Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lizunas 2014-05-28 15:30
Sutinku su tavimi, reik vien dėl to progresinių mokesčių. Nes tiems su galingomis ir brangiomis mašinomis nėra skirtumo, susimoka baudą ir toliau važiuoja. Čia gal tik pliusas bus, kai vėl pajungs baudos balus.
007 2014-05-28 16:25
, statistika rodo, kad tokios priemonės vis dėlto veikia, kad ir kaip vairuotojai būtų nepatenkinti ir nepasitikėtų policija.
Laikau tokią naujovę viena priemonių kurios atneš realios naudos. Aišku, kažką reikia daryti ir su Via Baltika, ir daugybe kitų problemų keliuose, bet dėl to, ši sistema neturi būti atmesta.
Arthuras 2014-05-28 16:49
Statistika? Pati geriausia melo rūšis. Policija visuomet nurašo statistikos pagerėjimus savo darbui, o pablogėjimus - aplinkybėms. Tai, kad situacija keliuose geresnė - ne greičio matuoklių nuopelnas. Reikia turėt omeny, kad nusipirkt automobilį ir jį išlaikyt prieš 10 metų buvo lengviau, nei dabar. Nebekalbant apie tai, jog pati technika tobulėja ir yra prikišta visokių saugumo sistemų - tai labai įtakoja žuvusių keliuose skaičių. Ir t.t.
007 2014-05-28 17:21
O gal atvirkščiai, aš gerai žiūriu ir man reiktų tave vežti, baksnoti ir paaiškinti kodėl tam tikroje vietoje stovi radaras?:-D
Per dešimt metų netik, kad automobiliai saugesniais tapo, bet jų keliuose gerokai padaugėjo, tad autoįvykių tikimybė išaugo. O pačių įvykių sumažėjo. Statistiką dažnai ne policija sudarinėja. O tuo labiau ne aplinkybes ir veiksnius vertina.
Arthuras 2014-05-28 17:29
Koks skirtumas, kas sudarinėja tą statistiką. Bet esmė, kad policija komentuoja tokius pokyčius taip, lyg tik jie tą avaringumą mažina.
Avaringumas, žūčių skaičius sumažėjo iš esmės dėl keleto dalykų:
1. Automobilių technologinė pažanga.
2. Brangesnis automobilio išlaikymas - sumažėjęs pacanų su grabais skaičius keliuose.
3. Kelių kokybės pagerėjimas.
Ir tik po to eina policijos taikomos priemonės.
immortallt 2014-05-28 18:08
Via Baltica problema net ne finansavimas, o kiti Lietuvos piliečiai, kurie nori už žemes kompensacijų, kaip Vilniaus senamiestyje žemė būtų. O reiktų tiesiog sumokėti rinkos vertę ir tiek žinių.
Meluoja žmonės, statistika pati niekad nemeluoja. Jei ant popieriaus parašyta 2 obuoliai, o tu sakysi, kad dvi kriaušės, o realiai yra 2 obuoliai. Kas meluoja? Toliau, interpretuoti statistiką veikiančius faktus galima įvairiai, be įsigilinimo ir nešališkumo nieko nebūna, bet vėlgi, statistika niekuo dėta.
Mentai griežčiau žiūri dėl vairavimo išgėrus, iškart reaguoja ir supakuoja. Dažniau daromi reidai, sumastę bėgti pagaunami per 5min, pačiam teko matyti. Aišku, veiksnių lemiančių yra ne vienas, kaip ir bet kas kitas realiame pasaulyje.
Greičio matuokliai šiaip statomi tik su rimta priežastimi, tai yra didelis avaringumas toje vietoje, be to dabar savivaldybės kai išspirtos, tai nebėra joms kaip pasipiningaut. Ir iš esmės, žmonės vairuoti nemoka. Velkas vienas pats antroje juostoje greitkelyje ir jaučiasi teisus, kai pažeidžia mažiau 2 eismo taisykles, kai nepraleidžia vairuotojo. Jei išmestume žmogiškąjį faktorių, turbūt pralaidumas gatvėse padidėtų 2x.
Arns 2014-05-28 18:20
Gal jau nebereikia. Dar apie policiją ir galima pasakyti jog kabinėjasi prie bet ko, bet radaras fiksuoja tik greitį. Jei greitis viršijamas, turi būti baudžiama. Didelė dalis "juodųjų dėmių" toli gražu ne dėl pavojingų vingių ar neaiškių žymėjimų, o būtent naglo važiavimo bei per didelio greičio.
