Japonijoje pagaliau bus atsisakyta keisto darbuotojų išbandymo - ar norėtumėte pritūpti prie 300 km/h greičiu lekiančio traukinio? (Video)  ()

Japonija garsėja savo darbo kultūra. Jei ką nors dirbi, tai dirbk gerai. Ypač, jei tavo darbas yra atsakingas. Būtent dėl to Vakarų Japonijos Geležinkelių darbuotojai turėjo tuneliuose pritūpti šalia didesniu nei 300 km/h greičiu lekiančių traukinių. Tiesa, dabar šio kankinimo bus atsisakyta.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonijos geležinkeliai garsėja dviem dalykais - punktualumu ir traukinių greičiu. Itin aerodinamiški traukiniai lekia iki 400 km/h greičiu, o viduje žmonės džiaugiasi nejausdami jokių vibracijų ar triukšmo. Į stotis traukiniai atvyksta minutės tikslumu, o jei pavėluoja darbuotojai keleivių atsiprašo. Kartu tai yra labai saugus keliavimo būdas, tačiau nesklandumų pasitaiko.

Štai 2015 metais „Shinkansen“ vadinamas traukinys pametė vieną aliuminio plokštę, kuri atšoko ir sužeidė vieną keleivį. Sužeidimas nebuvo labai rimtas ir, tikriausiai, ši naujiena būtų greitai pamiršta, tačiau tyrimas atskleidė, kad dėl šio incidento buvo kaltas Vakarų Japonijos Geležinkelių darbuotojas nepatikrinęs detalę laikiusių varžtų.

Darbuotojas neatsakingai pažiūrėjo į savo darbą? Tai juk negirdėtas aplaidumas! Tačiau japonai nusprendė ne ieškoti nusižengusiojo ir jį bausti, o pamokyti visus darbuotojus.

Norint pademonstruoti greitųjų traukinių galią ir jėgas, kurios juos veikia, kompanijos darbuotojai buvo verčiami tunelyje atsitūpti šalia 300 km/h greičiu pralekiančio traukinio. Kelių sekundžių patupėjimas prie traukinio neatrodo kaip didelė bausmė? Galbūt, tačiau šiuose tuneliuose oro slėgis pakyla taip staiga, kad sukelia fizinį skausmą.

Greitasis Japonijos traukinys lekia per tunelį

Kadangi šie traukiniai yra itin aerodinamiški, oras lengvai teka aplink jų korpusą. Tai reiškia, kad traukinys daug oro nestumia pirmyn. Tunelyje oras yra suspaudžiamas tarp traukinio korpuso ir sienų, nes oras negali pasišalinti taip greitai, kaip įlekia traukinys. Problema ne tik pats slėgis, bet ir tai, kaip greitai jis pakyla, vėjas, triukšmas ir baimė. Tokiu būdu geležinkelių kompanija išbandė daugiau nei 240 darbuotojų ir niekam tai nepatiko.

Tačiau dabar šio metodo bus pagaliau atsisakyta. Keli darbuotojai pasiskundė kankinimui prilygstančiu išbandymu, o ir žiniasklaida vis dažniau rašo apie tai, kad tokie metodai nėra normalūs. Visgi pagrindinė priežastis, kodėl šio edukacinio kankinimo atsisakoma yra organizaciniai sunkumai. Darbuotojus reikia paruošti, juos saugiai įkurdinti tunelyje. Oro sąlygos taip pat turi būti tinkamos. Tam tiesiog reikia per daug laiko ir pastangų, todėl ateityje darbuotojų grupės pralekiančius traukinius iš arti stebės ne sėdėdami tunelyje, o iš anapus tvoros atvirame lauke.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(21)
(4)
(17)

Komentarai ()