Naujojo Boeing 777-9X sparnai ilgesni už 4 vilkikų koloną
(2)
Be abejonės, tai – didžiausias keleivinis lėktuvas aviacijos istorijoje. Jo sparnų ilgis toks didelis, jog oro uostuose tuos sparnus teks tiesiog užlenkti. Beje, serijinė šių lėktuvų gamyba bus pradėta jau 2017-aisiais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Skrydžių bendrovės jau užsisakė 320 lainerių Boeing 777-9X. Bendras tokio lėktuvo sparnų ilgis sieks net 71,8 metro – tai yra daugiau nei 4 "fūros" (16 m ilgio vilkikai su puspriekabėmis). Sparnai tokie milžiniški, jog inžinieriai suprojektavo juos užlenkiamais galais: jie bus pakeliami į viršų, kai laineris riedės oro uosto teritorijoje.
Tai – pirmo tokio sparnų dizaino lėktuvas keleivinių orlaivių pramonėje. Užlenkiamų galų ilgis siekia apie 6 metrus. Beje, skrydžio metu juos nuo lankstymosi užblokuos specialūs saugikliai.
Boeing 777-9X salone įrengta 400-425 sėdimosios vietos – 34 vietomis daugiau nei 777-9X konkurento Airbus A350-1000 salone. Ekonominės klasės sėdynių plotis bus ne mažesnis kaip 46 cm, kai įprastai keleivinio krėslo plotis siekia 43-47 cm. 15 proc. didesni bus ir naujojo lėktuvo iliuminatoriai. Jie bus įmontuoti keleivių akių lygyje.
"777-9X bus ne tik didžiausias, bet ir efektyviausias dvimotoris keleivinis laineris pasaulyje, - teigia Boeing atstovai. – Tačiau techninės charakteristikos – dar ne viskas. Salono interjeras kurtas pagal 787 Dreamliner pavyzdį, todėl salonas bus erdvesnis, didesniais langais, efektyviau apšviestas ir pan. 777-9X neabejotinai yra keleivinių lainerių ateitis. Jais skraidyti patogiau."
Skrydžio nuotolis – 14 075 km. Vieno egzemplioriaus kaina – 400 mln. JAV dolerių.