Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2014-05-28 22:21
kam kokiam miške magistralinio lygio kelias? Taip ir prisidarom ne tik išlaidų, bet ir bėdų dėl negalvojančių. Visi gyvenantys šalia ilgesnių tiesiųjų žino, kaip reik atsargiai išsukinėti iš šalutinio kelio, nes nė nepastebėsi kaip atskris automobilis ar motociklas. Būtent todėl ir turi neleisti kelias didelio greičio jei to nereikia, o kai magistralė, neturi būti daug įsukimų ar išvažiavimų.
Arthuras 2014-05-28 22:39
Apie miškus niekas nekalba. Tačiau regioniniai, užmiesčio keliai - turi būti kuo geresni. Jei visur būtų dviejų juostų į vieną pusę keliai - avarijų iš esmės nebūtų. Ir jei yra galimybė, tokius reikia statyti. Statyti taip, kad norint nuvažiuoti iš taško A į B būtų galima važiuoti vien geru keliu. T.y. tai nereiškia, kad visi keliai turi būti tokie.
immortallt 2014-05-28 23:22
Taksi pavažinėk. Tie sugeba.
Verslininkas 2014-05-29 04:13
Arturas jau putojasi net svoksdamas kaip jis nebegales autostradom lakstyt
Visos labiau issivysciusios salys turi siuos vidutinio greicio matuoklius, daugelis navigaciju taip pat robo vidutini greiti tarp atkarpu, realiai viskas yra pritaikyta, tik aisku lietuviai ieskos siknoj smegenu dar 6 metus kol sugalvos kaip viska padaryti. Sioje vietoje ikalciau ir viskas, tai nera kazkas blogo, nes baudzia ne kaip kazkas sake ne kaip policininkas uz grazias akis, o uz greicio virsijyma! Galetu lietuvos zvaigzdunai padaryt koncerta koki kuriame uz surinktus pinigus greiciau padetu irengti toki dalyka, dar ir pats damesciau ant viso sito reikalo.
Barthimej 2014-05-29 07:04
Visgi, reikia pritart Arthurui. Taip, geresnių kelių reikia, tačiau greitu metu visi keliai per naują pertiesti nebus. Ir net gal nesikabinėčiau prie regioninių kelių leistinų greičių, nebent trukdo tai, kad kas porą km būna koks kaimas, kur reikia lėtint. Na, bet tokia regioninių kelių esmė ir paskirtis. Mane labiausiai biesina Vilnius - Klaipėda. Galima būtų išvesti, kad kelininkai supranta, kad magistralėj (ir ne tik) bus viršijamas greitis apie 20-30km/h praktiškai visų, todėl ir riboja truputėli labiau(+10 tai apskritai įprasta viršyt didžiajai daugumai). Kad nebūtų taip, kad uždės leidžiamą greitį tokį, koks yra saugus, tarkim, 150. Tokiu atveju, bus labai daug važiuojančių 170-180 ir taip jau bus nesaugu. Tačiau yra idiotiškų ribojimų Vilnius - Kaunas atkarpoje. Nekalbu apie tokias vietas, kaip Žiežmariai, kur nėra viaduko pereit iš vienos pusės į kitą, daug žmonių vaikšto, tai ribojama iki 70. OK. Bet linksmiausia, kai Kauno aplinkkely pristato viadukų pėstiesiems, atitvarų, ant tų atitvarų dar užmeta tvorelę, kad pėstieji neperliptų ir vis tiek greitį apriboja iki 80, ir dar primeta radarų. Toks greitis krūvoj Vilniaus vietų leidžiamas, o čia magistralinis kelias. Vienintelė problema, dėl ko taip reikėtų daryti - daug įvažiavimų ir išvažiavimų. Bet čia jau infrastruktūros problema, kai neapgalvotai viskas statoma. Tą iš dalies būtų galima išspręsti pailginus greitėjimo-lėtėjimo juostas, kurios šiaip jau visoje Lietuvoje per trumpos, nebent turi penkialitrį variklį ir gali greitai įšokt, kai niekas neįleidžia.
sub 2014-05-29 10:41
Barthimej Kauno aplinkelyje dar yra miesto zona, todėl greitis ribojamas iki 80, be to toje vietoje dažnai susidaro spūstys, be to nemažai pagrindinių gatvių įeiną į aplinkelį toje atkarpoje. Todėl ir sumažinta.
Toliau greitkelyje Vilnius-Kaunas, atkarpose greitis mažinamas iki 70/100 vien todėl, kad tose vietose yra stotelės autobusams, be to miestelio riba. Jeigu gerbiamieji Arthuras ir Barthimej atkreiptų dėmesį, tai pamatytų stoteles ir miestelių ženklus.
kelių kokybė tarpmiestiniuose keliuose pakankamai gera, gal tik vietose furų vėžės trukdo lengviesiems, be čia prąsto pagrindo problema, kurią dažnai daro mūsų kelininkai.
