90-60-90 km/val. eros pabaiga Lietuvoje: naujo tipo greičio matuokliai fiksuos greičio vidurkį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

unytas 2014-05-28 11:16
apvazuoti bus galima. ir panasiai gerau via baltic praplestu kur zmones mirsta. kelius sutvarkitu o ne baudu pasirinkti. gerau baudos buna 30% nuo men pajamu o ne keli simtai litu kas turi pinigu tas ir lakstis o ne vazuos 60 90 60
syberex 2014-05-28 11:44
Kai kuriais atvejais turetu buti nesunku tokia sistema apgauti, pries pirma matuokli vaziuojant prisikabinus labai arti furos uodegos. Furos priekaba uzstotu lengvosios numeri ir pirmas matuoklis neidentifikuotu tokios lengvosios, o tada gali spausti. Nebent matuoklis ziures i abi puses, tada tokia apgavyste neisdegtu .
geras1448 2014-05-28 11:59
Važiuoju 90-70-90 su klevuku ir vargo nematau
kestutisz 2014-05-28 12:08
Matuokliai turbūt niekada (kai jau atsirado pas mus) neturėjo bėdos matuoti į abi puses - tą ribojo tik įstatyminė bazė, kuri liepė fiksuoti vairuotoją. Be to sistema, teisingai padaryta, manau gali atpažinti ne tik pagal numerius, bet ir pagal kitokius požymius, o visokius ten dengtais/beiskeičiainčiais numeriais tiesiog perduoti priekyje esantiem ekipažam išsiaiškinti.
salemas5 2014-05-28 12:12
Mano nuomone galima apgauti tokia sistema. Pvz Ivaziuoji normaliai, tada kur nors kely sustoji kavineje pavalgyti ir tada toliau rauni./.
vyckas 2014-05-28 12:25
Tai galės stovėt pakelėse visi tokie "labai skubantys".
Creatium 2014-05-28 12:35
Viskas priklauso nuo atstumo, kuriame veiks šie matuokliai. Jeigu atstumas bus keli kilometrai, kuriame nebus nei degalinių nei kokių sustojimo vietų - tai nebus kito varianto, kaip važiuoti normaliu greičiu.
Simplicity 2014-05-28 12:48
Irgi nėra blogai— pamaitinsi savo pinigais verslininkus
Jomajo 2014-05-28 13:01
netoliese siu naujoviu patarciau isteigti ugniagesiu buveine, oj kiek noriciu uzmauti padanga atsiras idomu kiek kainuos siu naujoviu remontas. Zinoma bus apdrausta, bet uz draudima teks pakloti nemazus pinigus plius visos sistemos kaina montavimas. Ar ne geriau sutvarkyti pavojungus kelio ruozus, kai kur bukle apgailetina,o cia metomi milijonai, kurie kazin kada atsipirks. Na svarbu Lietuva pirma valio!
Arthuras 2014-05-28 13:10
Man irgi įdomu, kokie atstumai bus tarp matuoklių. Jei dideli - bus galima apvažiuot. Jei maži - nesunku man kilometrą važiuot lėčiau. Kova su vėjo malūnais.
kestutisz 2014-05-28 13:29
Kodėl manai, kad tai turi būti stacionarus daiktas? Jam gi gal net blico nereikės (blicas dabar irgi tik meninei nuotraukai atminčiai, greičio nustatymui jo nereikia), išvis bus nematoma, vos ne integruota į orų stoteles, ar net žymėtus ir nežymėtus policijos ekipažus - dabar ekipažas mato tik esamą greitį, o galės matyti ir jo vidutinį greitį kelio ruožuose.
