. Viskas dėl nuostabios grafikos taip tikroviška, jog pasilenkęs priešas gali judėti žolėje, o pamatę, jog žolė juda, galite įtarti kažką blogo. Tai tikrai daro įtaką žaidimui.
„Iš esmės yra taip, kad kuo geresnė grafika, tuo geresnė ir fizika, geresnis ir garsas. Geresni techniniai aspektai ir viskas sumaišyta su menine kryptimi leidžia viską padaryti ypač gražiai bei stilingai. Aš sakau, jog tai yra mažų mažiausiai 60 % žaidimo.“ – baigė C. Yerlis.