Šis tas, ko kasdien nepamatysite - po 19 metų pertraukos legendinis gamintojas „Morgan“ pristatė naują automobilį: išskirtinė išvaizda ir praktiškai jokių technologijų (Video) ()
„Morgan“ – britų automobilių gamintojo vardas, dažnai minimas kalbant apie auksinius automobilių sporto laikus. Tačiau pastaruosius 19 metų šis vardas nebuvo minimas tarp tų gamintojų, kurie pristatydavo naujus modelius. Iki šių metų Ženevos automobilių parodos – čia „Morgan“ parodė visiškai naują rodsterį, kurio gamybai teko pasitelkti net medį.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Iš pirmo žvilgsnio naujas „Morgan Six Plus“ niekaip neprimena naujo automobilio: klasikinis dizainas, apvalūs, išraiškingi sparnai, apvalūs, išsikišę, žibintai – visa tai kalba apie tuos laikus, kai automobilių gamintojai nieko negalvojo apie kompiuterius ir saugos sistemas. Ir nepaisant to, kad „Six Plus“ yra šių laikų automobilis, daug galvos dėl modernių saugos technologijų „Morgan“ nesuko.
Teigiama, kad automobilis turi tik stabdžiams užsiblokuoti neleidžiančią ABS sistemą ir daugiau nieko, kas važiavimą juo paverstų saugesniu. Aišku, ateityje sistemų sąrašas gali plėstis, tačiau kas dar į jį galėtų būti įtraukta, „Morgan“ neatskleidžia.
Kaip bebūtų, modernūs sprendimai čia – po automobilio kapotu. „Morgan Six Plus“ turi BMW 3 litrų darbinio tūrio variklį bei 8 laipsnių BMW pavarų dėžę. Iki šiol „Morgan“ gamoje buvo „Aero 8“ modelis, turėjęs V8 formos variklį, tačiau naujasis „Six Plus“ gavo šešių cilindrų eilėje variklį su turbina, tą patį, kuris montuojamas į „Toyota GR Supra“ ir BMW Z4.
335 AG turintis variklis nedideliam rodsteriui leidžia kelyje elgtis itin žvitriai, mat automobilis sveria kiek daugiau nei 1000 kg. Spėjama, kad tokie duomenys šį automobilį gali paversti greičiausiu „Morgan“ gamintojo istorijoje, mat rodsteris turėtų išvystyti 278 km/val. greitį.
Interjeras – nuosaikus, tačiau klasika žavi, kaip visada. Dvi sėdynės aptrauktos minkšta oda, o galvos atramos turi išsiuvinėtą „Morgan“ logotipą. Prietaisų skydelis turi atskirus apvalius spidometrą ir tachometrą, tačiau prieš vairuotojo akis čia – jau TFT skaitmeninis ekranas.
Bene daugiausiai dėmesio sutraukia stende demonstruojama automobiliui pagaminti panaudota platforma. Ši, pavadinta CX, kas romėniškais skaitmenimis reiškia skaičių 110 ir pažymi „Morgan“ 110 metų jubiliejų. Nepaisant to, kad platforma aliuminio ir ypač moderni, akys užkliūva už medžio. Pasirodo, „Morgan“ vis dar naudoja medinį rėmą, padedantį išlaikyti automobilio kėbului reikiamą formą.
Beje, jau dabar žinoma, kad vidutiniškai toks automobilis kainuos apie 90 tūkst. eurų.