Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2021-06-19 08:05
kad cia nieko naujo. taip ir buna naudojama sunki pramonine technika. keicia akumus. pvz vidaus patalpose kur vdv aplamai neleidziami principe... net sunkius svininius keicia. akumuliatoriu svoris is esmes net trukumas nedidelis - nes stabilumo technikai daznai reikia labiau. bet tai gana retas sprendimas.
is esmes letai vazinejanciai sunkiai technikai patogiau pastatyt netoli veziojama generatoriu ir neilga kabeli privest. kilot kabeli lengviau negu akuma. o ir reciau reikia. taip kad neisstums tikrai sitas dar labiau nisinis sprendimas jokiu vdv. cia zaisliniam ekskavatoriam ir tetinka. nu dar kokiom ratelinem zoliapjovem ir pan...
nu patys pagalvokit. perki pigu kabeli ir naudoji. ar perki labai brangia akumuliatorine sistema, knisiesi su akumuliatoriaus kilnojimu, kazkokiais ikrovikliais. ir vistiek pakeites issikrovusi akuma vezi kraut prie to pacio portatyvinio generatoriaus. nes jei reikes toli veziot akumus kazkur toli - naudosi vdv transporta veziojimui... ir kur cia tada ekologija?
cia siulo kazkokiam kabeliui labai brangia alternatyva, kuri patogesne tik vos vos - nes ekskavatorius gales biski laisviau pasivazinet kelis metrus - nereiks kabelio kilot... vienetai bus pirkejai... tik kai daug manevravimo ir mazai kasimo...
Benediktas 2021-06-19 08:47
Faktas, kad sisterną pastatyt patogiau sunkiajai technikai.
Bet kažkada, miestuose dirbant, gali but itraukta į techinius reikalavimus: jei technika su VDV nelaimi konkurso, nes triukšmas ir teršia aplinką. Pralaimės įmonė, bet laimės aplinka.
Kita vertus, jei mieste dirbsi, tai turesi elektrą. Tai galima arba tiesiai is elekros, bet kabeliai trukdo dirbt, arba kraut aikstelej - kol vieni isiseikvoja, kiti pasikrauna. Kaip ir nera dideles tragedijos. Plius elektra pigesne, nei kuras. Mažiau, kam gest nei VDV.
Benediktas 2021-06-19 10:21
Na taip, iš kur miestuose gali būti elektra.
kukulis4 2021-06-19 10:50
Trizniuoji ir tiek. Nori eko elektros is savo rozetes - pamojuok savo pinigine, ir turesi. Lygiai tas pats ir su liciu, dirbanciais vaikais, etc - reikalauk ne liezuviu, o savo pinigine. Elektra pas mus pigi.
Benediktas 2021-06-19 11:47
Iš kur ištraukei? Galia iš elektros, kad ir siluminiu elektriniu bent dvigubai didesne gaunasi is to pacio kuro kiekio, nei su VDV.
Ekologiškas maistas mažiau turi š savyje, dėl ko mažiau užteršiamas organizmas - ar sveikata nekainuoja?
Ličio baterijos bus perdirbamos ir jau nereikės tiek energijos, kiek naujoms pagaminti. 10m bėgyje kobalto neliks ličio baterijose ir vaikai galės žaist smėlio dėžėje, bei kvepuot švariu oru.
Benediktas 2021-06-19 12:34
Nebėdavok. Kadangi ličio baterijų bumas atsirado neperseniausiai, tai perdirbimo gamyklų dar nedaug.
Benediktas 2021-06-19 13:08
namaste 2021-06-19 14:56
Nieko naujo, sunkioji technika seniai dirba ant elektros, ir laidai jai netrukdo - karjeruose ir kasyklose kitokios ir nebūna. Tik ironiška, kad kasa visokią anglį iš kurios pagamintos elektros patys ir yra varomi.
Benediktas 2021-06-19 15:09
O kas čia keisto? Atsinaujinanti dar gan mažą dalį sudaro.
Paramotoras 2021-06-19 17:44
Dirbu sioj srityje. Is akumu sunkioji technika niekada nedirbs. Jei masinai kruizinant uztenka 10-20kw galios tai sunkioji technika stabiliai srebtu 75ir daugiau kilowatu. Taciau jau siandien toli grazu ne visur leidzia dirbti ijungus varikli tad mes jau gaminam kilnojamas elektro-hirdo stotis kurios is tinklo maitinasi. Taip pat ekskavatoriai jau keletas metu dirba tuneliuos nuo kabeliu.