007 2014-05-28 13:33
Įdomių žmonių kaip matau čia renkasi Aiškiai pasakyta, kad tokia sistema tam, kad būtų mažiau eismo įvykių. Kiekvieną sistemą kažkaip įmanoma apeiti, bet ar landžioti už fūrų labai protinga labai abejoju. Čia jau būtų chamiško važiavimo viršūnė. Važiuoji normaliai, pagal taisykles, pamatai suknkvežimį ir pradedi lėkt kaip "debilas". Ir kas iš to? Arba sustoti šalikelėj. Norėčiau pamatyt tokį trenktą žmogų kuris mėgsta "greitį ir garsą", važiuoja, pavyzdžiui, į Klaipėdą iš Vilniaus ir stovinėja kas 10 min. vien tam, kad galėtų viršyti leistiną greitį. O taip pat, klausimas . O tai nuo ko pradėt reikia daryti saugesnius kelius Lietuvoj? Geriau tvarkyt, bet leist lakstyt? Ir, kaip supratau, jeigu tie kas turi pinigų visivien lakstys, tai tegul ir biedni laksto? Nesuprantu truputėlį tamstos logikos.
immortallt 2014-05-28 13:36
Žiūrėsiu, kaip tu apvažinėsi greitkelį. Gausis gerokai ilgiau, nei važiuoti greitkeliu ir viršyti iki +20. Sustoti - tai koks tikslas važiuoti greičiau, jei ruožas tik 20-30km pvz? Kelius kai kur gerinti reikia, bet būklė nėra tokia prasta Lietuvoje. Prasta, kai mažai keliavęs po aplinkines šalis. Bet geras kelias kaip tik skatina viršyti greitį. Tad labiau sakyčiau švietimo trūksta, o ne gerų kelių.
FtBall 2014-05-28 13:59
Dialogas: -Sustojam parūkyt? -Palauk, prieš antrą radarą. ----- Nebegalės tėvas vežiuot su per daug svorio, kartą su Nissan Primastar + priekaba(iki 750) junginio masė sudarė 6 tonas.
Arthuras 2014-05-28 14:10
Geram kelyje ir saugus greitis gerokai didesnis.
kestutisz 2014-05-28 14:30
Šitą galima tik patvirtinti realiai pavyzdžiais - grečio matuoklaisi Vilniuje. Kai diegė - kaip miestui rūpėjo saugumas! Kol pinigai už baudas ėjo savivaldybei. Dabar jau veikia tik vienas kitas, nes pinigai eina jau "aukščiau" :)
peeplt 2014-05-28 14:39
Kad ir kokioje verksniu valstybeje gyvenciau eismo salygos paskutini desimtmeti zenkliai pasikeite. Tai ir statistika rodo. Buvo daug panasiu diskusiju pries diegiant dabartinius matuoklius, bet rezultatas save pateisino. Zmones jai ne savo noru, tai per prevencines priemones yra pratinami vairuoti saugiau. Diegiami vis nauji inzineriniai saugos sprendimai. Ziedines sankryzos, kelio praplatejimai sankryzose, aptverimai, apsvietimai ir t.t. Greicio matuokliai viena is siu eismo salygas gerinanciu priemoniu. Lietuvos keliai viena is nedaugelio ukio saku kur tikrai matosi progresas, o jus ir cia sugebate rasti razinku.
Arthuras 2014-05-28 14:45
Taip pat ir 2 m pločio saleles vidury miesto, kelią susiaurinančios taip, kad vos įmanoma apsilenkti, o žiemą dar ir "nukreipiančios" į kitą eismo juostą...
kestutisz 2014-05-28 14:56
Vienintelis dalykas kur matosi realus progresas - ten kur keliai platesni, daugiau juostų. Ai, bet tokių be poros aplinkelių net nežinau. Pvz kiek pagerėjo Via Baltica? O ten visokie dirbtiniai prilėtinimai tai čia tik kompresas numirėliui, kad atrodytų jog dirbama.
Sljder 2014-05-28 15:13
Dėl manęs tai visus kelių policininkus būtų galima pakeisti radarais. Ir šitie vidutinio greičio tikrai efektyvi priemonė, jei kokį 1 - 2 km. ruožą kontroliuos tada ir apvažiuoti prasmės nebus. Žinoma - įrengimas autostradose jau būtų nesąmonė.