Europoje mažai kam žinoma „Bluedio“ ausinių atsiradimo istorija: kodėl jos tokios pigios, o kokybė prilygsta net 5-10 kartų brangesniems analogams ir kaip tai susiję su drastišku „Apple“ sprendimu (11)
Dar 2014 metais kompanija „Apple“ įsigijo „Beats“ ausinių kompaniją, kuri gamino itin brangias ir net per brangias ausines. Po šio sandorio „Apple“ kompanija iškart atleido praktiškai visus „Beats“ įmonės darbuotojus ir pastarieji perėjo į kinų kompaniją „Bluedio“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ši kompanija yra įdomi tuo, kad gamina ir pardavinėja kokybiškas belaides ausines už itin žemą kainą ir tai tikrai niekaip nesusiję su kinų altruizmu. Iš pradžių ir ši kompanija susidūrė su finansiniais sunkumais, bet vėliau į ją investavo Kinijos interneto gigantas „Baidu“. Tai buvo tarsi dovana savo vartotojams, kurie negali gyventi be muzikos.
Beje, „Baidu“ Kinijoje yra tas pats kaip „Google“ visame likusiame pasaulyje. 400 milijonų vartotojų – tad patys galite įsivaizduoti apie kokias finansines galimybes eina kalba.
Tad „Baidu“ reikėjo kokybiškų ausinių, skirtų muzikos mylėtojams, kurie naudojasi „Baidu Music“ platforma. Taigi jie nusprendė investuoti į „Bluedio“ kompaniją. „Baidu“ investicijos daugiausiai buvo panaudotos ausinių gamybai ir jų plėtrai, asortimento didinimui.
„Baidu“ lėšų neskaičiavo, tad naujosios ausinės buvo ir yra praktiškai ant savikainos ribos, o kartais net ir žemiau jos. Pagrindinis uždavinys yra sustiprinti rinką, reklamuoti savo produkciją ir prekės ženklą. Siekiama, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie „Bluedio“ ausines, o pinigai tebuvo priemonė pasiekti tikslui.
Tačiau skirtingai nuo tos pačios „Beats“ kompanijos, „Bluedio“ viską daro ne kaip įprastą reklamą ar „piarininimąsi“ pasikvietus brangių žvaigždžių, o taikydama Kinijai labiausiai suprantamą būdą – griežtą kainų dempingą.
Tai reiškia, kad pirkdami „Bluedio“ ausines, paprastai gauname tikrai geras, vertas dėmesio ir gerokai pigesnes ausines nei, kad gali pasiūlyti konkurentai. Tiesą pasakius, tokia Kinijos kainų politika taikoma daugelyje sričių ir pirkėjai tuo mielai naudojasi.
Taikydami tokią kainų politiką „Bluedio“ kompanija daugelį savo ausinių gali pasiūlyti už vidutinę 40 eurų kainą. Žinoma, viskas priklauso nuo modelio. Tačiau jei „Baidu“ nebūtų investavęs į „Bluedio“ – pastarųjų ausinės kainuotų vidutiniškai bent 140 eurų ir dar daugiau. Tai yra tiek, kiek ir kainuoja „Bluedio“ konkurentų siūlomos belaidės ausinės.
Nuo 2014 metų „Bluedio“ kompanijoje dirba garso inžinieriai, kurie ankščiau darbavosi „Beats“ kompanijoje ir išplėtė jos siūlomų ausinių liniją. Žinoma, iki to laiko, kol „Apple“ jų paslaugų atsisakė ir pastarieji specialistai papildė „Bluedio“ garso inžinierių komandą. Taigi, jie rimtai sustiprino „Bluedio“ kompanijos intelektinį potencialą.
O kalbant apie kainas, pavyzdžiui, „Bluedio A“ ar „Bluedio T2 Plus“ ausinės yra labai panašios į tų pačių „Beats“, „Sennheiser“ ar „Philips“ gamintojų ausines, tačiau pastarųjų kompanijų ausinės kainuoja 5-10 kartų brangiau nei „Bluedio“. Tad akivaizdu, jog tokia agresyvi kainų politika Kinijos kompanijoms duoda naudos: „Bluedio“ ausines nori išbandyti net ir skeptiškai jų atžvilgiu nusiteikę melomanai.