Paslaptingasis virtualios realybės pasaulis su Magic Leap – tai “Google Glass su steroidais” (Video) (2)
Startuolio Magic Leap paslaptis po truputį aiškėja po kontroliuojamų gandų porcijų, kurias skleidžia šios kompanijos talentinga marketingo komanda.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šį kartą nedidelę dozę informacijos viešumon pateko per BBC.
Šaltinio teigimu, komanda, kurią sudaro profesorius ir TV žvaigždė Brian Cox, filmui „Gravitacija“ specialiuosius efektus kūrusi studija Framestore ir filmo direktorius Kevin Macdonald, 2015 m. papasakos apie „visatos istoriją“, o tam reikalui TV šou metu bus pasitelkti papildytos realybės akiniai Magic Leap.
Gyvai transliuojamo šou metu, kuris vyks Tarptautiniame vaizduojamojo meno ir masinės kultūros festivalyje Mančesteryje (D. Britanija), bus parodytas projektas, pavadintas „The Age of Starlight“.
Tačiau įdomiausia bus ne pats šou, o technologija, apie kurią daugiau papasakojo profesorius Brian Cox.
„Štai ką ketina sukurti Magic Leap: Google Glass su steroidais, kurie gali lengvai apjungti kompiuterinę grafiką ir realų pasaulį. Įranga turi optinį projektorių, beprotiškas linzes ir daugybę kamerų. Papildyta realybė, kuria jūs iš tikrųjų tikite.“
„Tai bus premjera technologijos, kuri leidžia patalpinti skaitmeninius vaizdus tiesiai jūsų matymo lauke. Prieš porą mėnesių aš mačiau prototipą Majamyje, ir jis nuostabus, tai bus revoliucinė technologija, be jokios abejonės.“
Aprašydamas būsimą šou, profesorius teigė, kad reginys tiesiog išplėš žiūrovus iš komforto zonos.
„Kai dokumentiniuose TV filmuose jūs apie šias idėjas kalbate iš mokslo pusės, konkrečiu atveju tai bus žymiai emocionalesnis išgyvenimas, ir aš manau, dėl to prarasite orientaciją. Aš noriu, kad žmonės suabejotų, kad po šou jie tam tikrą laiką liktų savo vietose, prieš išeidami namo. Tai nebus mokslinė lekcija, tai – ne mokslinė dokumentalistika. Tai bus meno kūrinys“, – intrigavo Brian Cox.
Vienu metu programą galės pažiūrėti apie 50 žmonių, nors žiūrovų skaičius labai smarkiai priklausys nuo įrangos, kuri bus paruošta iki kitų metų liepos mėnesio. „Ar visa tai bus paruošta laiku? Mes nusprendė, kad surizikuosime.“
Atsižvelgiant į tai, kas pasakyta, o taip pat į ankstesnius gandus, galima spėti, kad Magic Leap sudarys konkurenciją akiniams Meta, kurių veikimą galima matyti žemiau pateiktame vaizdo klipe:
Magic Leap iš investuotojų jau pritraukė daugiau nei $542 mln., tuo tarpu startuolio atstovai tikisi, kad greitu metu ši suma pasieks $2 mlrd. Tarp investuotojų yra tokie garsūs vardai, kaip Google ir Qualcomm. Įdomiausia tai, kad kol kas niekas tiksliai nežino, ką šiuo metu daro Magic Leap ir koks galutinis projekto tikslas bei rezultatas.