Kritikams ir pesimistams reikės slėptis krūmuose: Tesla autopilotas visiškai savarankiškai įveikė visą maršrutą ir pats savarankiškai surado parkavimo vietą (Video)  (21)

Nors Vokietijoje netgi stengiamasi neleisti kompanijai Tesla naudoti pavadinimo „autopilotas“, tačiau pati kompanija, nors ir pora dienų vėliau, pristatė naują pribloškiamą naujieną, kuri ne tik pati nuvažiuoja iki kelionės tikslo, bet ir savarankiškai susiranda stovėjimo vietą.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2016-10-20 Kritikams ir pesimistams reikės slėptis krūmuose: Tesla autopilotas visiškai savarankiškai įveikė visą maršrutą ir pats savarankiškai surado parkavimo vietą (Video)  (21)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Elektromobilius gaminanti kompanija Tesla Motors paskelbė video, kuriame demonstruojama, kaip Tesla Model X visiškai autonomiškai įveikia maršrutą – įskaitant išvažiavimą iš garažo kelionės pradžioje ir laisvos stovėjimo vietos paieškas atvykus į kelionės tikslą. Demonstracijos vaizdo įrašas įrašas skelbiamas kompanijos svetainėje.

Iki šiol manyta, kad egzistuojanti automobilių Tesla autopiloto sistema pagal Nacionalinės JAV kelių eismo saugumo valdybos oficialią klasifikaciją yra trečio autonominio važiavimo lygio. Tai reiškia, kad automobilis, laikydamasis nustatytų taisyklių, gali savarankiškai judėti kai kuriomis bendro naudojimo kelių atkarpomis. Šiandien paskelbtas vaizdo įrašas tapo pirmąja Tesla autopiloto demonstracija, kur visas maršrutas įveiktas autonominiu režimu (ketvirtasis bepiločio vairavimo lygis).

Paskelbtame vaizdo įraše Tesla Model X savarankiškai (ar gal tiksliau reikėtų sakyti „savaratiškai“?) išrieda iš garažo, važiuoja tiek plentu, tiek ir mažomis gatvelėmis ir pasiekia kelionės tikslą. Automobilio savininkas išlipa, palieka mašiną ant kelio atviromis durelėmis, o Tesla pati jas uždaro, apsuka ratą stovėjimo aikštelėje ir, neradusi laisvos vietos, išvažiuoja į gatvę ir sustoja pakelėje už pastato kampo.

Tesla Motors įkūrėjas Elonas Muskas pažymėjo, kad vairuotojas visą kelią nevairavo automobilio. Paties siužeto aprašyme pažymima, kad žmogus už vairo sėdi, kad būtų vykdomi veikiančių kelių eismo taisyklių reikalavimai. Iš vaizdo įrašo nėra aišku, ar naudojamas standartinė autopiloto versija, prieinama visiems Tesla savininkams, ar eksperimentinė, įdiegta į bandomąjį automobilį.

Būtina paminėti, kad bepiločiai automobiliai autonominiu režimu bendrojo naudojimo keliais dabar gali judėti tik kai kuriuose regionuose, iš kurių populiariausias – Kalifornijos valstija. Pavyzdžiui, bepiločiai Google automobiliai bendrojo naudojimo keliuose pirmą kartą pasirodė būtent Kalifornijoje. Be to, Valstijos transporto priemonių departamentas neseniai faktiškai  leido ribotai bandyti visiškai bepiločius automobilius be vairo, pedalų ir vairuotojo bandytojo.

Anksčiau Tesla Motors paskelbė, kad nuo 2016 metų spalio 19 dienos kompanija nustos gaminti elektromobilius be autopiloto. Dabar autopilotui būtina įranga bus montuojama absoliučiai visuose kompanijos automobiliuose, įskaitant ir biudžetinius Model 3.

Николай Воронцов
nplus1.ru

(53)
(0)
(53)

Komentarai (21)