Lietuviškos naudotų automobilių kainos: benzininiai automobiliai brangsta pasakiškais tempais (2)
Kylant naudotų automobilių kainoms įsigyti pigesnę mašiną tampa praktiškai neįmanoma. Iki šiol racionalus sprendimas galėjo būti modelio su benzininiu varikliu įsigijimas. Tačiau pastarieji brangsta dar sparčiau nei dyzeliniai, todėl kainų skirtumas mažėja.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip jau tapo įprasta, antrąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje kilo ne tik visų amžiaus grupių, bet ir visų degalų tipų automobilių kainos. Verta akcentuoti, jog balandžio–birželio mėnesiais labiausiai brango benzinu „maitinami“ automobiliai.
Remiantis „Regitros“ ir autoplius.lt duomenimis, labiausiai pabrango 16-20 m. senumo benzininiai automobiliai (23,8 proc. iki 1000 eurų), tačiau akivaizdžiai padidėjo ir šiek tiek naujesni, populiariausios Lietuvoje amžiaus grupės (11-15 m.) benzininiai modeliai (22,6 proc.).
Vertinant dyzelinių automobilių vidutines kainas, labiausiai pabrango 11-15 m. amžiaus grupės automobiliai. Jų vidutinė kaina padidėjo 13,9 proc., iki 2,7 tūkst. eurų. Mažiausiai brango 6-10 m. ir senesni nei 21 m. automobiliai – atitinkamai 8,6 ir 8,2 proc.