„Samsung“ viešai kreipėsi į visus vartotojus dėl „Note 7“ sukelto milžiniško skandalo  ()

„Samsung“ visais įmanomais būdais bando atgauti klientų pasitikėjimą ir dėl to išplatino viešą atsiprašymą, norėdami kuo labiau užglaistyti „Note 7“ skandalą. Toks atsiprašymas buvo patalpintas ne tik jų pačių tinklapyje-bloge, bet ir keliuose JAV dienraščiuose užėmė visą puslapį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kompanija apgailestauja, kad situacija su „Note 7“ susiklostė taip, kad telefonų pirkėjai turėjo patirti daug nepatogumų, todėl labai vertina visų kantrybę šiame nemaloniame procese.

„Samsung“ teigia, kad jie imasi visų įmanomų veiksmų, kad būtų nustatyta tiksli „Note 7“ baterijų užsiliepsnojimo problema, tam net pasitelkiamos nepriklausomos kompanijos.

„Samsung“ atskleidė, kad Europoje „Note 7“ pardavimai nebuvo tokie dideli kaip JAV, todėl senajame žemyne buvo mažai ir užsiliepsnojusių telefonų.

Kompanija labai gailisi, kad negalėjo išpildyti klientų lūkesčių ir atitikti savo išsikeltų standartų. „Samsung“ tikisi, kad klausydami savo klientų ir darydami tai ko jie nori galės atgauti jų pasitikėjimą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technews.lt
Technews.lt
Autoriai: Mindaugas Klumbis
(23)
(7)
(16)

Komentarai ()

Susijusios žymos: