Kodėl ši idėja vis dar nėra populiari? „Geely“ pademonstravo, kaip elektromobilio baterija pakeičiama vos per 1 minutę: štai kaip viskas vyksta (Video)  (19)

Besirūpinantiems elektromobilio įkrovimo greičiu neverta jaudintis. „Geely“ parodė kaip veikia speciali elektromobilių baterijų keitimo stotis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Nio“ sparčiai plečia elektromobilių baterijų keitimo stočių tinklą Kinijoje, tačiau tą patį daro ir kiti Kinijos automobilių gamintojai, kaip, pavyzdžiui, „Geely“. „Nio“ turi beveik 200 tokių jau veikiančių stočių, todėl pirmauja, tačiau „Geely“ nori pasivyti konkurentą ir žada, kad iki šių metų pabaigos pradės veikti 100 stočių.

Nepaisant to, kad baterijos keitimas reikalauja sudėtingesnės elektromobilio komplektacijos, idėją priėmusios įmonės teigia, kad tai verta papildomo sudėtingumo, nes pakeisti bateriją yra daug greičiau nei įkrovimas. Užuot laukus, kol bus įkrauta baterija, vos per 1-2 minutes bateriją jums pakeis viena iš tokių baterijos keitimo stočių.

 

Įdomu sužinoti, kaip veikia baterijų keitimas? Na, šis „Geely UnCut“ paskelbtas vaizdo įrašas apžvelgia visą procesą, jei vairuojate „Geely“ elektromobilį Kinijoje. Pirmiausia turite naudoti programėlę, norėdami rasti artimiausią keitimo stotį (aplikacija rodo atstumą iki stoties, taip pat galimų akumuliatorių pakuočių skaičių), pasirenkate norimą tikslą ir tada važiuojate ten.

Patekę į stotį, jūs tiesiog važiuojate į mažą pastatą, kaip ir į automatinę plovyklą, pastatote savo transporto priemonę reikiamoje vietoje, kad būtų galima išimti išsikrovusią bateriją ir pakeisti ją įkrauta, o visas procesas trunka apie minutę. Įdėjus naują akumuliatorių (visa tai daroma automatiškai po automobiliu, kol vairuotojas vis dar yra jo viduje), jūs paprasčiausiai išvarote transporto priemonę iš stoties ir važiuojate visur, kur jums reikia.

 

Pažiūrėję šį vaizdo įrašą, tikriausiai susimąstėte, kodėl akumuliatoriaus keitimas neišpopuliarėjo, kai „Renault“ pirmą kartą tai išbandė daugiau nei prieš dešimtmetį. Pirmoji prancūzų automobilių gamintojo elektromobilių serija „Fluence Z.E.“ buvo sukurta atsižvelgiant į baterijų keitimą, tačiau bendrovė galiausiai atsisakė šios idėjos ir sutelkė dėmesį į tai, kad elektra varomos transporto priemonės būtų įkraunamos greičiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(25)
(2)
(23)

Komentarai (19)