O šiaip tai verkšlenat kaip maži vaikai, atrodo kad teises katik gavot ir labai pasimaivyti norite keliuose su savo prašmatniais ar nelabai automobiliais. Tai žinokit - pamaivų nemėgsta subrendę žmonės.
O kad komentarai būtų arčiau diskusijos, prašau nurodyti konkrečias vietas kurios jums kelia įtarimų, kad ženklas ar inkilaspakabintas ne vietoje ir ne toks koks turi būti jūsų nuomone. Diskusija taptų normalesnė.
ElniaRagis 2014-05-29 12:37
na kiek esu su policija susidūręs, tai faktiškai visada viską išeidavo išspręsti taikiai, čia gal tiesiog kaltas mano bendravimo būdas - nekonfliktuoti.
Dėl kelių, yra tikrai gana prastos būklės Vilnius-Utena betonkė, verkiant reikia tvarkyt kelią, nes kartom dienom kelyje nebėra saugaus greičio (betoninės kelio plokštės bet kada gali pakilti).
Rajoniniai keliai yra +- tvarkomi, bet vėlgi vietomis yra atkarpų, kur toks jausmas dar nuo sąjūdžio laikų kelias yra kasmet tik palopomas (tas pats kas važiuot žvyrkeliu).
Dėl greičio radarų, mano žiniom visi inkilai turi užsimetę iki +5km/h. Bet jei kaip čia kas rašė iš tikrųjų yra +16km/h ir dar plius automobilio spidometras rodo apie 3-5 km/h daugiau, bendroj sumoj gaunam vos ne 20km/h greitį kuriuo galime važiuot. Čia jau daugiau nei pakanka ir aš stengiuosi tokio greičio visada laikytis, tik lenkiant kartais prireikia daugiau.
immortallt 2014-05-29 13:18
inkilai nešauna jei viršiji iki +20km/h. Tai viešai žinoma paslaptis.
Dėl Utena-Vilnius: http://vz.lt/article/2014/5/29/betonini ... -sektorius
Barthimej 2014-05-29 17:53
Tai aš ir nenoriu pavaidint, juk nėra ką. Technika tobulėja, greičiai visam pasauly didėja, žmonės skuba vis labiau. Galima pasakyti "kas skuba, tas nespėja" arba "gyvenk taip, kad nereikėtų skubėti", bet ateis laikas ir Lietuvai didint greičius. Ir nuo trolinimo apsidrausdamas pasakysiu, kad ne, miestuose ir pavojingose vietose didint nereikia. Čia kaip Kaunas - Klaipėda vasarą, kur visi lekia labai nemažais greičiais. Ir tai normalu, nejoks vaidinimas.
Arns 2014-05-29 18:10
Barthimej, greičiui didinti įrengiama atitinkama infrastruktūra, o ne tiesiog keičiami ženklai. Deja dažnas "erelis" žino, kad kuo greitis didesnis, tuo mažiau jauti duobes, tad problema policija ir radarai, kurie "nežinia už ką baudžia", užuot prie jų prisitaikant, sudėlioję neribotų greičių ženklus...
sub 2014-05-29 19:50
Na kai dalis Lietuvos vairuotojų išmoks vairuoti ir būti santūrus kaip vokiečiai, tada gal ir kelius reikės tiest kaip vokiečių. Na Lietuva dabar eina vakarų keliu, tai gal ir subresime iki panašaus lygio.
Tarp kitko, pietuose Ispanijoje ir Portugalijoje, Italijoje ne ką greitesni keliai nei Lietuvoje. Tai nėra pakolkas ko verkšlent. Didžiausi Lietuvos miestai 90-130, kaip nedidelėj šalį pakankama pakolkas.
MNM 2014-05-29 20:29
Nezinau, Lietuvoje tie inkilai nerimtai atrodo, padarys eilini projekta, pabandys ir pades i sandeli su priezastimi, kad nera pinigu inkilu prieziurai.
Erodas 2014-05-30 19:56
hehe ar nesakiau viewtopic.php?f=32&t=32494
E[X]G8 2014-08-28 11:51
Iki +20 km/h nebaudžia ne dėl įsivaizduojamo saugumo ar pan., o dėl to, kad už tokį nusižengimą iš sumokamos baudos gaunami pinigai neviršija baudos administravimo kaštų. Tą yra minėję atsakingi asmenys ne kartą.
Ir kiekvieną kartą pasirodžius temai apie greičio kontrolę - pirmieji komentarai apie tai, kaip apeiti sistemą. Subrendusių vairuotojų turėtų išvis tai nejaudinti, nes jie ir taip su policija tik pasisveikina, gauną palinkėjimą dėl gero kelio ir nuvažiuoja.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
90-60-90 km/val. eros pabaiga Lietuvoje: naujo tipo greičio matuokliai fiksuos greičio vidurkį