Apple dominavimas planšetinių kompiuterių rinkoje baigėsi (6)
„Apple“ planšetinių kompiuterių „iPad“ tiekimai pasaulinei rinkai pirmą kartą tapo mažesni už konkurentų gaminamų planšečių su „Android“ operacine sistema tiekimų apimtis. Apie tai pranešė rinkos tyrimų kompanijos „ABI Research“ analitikai, išanalizavę II šių metų ketvirčio planšetinių kompiuterių paklausos rezultatus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„ABI Research“ skelbia, kad „Android“ planšetiniai kompiuteriai taip pat pirmą kartą susilygino su „Apple“ planšetėmis gautų pajamų požiūriu. II ketvirčio duomenys liudija, kad iš per šį laikotarpį iš viso pasaulyje buvo parduota planšetinių kompiuterių už 12,7 mlrd. JAV dolerių. Pusė šios sumos atiteko „Apple“, o likusi pusė – „Android“ planšečių gamintojams.
Analitikai taip pat atkreipė dėmesį, kad vidutinė „iPad“ mažmeninė kaina sparčiai artėja prie vidutinės „Android“ planšečių kainos. Per praėjusius vienerius metus „iPad“ vidutinė kaina sumažėjo 17 proc., o kitų gamintojų planšečių vidutinė kaina tiek pat padidėjo.
Čia galite palyginti garsesnių gamintojų planšečių kainas lietuviškoje rinkoje:
- Apple iPad visas asortimentas ir kainos
- Samsung planšetinių kompiuterių asortimentas ir kainos
- ASUS planšetinių kompiuterių asortimentas ir kainos
- Dell planšetinių kompiuterių asortimentas ir kainos
- Acer planšetinių kompiuterių asortimentas ir kainos
- HP planšetinių kompiuterių asortimentas ir kainos
Vidutinės „iPad“ kainos mažėjimas siejamas su paklausos pasiskirstymu mažesniojo „iPad mini“ naudai, teigia analitikai. Šis „Apple“ planšetinis kompiuteris su 7,9 colių įstrižainės ekranu yra ir pigesnis. „ABI Research“ duomenimis, II šių metų ketvirtį „iPad mini“ planšečių tiekimai sudarė 60 proc. visų „iPad“ tiekimų ir uždirbo „Apple“ 49 proc. visų pajamų, gautų iš planšetinių kompiuterių pardavimo.
Analitikai jau seniai teigė, kad „Apple“ palaipsniui praranda pozicijas pasaulinėje planšetinių kompiuterių rinkoje. IDC duomenimis, „Apple“ dalis planšečių rinkoje I šių metų ketvirtį buvo sumažėjusi iki 39,6 proc. lyginant su 58,1 proc. I 2012 m. ketvirtį. „Strategy Analytics“ analitikų teigimu, II šių metų ketvirtį „Apple“ dalis pasaulinėje planšečių rinkoje, skaičiuojant pagal tiekimų apimtis, sumažėjo beveik dvigubai: iki 28,3 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.