„Dassault“ pristatė „Falcon 10X“ verslo lėktuvą su didžiausia pasaulyje kabina: pats lėktuvas galės reaguoti į ekstremalias situacijas (Foto, Video) ()
„Dassault Aviation“ pristatė savo naujausią verslo lėktuvą „Falcon 10X“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vis dar kuriamas orlaivis nebus pagamintas dar kelerius metus, tačiau bendrovė jį pristatė virtualiai, kad pabrėžtų dizainą ir daugelį, jos teigimu, verslo lėktuvo su didžiausia kabina savybių.
COVID-19 pandemija padarė didžiulį poveikį aviacijos ir kosmoso pramonei.
Daugelis analitikų mano, kad ilgalaikis verslo kelionių sumažėjimas paskatins dažnesnius virtualius susitikimus, tačiau, remdamasis klientų tyrimais, „Dassault“ savo naują „Falcon 10X“ skirs verslo žmonėms, kurie nori ar turi skristi labai dideliais atstumais.
„Falcon 10X“ bus varomas dviem „Rolls-Royce Pearl 10X“ varikliais. Lėktuvas įveiks 13900 km su vienu degalų užpylimu. Be stabtelėjimo lėktuvas iš Paryžiaus galės nuskristi į šiaurės vakarų Australiją maždaug per 15 valandų 0,925 Macho greičiu (1104 km/h).
„Dassualt“ sukūrė „Falcon 10X“, kad būtų kuo patogesnis tiek keleiviams, tiek įgulai. Kabinos aukštis – 2,03 m, plotis – 2,7 m, todėl šiandien tai yra plačiausias ir aukščiausias specialiai pritaikytas verslo lėktuvas. Pats salonas yra sekcijinis ir gali būti sukonfigūruotas taip, kad atitiktų kliento poreikius, įskaitant įrengtą padidintą pagrindinį komplektą su dušu.
Norint padidinti komfortą, salone oras yra filtruojamas ir gryninamas, triukšmo lygis yra žemas, o salone puikuojasi 38 langai, kurie yra 50 procentų didesni nei „Falcon 8X“.
Kad „Falcon 10X“ galėtų veikti ne tik mažuose oro uostuose, jame buvo sumontuoti labai didelio formato sparnai su pažangiais, įtraukiamais aukšto pakėlimo įtaisais. Taupant svorį, jis pagamintas iš kompozitinių anglies pluošto medžiagų.
Skrydžio valdymo kabinoje pilotų sėdynės yra suprojektuotos taip, kad būtų galima jas sulankstyti, todėl vienas įgulos narys gali miegoti, kol kitas yra prie valdymo pultų, kurie yra skaitmeniniai ir kuriuose yra daug jutiklinių ekranų.
Ši naujos kartos skaitmeninė skrydžių valdymo sistema yra sukurta remiantis „Dassault“ patirtimi kuriant karinius lėktuvus. Kompiuteris stebi variklius ir automatiškai reguliuoja kiekvieno jų galingumą. Teigiama, kad jis netgi gali pats tinkamai reaguoti į ekstremalias situacijas.
„Šiandien mes pristatome naują verslo aviacijos etaloną“, – sako „Dassault“ pirmininkas ir generalinis direktorius Ericas Trappieris. „Falcon 10X“ pasiūlys neprilygstamą keleivių patirtį tiek trumpalaikių, tiek ilgalaikių skrydžių metu.“
„Falcon 10X“ pradės veikti 2025 m. pabaigoje.