Ilgai lauktas 7 serijos BMW įkrėstų ir superautomobiliams: galės pasiekti net 305 km/val greitį (8)
Artėjančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pagrindine BMW naujiena taps 7 serijos flagmanas – prabangus ir itin galingas sedanas „M760Li xDrive“. Koncernas taip pat ketina pristatyti naujuosius 7 serijos hibridinius modelius, specialios laidos „i8 Protonic Red Edition“ ir kitų naujienų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Prabangiausio sedano premjera
Ženevos automobilių parodoje oficialiai pristatomas prabangiausias ir pajėgiausios komplektacijos BMW 7 serijos sedanas „BMW M760Li xDrive“. Šis prailgintos ratų bazės modelis pasiūlys į visus keturis varančiuosius ratus tiekiamą įspūdingą galią.
„BMW M760Li xDrive“ modelyje montuojamas naujas 12 cilindrų benzininis variklis išvystantis 600 AG jėgą ir padedantis automobiliui 0-100 km/val. greitį pasiekti per 3,9 sekundės.
Maksimalus automobilio išvystomas greitis yra apribotas iki 250 km/val., o su „M Driver‘s Package“ jis gali pasiekti 305 km/val. ribojamą greitį. Vidutinės automobilio degalų sąnaudos, gamintojo duomenimis, siekia 12,6 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 294 g/km.
Milžiniška variklio galia į ratus perduodama per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ji buvo specialiai pritaikyta V12 varikliui ir įgalina „sportiškesnį“ pavarų perjungimą, trumpesnį perėjimą iš aukštesnės į žemesnę pavarą.
Automobilyje taip pat panaudota atnaujinta pakabos sistema, suderinanti dinamiško važiavimo ir patogumo charakteristikas. Tuo metu aktyvioji pakabos stabilizacijos sistema iki minimumo sumažina kėbulo svyravimą kelyje.
Sedanas taip pat aprūpintas 20 colių skersmens „M Performance“ lengvo lydinio ratlankiai ir 19 colių skersmens diskiniais stabdžiais. Automobilio sukibimą ant bet kokios dangos turėtų užtikrinti keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
„BMW M760Li xDrive“ aprūpintas ir pagalbinėmis sistemomis, tarp kurių: „Driving Assistant Plus“ su automatine vairavimo ir eismo juostos palaikymo funkcija, įspėjančios sistemos apie susidūrimus iš galo ir šono, vairavimo transporto spūstyje asistavimo funkcija, galimybė matyti kameromis fiksuojamą vaizdą aplink automobilį ir panoraminio vaizdo funkcija.
Šio sedano kėbulas apipavidalintas M aerodinaminiu paketu ir išsiskiria plačiomis oro paėmimo angomis priekyje, minėtais 20 colių ratlankiais, ortakių linija šonuose ir kitais apdailos elementais bei specialiais M ir V12 ženkliukais.
Šio modelio salone taip pat M apdailos paketui būdingi atributai – odinis M serijos vairas su pavarų perjungimo svirtelėmis, durų slenksčiai su apšviečiamu V12 logotipu, specialus spidometras su „M760Li“ logotipu, pedalai su plienine apdaila.
Pirkėjams taip pat paliekama galimybė M apdailą iškeisti į subtilesnės išvaizdos „Excellence“ apipavidalinimą.
„iPerformance“ modeliai
Nuo 2016 m. liepos visi BMW gaminami hibridiniai automobiliai su įkrovimo galimybe bus žymimi „iPerformance“ ženklu. Taip pažymėtuose automobiliuose bus pritaikyta koncerno patirtis kuriant elektrines pavaras, baterijas ir elektros kontrolės sistemas.
Pirmiausia šis ženkliukas atsidurs ant greitai pasirodysiančio 7 serijos įkraunamo hibridinio modelio, kuris bus vadinamas „740e iPerformance“. Artimiausioje ateityje BMW klientams pasiūlys rinktis iš 5 hibridinių modelių nuo 2 iki 7 serijos, vėliau hibridinių modelių pasirinkimas bus dar labiau išplėstas.
„740e iPerformance“ ir „740Le iPerformance“ modeliuose naudojamas benzininis variklis su turbina ir elektrinė pavara. Bendra šios įkraunamos hibridinės sistemos galia siekia 326 AG, ji geba išvystyti 500 Nm sukimo momentą. Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos – 2,1 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 49 g/km.
Keturiais ratais varomo modelio „740Le xDrive iPerformace“ hibridinės sistemos galia nuolatos paskirstoma tarp visų ašių, vidurinės šio modelio degalų sąnaudos sudaro 2,3 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 53 g/km.
Hibridiniuose 7 serijos modeliuose naudojamas 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininis variklis su turbina išvysto 1258 AG jėgą ir 400 Nm sukimo momentą, o elektrinė pavara – 113 AG jėgą ir 250 Nm sukimo momentą.
Maksimalus įveikiamas atstumas naudojant tik elektrinę pavarą siekia apie 40 km ir atitinka ES reikalavimus ekologiškiems automobiliams.
„740e iPerformance“ modelis nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 5,6 sekundės. „BMW 740Le xDrive iPerformance“ šį greitį pasiekia per 5,5 sekundės.
Naujais 7 serijos modeliais važiuojant pasirinkus hibridinį režimą, benzininis motoras įsijungs pasiekus 80 km/val. greitį. Baterijų įkrovimo lygiui siekiant 30-100 proc., vairuotojas galės pasirinkti ir tik elektrinį važiavimo režimą, kuris leisi išvystyti net 140 km/val. greitį.
Šiuose modeliuose taip pat bus prienami ir standartiniai važiavimo režimai „Sport“, „Comfort“, „Eco Pro“ ir „Adaptive“.
Specialios laidos i8
Siekdama pažymėti per 2015 m. pasiektą rekordinį hibridinių sportinių automobilių pardavimą pasaulyje, BMW pristato specialios laidos „i8 Protonic Edition“. Per praėjusius metus visame pasaulyje buvo parduota beveik 5,5 tūkst. „i8“ modelių.
„BMW i8 Protonic Red Edition“ modelis bus pradėtas gaminti nuo 2016 m. liepos, jį bus galima užsisakyti iki šių metų pabaigos. Šis modelis taps pirmuoju specialioje hibridinių sportinių automobilių serijoje, kuri klientams bus siūloma tik tam tikrą laiką.
„BMW i8 Protonic Red Edition“ pirmiausia išsiskirs kėbulo spalva „Protonic Red“ ir pilko atspalvio „Metallic Grey“ akcentais, lengvojo lydinio ratlankiais „Orbit Grey“, specialaus dizaino panelės elementais ir sėdynėmis, salone vyraujančiais raudonos spalvos akcentais.