Benediktas 2021-06-19 18:12
Benediktas 2021-06-20 00:29
AAA000 2021-06-20 10:31
aisku aisku. miestai super ekologiski. is kur miestuose gai but akumuliatorine tarsa ir visokios padangos prie konteineriu?
tokie kaip tu nesuvokia kaip REALIAI reikia mazint tarsam ar daryt draudimus. kad jie veiktu norima linkme. dabar tavim naudojasi, ypac politikai ir verslas. nes tu esi prie daugimos - kurie niekada nesigilina. o tik rekia ir rekia... su kitais rekejais chore
-----
as tau duosiu kita pavyzdi. pvz aiskinama, kad draudimai yra logiski - su tinkamu poveikiu ir orientuoti i visuomenes sauguma ir panasus makaroninis sudas tokio istisai visaip varinejamas. o tu esi jo prisivalges sociai.
pvz yra baudos del alkoholio vairavimo atseit alkoholikai daro avarijas. zudo visuomene ir patys save. nu skamba logiskai - ane?
ir yra baudos uz technikines apziuros neturejima - atseit irgi ten sitas faktas, kad nera TA - yra labai kenksmingas visuomenei, irgi zudo zmones visaip, jie kenkia aplinkai ir patys sau? irgi atseit visumoje skamba logiskai. ane? ir tokie kaip tu priima situs sudamaronus nekramte...
ir dabar turim faktus REALYBEJE: baudime kai vairuoji - alkoholizmas LEIDZIAMAS. iteisinta tvarka, kad iki 0,4 promiles - tipo saugus 100% visuomenei, o ten virs 0,4 primiles iki kazkiek, 1,5 lygtai - tipo saugus visuomenei irgi 100%. ir baudziami tik prevenciskai - apribojamas vairamimas, teises sustabdomos, ar ten bauda.
ir turim kita - neivykdes TA popierizmo - tu negali automobilio registruot, naudot, parduot, gauni automatizuotas baudas (su alkoholizmu reikia irodyt fakta). ir baudimo tvarka absoliutine. nera numatyta net lengvatu kazkokiu - nors faktas pats savaime, kad tu neturi TA niekaip realiai nekenkia visuomenei. kodel reikia draust pardavima, ar atsakinga vazinejima? neturint TA.
o net siektiek prisigeres - akivaizdziai jau pavojimgas neadekvatus turi lebgvatas ir net taikymo tvarka nera absoliuti automatizuota...
va tu tokius makaronus pirma nuo savo ausu nusiimk , pries cia diskutuodamas...
su akumuliatoriais ir VDV draudimu irgi taspats vyksta. zalos nieks negincija. bet TAIKYMAS yra neadekvatus. visur yra ribos. labai nesunkiai paskaiciuojamos. iki kiek reikia apmokestint, arba kokia ribojimno tvarka yra logiskesne - tai paciai ekologijai gerint.
tu net nepastebi, kad pats blogini ekologija ir prileidi parazitus prie valdzios. kurie tavim pamanipuliavo...
cia irgi kuria nisini produkta. o ekologiskumo nera nei kiek... principe zala uz brangiau... ar bandymas akumuliatorine sistema "firmine" ikist... sukurt kazkoki nisini monopoli ir nusigriebt grietine...
Benediktas 2021-06-20 10:51
Aš žiūriu pagal save.
Ar man patinka dyzelio smarvė? Ne
Ar man man patinka, kai šalia esančiose satatybose burzgia dyzeliniai varikliai išstisą diena? Ne.
Tai kodėl aš turėčiau nepalaikyt draudimų.
Siūlai netaryt technikinės apžiūros? Tai žmonės pradės be stabžių lakstyt. Arba nutrūkusiom vairo traukėm. Žiema su plikom padangom ir t.t. Nes mažai kam rūpės. Per dusliarkas rūks kaminai.
