Tesla raitojasi rankoves: Gigafabrikas pradėjo masinę baterijų gamybą ()
Didžiulis Nevadoje statomas Tesla Gigafabrikas pradėjo masinę ličio jonų baterijų gamybą, ketindamas tiekti juos būsimiems Model 3 elektromobiliams ir Powerwall 2 namų energijos tiekimo įrenginiui bei verslui skirtą Powerpack 2 saulės energijos kaupimo sprendimui. Tai nemenkas žingsnis automobilių gamintojui, nes baterijų gamybos drauge su Panasonic kompanija apimtys bus pagrindinis produkcijos plėtimo ir Model 3 pristatymą užsakovams ribojantis faktorius.
Visi šio ciklo įrašai |
|
|
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Gigafabrikas oficialiai atidaryta pernai, bet iki šiol jos prioritetas buvo tokie produktai kaip Powerwall, ir ruošimasis masinei naujos kartos produktų gamybai, o būtent, Panasonic ir Tesla bendrai sukurtų cilindrinių elementų 2170, kuriais siekiama optimizuoti našumą ir kaštus, panaudojant tą pačią formą tiek namuose, tiek ir elektromobiliuose. 2170 kvalifikacinė gamyba, siekiant išbandyti ir užtikrinti kokybę prieš serijinę gamybą, prasidėjo gruodį.
Nuo šiandien Gigafabrike gaminami elementai bus naudojami Powerwall 2 ir Powerpack 2, o Model 3 skirtus elementus siekiama pradėti gaminti antrame šių metų ketvirtyje. Tesla tikisi ličio jonų elementų gamybą išplėsti iki 35 GWh/metus, tai yra beveik tiek, kiek elektros baterijų pagamina viso pasaulio tiekėjai.
Nors Gigafabrikas veikia, tačiau dar toli gražu nėra užbaigtas – Tesla naudojamas dizainas leidžia pradėti gamybą, vos užbaigiama viena sekcija. Taip ne tik galima gaminti baterijas jau dabar, bet ir laikui bėgant, gamybą smarkiai išplėsti. Dabar, užbaigtas mažiau nei 30%, fabrikas jau užima
Gigafabrikas siekia ne tik patenkinti augantį Tesla poreikį, bet ir sumažinti baterijų kainą dėl automatizuotos gamybos masto ekonomijos ir patobulintų procesų, dėl ko pagerės kokybė ir mažiau jau pagamintų elementų bus brokuojami. Tesla pažymi, kad nepaisant labai automatizuotos gamybos linijos, Gigafabrikas pasamdys 6500 darbuotojų.
Antradienį Tesla pranešė, kad 2016 metais pagamino 83 922 automobilius, bet pristatė 76 230, tai yra mažiau, nei planuoti 80 000. Įvardintos priežastys – praleisti gabenimo terminai bei gamybos iššūkiai dėl perėjimo prie Tesla HW2 jutiklių Model X ir S automobiliuose, dėl ko pasikeitė jutiklių ir vidinio kompiuterio apkrovos, pristatant visiškai automatinį vairavimą. Tačiau baterijų gamybos padidinimas tikrai prisidės prie Tesla planų įgyvendinimo.
Darrell Etherington
techcrunch.com