GTRooTube 2014-05-28 18:58
Man atrodo, kad tai per brangiai kainuos. Geriau jau žvyrkelius išasfaltuotų.
Pumper 2014-05-28 19:12
Kokia dar eros pabaiga, jei planuoja pradėti montuoti už 6 metų? Nieko čia nebus dar 10 metų.
Pumper 2014-05-28 19:17
Važiuoti pagal taisykles ne lygis.
007 2014-05-28 19:49
Tai kaip suprantu, reikia susitvarkyti kelius ir lakstyti kaip norim??
Arthuras 2014-05-28 20:51
Kaip Vokietijos pavyzdys rodo - geras kelias, puikiai leidžia neriboti greičio išvis. Miestuose, be abejo, greitis yra toks, koks yra.
immortallt 2014-05-28 20:58
Taip, būna tokių ženklų, bet mieste lėkti 120km/h greičiu vis tiek nepateisina.
Kadras 2014-05-28 21:01
Galetu mieste leisti vazuoti 120km/h, nes juk neprestizas vazuoti 40km greiciu, per mokyklu rajona.. Isvis geriausia butu, kad nebutu ribojami greiciai, kam cia vilktis bereikalo ant 90km/h, kai mano tacka 200km/h gali vazuot, mirtis greitesne ir gamta patresti galima kuno gabaliukais. Cia pagal kaikuriu komentatoriu mastyma....
O siaip labai gerai, kad tokius matuoklius ides ir nesvarbu ar geras kelias, ar ne. Reikia vazuoti visada protingai ir nereiks bijoti policininku ar matuokliu.
Arthuras 2014-05-28 21:05
Būtent - reikia važiuoti PROTINGAI. Saugiai, atsakingai. Niekas ir nekalba apie greičius gyvenamosiose zonose, gyvenvietėse (tikrose, kur žmonių yra, o ne tik pavadinimas likęs).
Leistinas greitis yra visiškai nesusijęs su saugiu greičiu. Neretai saugus greitis būna ir mažesnis.
007 2014-05-28 21:08
, Atvirkščiai, putojuosi ne aš. Stengiuosi ramiai diskutuoti.
Jeigu kalbant apie tokias bėdas, kur kelias skiriasi, o greičio ribojimas ne. Tai galima tokiu kliurkų netik šia tema rasti. Keliai, duobės, greičio ribojimai, matomumas prie perėjų ir t.t. Aš taip pat daug kuo nepatenkintas, bet visada pritariu sistemai, kuri gali atnešti naudą. Šiuo atveju, nauji greičio matuokliai, panašu, kad priverstų vairuotojus dažniau laikytis leistino greičio. Nuo to mums visiems bus geriau. O pirštais rodyt klaidas galima nuo ryto iki vakaro, kasdien. Bet saugiau keliuose nuo to nebus.
Arthuras 2014-05-28 21:33
Tai už tai vairuotojai prie kliurkų ir nesitaiko. Važiuoja jiems saugiu greičiu. Nekalbant apie besmegenius. Bet tokių vienetai ir visi anksčiau, ar vėliau baigia savo kelionę griovy.
Nemanau, kad yra didžiulė problema, kai greitis viršijamas dviejų juostų, gerame užmiesčio kelyje. Saugumui tai neturi įtakos.
007 2014-05-28 21:58
Taip, todėl šiek tiek viršyti greitį galima ir dabar. Dabartiniai radarai nefotografuoja jeigu greitis ne didesnis nei +16.
Arns 2014-05-28 22:04
kiek tenka matyti ženklų "avaringas greičio ruožas", beveik visados būna geras lygus kelias, neretai net be medžių šalikelėse... Va ten gaideliai ir paspaudžia, ten ir britvos atlekia greičiau nei gali įžiūrėti...
Ne vienas užsienio kelininkas, kurį kalbina saugumo ekspertai, ir pabrėžia, jog kelia reikia daryti planuojamam greičiui, kad kvailiams net nekiltu pagundų įsibėgėti iki pavojingo greičio.
Arthuras 2014-05-28 22:10
O aš visad maniau, kad kelią reikia statyti pagal išgales kuo geresnį, jei toje vietoje to reikia - o tada spręsti, kokį greitį daryti. O pasirodo atvirkščiai...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
90-60-90 km/val. eros pabaiga Lietuvoje: naujo tipo greičio matuokliai fiksuos greičio vidurkį