Tai tada ir namų techninės pažiūros nedaryt. Ir maisto pramonės netikrint. Ir kinozeteropiautu, gydytojų nereikia. Nei mokslinikų. Nes galim gyvent pagal savo panetkes. Žinoma, taip galima gyvent. Būt panašiai, kaip Indijoje. Nafig šviesoforai. Mokesčių irgi nemokėt, pofig gaisrinė, policija, medicina. Kiekvienam po šautuvą namuose - ir tvarka.
immortallt 2021-06-20 11:31
Kasyklose jau dabar veikia tehnika pagrinde ant elektros, o kai kas ir ant akumuliatoriaus. Vienas įdomesnių variantų, kur savivartis labai didelis veža iškasenas nuo kalno viršaus į apačią, ir jis elektros ne kraunasi, o užvažiavęs į kalno viršų elektrą atiduoda į vietinį tinklą, nes važiuodamas žemyn jis tos elektros pagamina daugiau, nei sunaudoja lipdamas į viršų.
Litis yra top20 elementas žemėje, tik jo koncentracijų nėra didelių. Problemą Saudo Arabijos universitetas panašu baigia išspręsti - ličio kaina kris bent 3-5 kartus, o kiekiai bus tokie, kad kiekvienam žmogui ant galvos žemėje galėsime pagaminti po 1 MWh akumuliatorių ir dar liks.
Elektromobiliai baigia uždominuoti rinką. VDV naujovės nieko nebedomina, vienas po kito gamintojai skelbia, nuo kada nebeleis naujų VDV modelių. Dar tik keli gamintojai ant vandenilio pasinešę, bet lauks jų Nokia likimas.
Metalų lydymas priklauso nuo pirmiausia metalo būsenos. Jei tai geležies rūda - būtinas anglies monoksidas, kurį pigiausia gauti iš anglies. Tuo tarpu jei tai jau perdirbama geležis, tai perdirbama naudojant tik elektrą, nes taip pigiausia. Dažniausiai tokios perdirbimo gamyklos įsikūrusios šalie hidroelektrinių. Aliuminis iš boksito perdirbamas naudojant tik elektrą, beveik išimtinai prie hidroelektrinių perdirbama. Taip kad nekišk savo neišmanymo, kaip fakto.
Ir šiaip, akumuliatoriai turi skirtingus galios/talpos santykius.
Argumentas, ar matei perdirbtą ličio akumuliatorių skamba panašiai, kaip "ar matei perdirbtą termobranduolinį reaktorių". Ne esmė, kad elektromobilio akumuliatorius atitarnavęs kokius 500k km elektromobilyje, dar kokius 20 metų tarnaus stacionariai (na bus perrinktas matyt ir perdegusios celės išimtos), ir tika tada bus perdirbama. Perdirbimo technologijos jau dabar yra, tik tiek kad dėl mažų celių kiekio neapsimoka pakūrinėti perdirbimo. Tiesiog pastatyti komerciškai atsiperkančio dydžio perdirbimo gamyklą, ir rinkdamas iš viso pasaulio celes į vieną lokaciją, vos užtikrinsi vienos gamyklos apkrovą. Logistikos kaštai sudarytų didžiąją dalį sąnaudų.
AAA000 2021-06-20 17:54
daug prirasei, bet nejauti kad istisiniai paistalai?
akumuliatoriai SUKURE istisa nauja tarsos rusi, juos reikes kazkur surinkinet, sandeliuot, veziot ir perdirbinet. kaip su padangom ir plastikais.
net fabrikus reikes statyt... siulau perdirbimo akumu gamyklas salia benedikto ir imortalo gyvenamosios vietos integruot... juk patys to nori
angliavandeniliu deginimas yra naturalus ciklas, kurio dalis yra savaimine - atsistatanti. zala panaikinama laikui begant savaime. akumuliatorine tarsa yra tarsa 100% liekamoji. ji visa dirbtine. gamtos ar fiziniu virsmu cikluose net nera procesu, kurie sita zala stabdytu. o cia avineliai-buhalteriukai visi uz tokia tarsa vos ne vienbalsiai... juokas man is jusu "ekologiniu" sapalioniu.
o ypac is tu "ekonominiu" skaiciavimu... tipo imortalas aiskina - pirma pakankamai apsisikam viska - kad sudo perdirbimui pakaktu... nes daba dar neracionalu...
