„Tesla“ sugrįžo į Niurburgringą naujam rekordui – du patobulinti elektromobilių prototipai jau šėlsta lenktynių trasoje. Aiškėja ir kuo pasižymės naujieji „Model S“ ir „Roadster“ (Video) (1)
Kaip ir žadėjo, „Tesla“ vėl sugrįžo į Vokietijos Niurburgringo lenktynių trasą ir atsivežė dvi skirtingas „Model S Plaid“ prototipų versijas. Iš pirmojo vaizdo įrašo galima matyti, kaip intensyviai šie elektromobiliai yra testuojami bei ruošiami rekordiniam trasos įveikimui.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Visa ši istorija prasidėjo nuo „Porsche“ teiginio, kad jų „Taycan“ elektromobilis yra pats greičiausias.
Elonas į šį pareiškimą sureagavo ir po oficialaus „Taycan“ pristatymo pareiškė, kad pagerins „Porsche“ užfiksuotą Niurburgringo rekordą.
Pirmiausiai jis pagerino „Laguna Seca“ (Kalifornija) trasos rekordą ir pristatė naujuosius elektromobilio patobulinimus.
Tada pamatėme pirmąjį vaizdo įrašą, kaip Niurburgringe išbandomas „Tesla Model S“ elektromobilis ir galiausiai sužinojome, kad patobulintas „Model S Plaid“ elektromobilis Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 23 sekundes ir „Porsche Taycan“ aplenkė net 22 sekundėmis.
Ties tuo Elonas neketino sustoti ir pareiškė, kad jie atliks keletą papildomų elektromobilio patobulinimų ir dar sugrįš į Niurburgringą naujam rekordui. Ir „Tesla“ grįžo.
„Automotive Mike“ paviešino pirmąjį vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip Niurburgringo trasoje testuojami du modifikuoti „Model S“ elektromobiliai:
Iš vaizdo įrašo matyti, kad šie elektromobiliai įveikia keletą greičio ratų ir atlieka specialius manevrus – taip testuojamas elektromobilių valdymas.
Taip pat vaizdo įraše galima įžvelgti, kad elektromobilių prototipai turi didesnes oro paėmimo angas bei vienas iš „Model S Plaid“ elektromobilių gale turi difuzorių. Jis čia ne vien dėl grožio, bet ir tam, kad užtikrintų geresnį automobilio sukibimą su kelio danga.
Kol kas yra neaišku ar „Tesla“ sugebės pagerinti savo pasiektą rekordą, tačiau automobilių gamintojas tikisi pasiekti įspūdingą 7 minučių ir 5 sekundžių rezultatą. Jei tai pavyktų, „Model S“ taptų vienu greičiausiu keturių durų automobilių Niurburgringo trasoje.
Praėjusį mėnesį Muskas teigė, kad „Model S“ su nauja „Plaid“ jėgos pavaros sistema (elektros varikliai ir baterijų kompleksas) pasirodys 2020-ųjų spalio arba lapkričio mėnesiais. Tačiau po paskutinių testavimų Elonas teigia, kad tai įvyks dar greičiau – kitų metų vasarą.
Tikimasi, kad naujos kartos „Roadster“ taip pat gaus „Plaid“ jėgos pavarų sistemą su trimis elektros varikliais. Tačiau šis elektromobilis pasirodys po to, kai rinkoje jau bus naujasis „Model S“.