Paskelbė ilgus metus rinktą duomenų analizę apie vartotojų lojalumą: kokių markių automobiliais pirkėjai yra labiausiai patenkinti, o nuo kokių bėga pirmai progai pasitaikius?  (2)

Viena didžiausių JAV automobilių pardavimų svetainių, edmunds.com, paskelbė ilgus metus rinktų ir analizuotų duomenų apie vartotojų lojalumą ataskaitą. Vieną tokią portalo analitikai parengė 2007-aisiais, kitą – po dešimties metų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Susisteminus 13,9 mln. automobilių pardavimo sandorių, paaiškėjo, kad šiuo metu „Toyota“ bei „Subaru“ automobilius turintys žmonės yra labiausiai linkę pirkti naują tos pačios markės automobilį. 63 proc. „Toyota“ vairuotojų pasenusį automobilį iškeitė į naują „Toyota“, „Subaru“ atveju tokių vairuotojų – 61 proc. Lyginant su 2007-aisiais, lojalumas abejiems prekės ženklams padidėjo – „Toyota“ 2007-aisiais turėjo 58 proc. lojalių klientų, „Subaru“ – 45 proc. Trečioje vietoje žengia „Honda“ – 60 proc. 2017-aisiais ir 55 proc. – 2007-aisiais.

Mažiausiai lojalūs yra „Chrysler“ ir „Smart“ pirkėjai – atitinkamai vos 16 ir 19 procentų šių automobilių vairuotojų antrą kartą pirko tos pačios markės transporto priemonę.

Didžiausi pokyčiai įvyko „Subaru“ ir „Mazda“ gretose – lojalumas šiems prekės ženklams per dešimtmetį padidėjo atitinkamai 16 ir 21 proc. (antrą iš eilės „Mazda“ 1997-2007 metais įsigijo 23 proc. žmonių, 2007-2017 m. – 44 proc.).

Vertinant atskirus modelius, geriausiai atrodo „Toyota RAV4“ bei „Honda CR-V“ – 44 procentai šių automobilių pirkėjų pasenusius modelius iškeičia į tokius pat, tik naujus.

Automobilių segmentuose geriausiai atrodo SUV – 75 proc. didesnio pravažumo modelių pirkėjų pirko SUV ir antrą kartą. Segmentas pirmą kartą pralenkė pikapus, kuriuos pakartotinai rinkosi 74 proc. pirkėjų.

Prabangių automobilių segmente situacija kiek kita: tik 37 proc. „premium“ segmento automobilių pirkėjų antrą kartą įsigijo to paties prekės ženklo automobilį. Lojalumas atskiriems prekių ženklams taip pat mažesnis.

Lyderis tarp „premium“ yra „Lexus“ – 51 proc. pirkėjų antrą kartą įsigijo tos markės modelį (2007 m. ataskaitoje tokių buvo 49 proc.). Antroje vietoje „Audi“  – 47 proc. (2007 m. – 34 proc.), trečioje „Land Rover“ su 40 proc. (2007 m. – 29 proc.).

Mažiausiai lojalūs yra „Infiniti“, „Jaguar“ ir „Volvo“ pirkėjai – juos antrą kartą rinkosi atitinkamai 22, 24 ir 26 proc. žmonių.

Didžiausias teigiamas pokytis, be „Audi“ (+13 proc.), fiksuojamas BMW – 36 proc. 2017-aisiais ir 26 proc. 2007-aisiais. Neigiami pokyčiai – „Mercedes-Benz“ (39 proc., -10 proc.) ir „Cadillac“ (31 proc., -12 proc.).

Ataskaitoje išanalizuoti ir susisteminti 13,9 mln. JAV 2007-2017 m. vykusių automobilių pardavimų sandorių. Visą ją rasite paspaudę čia.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Autogidas.lt
Autogidas.lt
(11)
(4)
(7)

Komentarai (2)