tu isvis nesuvoki net kas yra vidaus degimo variklis ir tau reiketu apsiribot save zymejimo VDV vartojime. pvz duju deginimas maisto ir karsto vandens ruosime irgi savo esme yra tas pats degimo variklis - tik atviro tipo. ir gamina zenklius co2 kiekius ir ta "ekologine tarsa" dar didesne. del kurios jus cia istisai nusisnekat. eikit piketuot del dujiniu krosneliu, virykliu ir duju vamzdynu uzdraudimo. nenorit? ekologai trigubu standartu... juk nesaugu viosuomenei, sprogsta - namai griuna, vaikai apsidegina-susidegina, uztroksta besisyldydami. mirciu per metus daugiau gal nei auto ivykiuose aplamai, o del TA tai virsija simtus kartu. ivedam kasdvimecius TA kiekvienai duju viryklei gal? juk jus uz beprasmiska TA visur ir visada - jum cia viskas labai logiska ir jusu smegenelem tokie skiedalai nesunkiai sueina tiesiog nieks dar nesiule?
Benediktas 2021-06-20 18:44
Nežinau, nematau, nei ant šaligatvių, nei miškuose, kad kažkokios rušies šiūkšlės mėtytųsi. Taip, kai tvarkos nebuvo, tai miškuose ir kėbulai ir padangos ir akumuliatoriai mėtėsi. Matyt kalbi ne apie civilizuotas šalis, kur nėra atitinkamų įstatymų ir atliekų surinkimo sistemos.
Tipo ličio akumuliatoriai bus ta vienintelė rūšis istorijoje, kurios nesugebės sutvarkyti? Čia kortos taip rodo?
AAA000 2021-06-20 18:50
ai - supratau. apsimeti ka nepastebi
man tai pvz slykscios tos apibege chemikalais ir smirdancios gleivetos dezes prekybos centruose - vemt vercia. kur meta visokias sudauzyras gyvsidabrines "ekologiskas taupiasias", mobilku amumus ir pan. ir dar pastato jas kur maista visokios bobutes persikraudineja is krepsiu i tases... ar bomzai megsta pasiknist.
akumuliatoriu nera - miegok ramiai... as cia issigalvoju viska... Muskas ten cukraus vatos fabrikus ekologijos avinams stato...
-----
imortal nerealiai prajuokino su celiu keitimu, kai pats slovino musko paistalus apie korio tipo korpusus-akumus... siti isvis nekeiciami - kai dalis tokio akumo suges - tu veziuosiesi su savim nustipusias celes ir ZINOSI APIE TAI. nu kaip puvanti-zliaugianti lavona veziotis - kelis metus elektromobilyje... ir negali ismest, nes taip integruotas - kad tik su visu elektromobiliu issimeta...
ir dar cia kazka istisai skiedzia apie antrini-likutini naudojima...
imortal - tu kada nors ka nors girdejai apie pvz siuksliu rusiavima? buna tokios instrukcijos - pagamina kokia nors akumuliatorine nesamone ir instrukcijoje raso kai gamini norint ismest - jis pagamintas taip - kad akumuliatoriu galima isimt ir ismest kaip agresyvesne siuksle. o visa kita dalis - perdirbama ir galima mest i iprastas siuksliadezes ar elektronikos atliekas. nes nekelia pavojaus. - tai vadinama - ATSAKINGESNE gamyba. net sertifikavimas berods yra privalomas. kur remia pvz ES ir normalus ekologai. ir kaip tokia instrukcija pvz atrodytu nusipirkus musko tokia nesamone su kebule integruotu akumu...? nu uz kuri tu ten agitavai - kaip cia puiku ir zavinga, ir koks jis ten genijus ekologas inovatorius didysis
Benediktas 2021-06-20 21:40
immortallt 2021-06-21 00:09
Benediktas, tu nesupranti, Tesla yra šūdas. Kodėl? Nes garažinis, nesuprantantis net kaip veikia rekuperatorius, pasakė, kad Tesla šūdas. Tad nesvarbu, ką Tesla sukurs ar pagamins, jinai vis tiek liks šūdas.
Juokingi man tokie veikėjai, katalizatorių dėl 100€ (gal 200€, niekada nereikėjo, tiek nesidomėjau) išpjauna iš dar savo važiuojančio ir priduoda, bet vat akumuliatorių su ištekliais už kokius mažiausiai 500€ tai vat mėtys pamiškėse (gal dar 1 ar 2 priekyje turėtų būti, jei nepaeis išgavimo apimčių masinis didinimas).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geras sprendimas sunkiajai technikai? „Honda“ ir „Komatsu“ kuria elektrinį ekskavatorių