Naujo Kauno autobuso apetitas nustebino bandžiusius  (5)

Kauno miesto gyventojai tris savaites turės progos pasivėžinti naujos kartos „Solaris Urbino 12“ autobusu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visiškai naujutėlis autobusas į gatves išriedėjo jau pirmadienio rytą ir visą dieną kursuos 39-uoju maršrutu. Pilkos ir geltonos spalvų autobusas įvairiais maršrutais kauniečius veš iki kovo 10 d.

Dvidešimt vieną dieną UAB „Kauno autobusai“ specialistai, mechanikai ir vairuotojai bandys šį lenkišką autobusą, įvertins pastarojo technines galimybes bei eksploatacijos ypatumus.

Pasak anksčiau šį modelį išbandžiusių sostinės vežėjų atstovų, šis autobusas šimtui kilometrų sunaudojo apie 40 l degalų.

Kaune eksploatuojamų autobusų vidutinės degalų sąnaudos žiemą – 47–48 litrai šimtui kilometrų. Kaip ir pabrėžia pats gamintojas, naujasis modelis gerokai ekonomiškesnis.

„Solaris Urbino 12“ yra 12 m ilgio, turi 32 sėdimas ir 68 stovimas vietas. Po variklio gaubtu – šešių cilindrų dyzelinis, Euro 6 standartus atitinkantis, 250 AG „Cummins ISB6.7 E6 250B“ variklis, kurio galią ratams perduoda automatinė „Voith Diwa 6“ pavarų dėžė.

Itin erdvus, šviesus, keleiviams patogus autobuso salonas, sklandus automatinės pavarų dėžės darbas, efektyvi ir patogi klimato kontrolės sistema, patogi vairuotojo vieta – taip apie naująjį modelį atsiliepė jį jau išbandę vairuotojai.

Autobuse įrengtos kokybiškos, geros raiškos vaizdo kameros, kurios palengvina darbą vairuotojui. Išbandžiusieji šį modelį tikino, jog variklis dirba tykiai, o 250 AG turinčio variklio sukinėtis miesto gatvėmis visiškai pakanka.

„Per artimiausius 2–3 metus planuojame atnaujinti transporto parką. Ketiname įsigyti apie 155 transporto priemones, todėl privalome pirmiausiai jas išbandyti, įsitikinti ar jos atitinka mūsų ir keleivių keliamus reikalavimus.

Pildyti savo transporto parką ketiname tik saugiomis, komfortiškomis ir didelių eksploatacinių kaštų nereikalaujančiomis transporto priemonėmis“, – teigė bendrovės technikos direktorius Remigijus Locaitis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(37)
(5)
(32)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: