Konkurentai „ilsisi pavėsyje“: „Apple“ rodo pavyzdį, kaip iš tikro reikia pardavinėti išmaniuosius laikrodžius (3)
Kompanija iš Kupertino parodė konkurentams, kaip reikia pardavinėti išmaniuosius laikrodžius. Vos per mėnesį nuo rinkos premjeros „Apple“ kompanija pardavė daugiau kaip 2,5 mln. išmaniųjų laikrodžių vienetų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Išankstinė „Apple Watch“ įrenginių prekyba prasidėjo balandžio 10 dieną, o rinkos debiutas įvyko balandžio 24. Pati kompanija kol kas nesigiria savo „Apple Watch“ pardavimų rezultatais, tačiau „Slice Intelligence“ perduota informacija rodo, kad iki šio laiko „Apple“ pavyko parduoti virš 2,5 mln. išmaniųjų laikrodžių!
Daug tai ar mažai? Palyginimui, per visus 2014 metus išmaniųjų laikrodžių su „Android Wear“ operacine sistema gamintojai pardavė vos 720 tūkst. tokių įrenginių vienetų. „Apple“ pavyko parduoti trigubai daugiau vos per 1, 5 mėnesio.
Pasirodo, kad didžioji tų 2,5 mln. įrenginių buvo parduota išankstinės prekybos metu ir pirmąją paleidimo į prekybą dieną. Tai aiškėja iš to fakto, jog laikrodžius sudėtinga buvo įsigyti parduotuvėse. „Apple Store“ salonuose jų nėra ir jie pasirodys tik birželį. „Apple Watch“ galima įsigyti mažesniuose butikuose.
„Slice Intelligence“ skaičiavimais, kasdien yra užsakoma 30 tūkst. „Apple Watch“ įrenginių. „Apple“ turi nemažus šansus iki šių metų pabaigos parduoti 11 mln. išmaniųjų laikrodžių.