7 dalykai, kurių pilotai nenori pasakyti keleiviams  ()

Kiekvienos profesijos atstovai mėgsta aptarinėti savo darbo subtilybes internete ir viešojoje erdvėje. Žinoma, tai daro slaptai. Nors ne vienas gali pasakyti, kad yra ir viešų grupių: mokytojų, gydytojų ir t. t.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasitaiko, kad tokių slaptų grupių nariai gero ar blogo linkėdami paviešina diskusijas, skirtas tik tos profesijos nariams. Šį kartą taip nutiko su pilotais, kaip ir bet kurios kitos srities, tokios paslaptys domina ne vieną iš mūsų. Jas paskelbė portalas Whisper.

1. Melas keleiviams. Kanados oro linijų bendrovėje dirbantis pilotas prisipažino, kad dažnai keleiviams sako, jog šis skrydis jam pirmasis. Vyras prisipažino tikįs, kad tai jam atneš sėkmę.

2. Aukščio baimė. Apie tai prisipažino ne vienas pilotas – įveikti šią baimę jiems padeda specialus apmokymas ir susikoncentravimas į darbą.

3. Žaibų grėsmė. Vienoje diskusijoje dalyvavę pilotai ir lėktuvų inžinieriai pasakojo, kad žaibo trenkimas į lėktuvą – gana dažnas ir ne toks pavojingas reiškinys kaip dažnai skelbiama. Esą lėktuvai taip sukurti, kad žaibo trenkimas ne maksimaliai paveiktų jo sistemas.

4. Skirtingose oro linijose, skirtingi ir kokybės standartai. Pasirodo, didžiausių tarptautinių oro linijų bendrovių pilotams keliami gerokai aukštesni reikalavimai kaip ir aptarnavimui nei vietinių, regioninių linijų – kai kurių bendrovių pilotams net nekeliama sąlyga turėti skraidymo patirties.

5. Degalų trūkumas. Pasirodo, reikalavimas taupyti kuro sąnaudas – galioja net ir pilotams. Diskusijoje pasisakę dešimtys pilotų pripažino, kad yra savo vadovų spaudžiami kiek įmanoma taupyti degalus, todėl ne visada skrenda su pilnu baku kuro, kiek įmanoma vengia audrų ir kitų situacijų, kad nereikėtų nukrypti nuo iki detalių suplanuoto kurso.

6. Pilotai miega. Niekas nedrįs ginčytis, kad pilotų darbas – itin varginantis. Todėl vos turėdami laiko, jie miega. Taip keičiasi visi įgulos nariai: kol vieni miega, kiti dirba. Tad pilotai ilgų skrydžių metu nemažai laiko praleidžia miegodami.

7. Fotografuoja pro langus. Pilotai netgi turi savo Instagram paskyrą, kur kelia įspūdingiausias skrydžių nuotraukas.

Taigi, pilotai irgi žmonės, su savomis silpnybėmis ir šis darbas taip pat turi paslapčių, apie kurias ne visada ir visiems reikia žinoti. Bet jeigu jau sužinote...

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(6)
(30)
(-24)

Komentarai ()