BMW nupiešė ateities pasaulį: viskas smarkiai pasikeis  (1)

Jau daugiau nei šimtmetį „BMW Group“ vysto, kaip patys vadina, „tobulos transporto priemonės“ projektą. Kitaip tariant, ruošiasi sutikti naują pasaulį, kuriame visi bendrovės klientai bus tik keleiviai – viskuo kitu pasirūpins patys automobiliai, skelbia leidinys „Autonews“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Minint 100-ąjį BMW gimtadienį, bendrovės valdybos narys, atsakingas už plėtrą, Klausas Froehlichas papasakojo apie planus iš esmės rekonstruoti bendrovę. Esą bent pusė visų darbuotojų jau neilgai trukus bus programuotojai, kurie ir bus atsakingi už savarankiškų automobilių tobulinimą ir galės mesti iššūkį tokiems konkurentams kaip „Alphabet“, kuris visiems geriau žinomas kaip tiesiog „Google“.

„Man svarbiausias dalykas turėti patį protingiausią automobilį“, – per interviu „Reuters“ Ženevoje, kur vyko automobilių paroda, sakė K. Froehlichas.

Naujausių technologijų pasaulyje atsirandant vis naujų verslo galimybių, BMW savo konkurentais laiko ir tokias bendroves kaip taksi paslaugas teikiantis „Uber“ ar automobilių prekybos svetainė „Truecar“, kurias K. Froehlichas įvardija kaip naujus „tarpinius verslo modelius“.

 „Mūsų pagrindinė užduotis – išsaugoti mūsų verslo modelį, nepasiduodant iš interneto atėjusiam žaidėjui, priešingu atveju viskas baigsis kaip su „Foxconn“ bendrove „Apple“ atveju – gamina jiems tik metalinius karkasus“, – sako K. Froehlichas.

BMW bus priverstas imtis skubių veiksmų, tartis su naujais tiekėjais, dauguma kurių neturi nieko bendro su tradicine automobilių pramone.

 „Mums reikia šiek tiek pasiskubinti vejantis naujausius dirbtinio intelekto automobilių pramonėje pasiekimus“, – silpnąją bendrovės vietą pripažįsta BMW atstovas. Šiuo metu programinės įrangos inžinieriai BMW sudaro tik iki 20 proc. iš 30 tūkst. darbuotojų.

 „Jeigu per ateinančius penkerius metus santykis turėtų pasikeisti į 50:50, mums reiktų rasti atitikmenį dar maždaug 15-20 tūkst. specialistų iš mūsų tiekėjų ir kitur“, – sako K. Froehlichas ir pridūrė, kad Vokietijos aukštosios mokyklos paruošia per mažai technikos inžinierių, tad BMW neturi, ko samdyti.

Programinei įrangai tampant ne mažiau svarbiai nei techninė įranga, dar vienas svarbus pokytis BMW politikoje galėtų būti bandymas išlaisvinti išteklius, ėmus licencijuoti bendrovės inžinierių ištobulintas technologijas, pavyzdžiui, pavaras elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

 „Žengdami į priekį, pardavinėsime elektrines pavaras. Yra daug mažesnių gamintojų, kurie paprasčiausiai tokiems darbams neturi pinigų“, – apie perspektyvas kalba K. Froehlichas.
 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(7)
(5)
(2)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: