Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2021-06-21 11:25
kukulis4 2021-06-21 13:18
EV baterijos jau dabar turi milziniska paklausa antrineje rinkoje. Parodytu man kasnors besimetancias batareikes kaip padangas misko keliukuose, atvaziuociau, susirinkciau, ir dar sumokeciau tam, kuris parode. O tai dabar zaidziu su laptpu akumais, lupineju po 6 batareikes...
Evil 2021-06-21 14:47
kodėl aršiausi Teslos fanbojai yra tie kurie jos neturi?
conjurer 2021-06-21 14:57
Nes jie priklauso musko kultui. Taip pat yra apple kultas. Dabar lyg trumpo kultas buvo atsiradęs. Na iš kultistų reikia tikėtis aršumo ginant savo lyderio įdėjas.
Benediktas 2021-06-21 15:15
Anglevandeniliai baigsis ir anksciau ar veliau tektu vistiek pereit ant bateriju. Ir tas perejimas niekada nebus, kaip pirstu spragtelejimas greitas ir tobulas. Gal kazkas galvoja, kad atras tobula energijos saltini, uz liti 5 kartus geresni energijos saltini ir tik tada reikia pereidinet nuo VDV. O ką jei nėra tokio energijos šaltinio ir 100 metų jo dar neatrasim? Tai nafta baigiasi po 50 metų ir katastrofa - nei alternatyvos, nei elektros infrastrukturos. O jei atrasim uz liti 5 kartus geresnio el tankio, tai valio - uzteks tik batarke pakeist, visa kita jau yra.
O batarkes jau gali kraut nuo atsinaujinanciu, nuo branduoliniu. Net dabar degint kura elektrinese ir vazinet EV yra bent dukart efektyviau, nei kura degint VDV.
kukulis4 2021-06-21 15:26
O tai pornucha irgi galima ziuret tik jei apsizenijes su kokia teta is tu filmuku?
Benediktas 2021-06-21 15:33
Jo, kai tema apie EV, diskusijose visada užverda "pornūcha" , nes kai kurie galvoja, kad VDV tai dabartis ir ateitis ir laukia stebuklinio proveržio baterijose. Va tada tik.
Būna tų straipsnių apie stebuklingas baterijas, bet arba naftininkai juos nuperka arba ekonomiškai neapsimokančios technologijos. O nafta tai baigsis ir kuo jos bus mažiau, tuo ji bus brangesnė.
Reik tiketis iki to laiko atsinaujinancios bus daug, arba branduoliu sintezes bus paleistos - galesim kraut batarkes ir vazinet, tik pigiau.
immortallt 2021-06-21 17:57
Na pirmiausia, tai nesu Tesla fanas, automobiliai turintys daug pranašumų ir pažangių technologijų, padarę daug proveržių ir pokyčių rinkoje, bet kol kas ne man automobilis. Nesu tiek fanas iš viso automobilių, kad norėčiau automobilio, kurio pilno palaikymo nėra Lietuvoje. Kai bus koks Model2 ir aptarnavimas Lietuvoje, tada gal ir atsiras pas mane toks automobilis.
Bet kalbant apie EV, Tesla nėra jau vieninteliai ir akumuliatorių problemos tos pačios visiems, tik tiek kad Tesla daug kur yra pirmieji čia.
Angliavandeniliai dar gal 200 metų nesibaigs, bet tai neefektyvus resursų naudojimas, jau nekalbant apie keliamas problemas. Nematote problemų? 6 karščiausios vasaros iš eilės Lietuvoje, žiū, kad nebūtų ir septinta.
conjurer 2021-06-21 20:43
Ir kartais tos stebuklingos baterijos būna tiesiog stebuklingos baterijos, o mūsų erdvėje magija neveikia. Visada atsiras žmonių, kurie sumokės už magijos triukus, ir tų kurie norės skaityti horoskopus. Sujung šiuos dalykus, ir turi straipsnius apie netikras baterijas.
Nors kiek pastebėjau, daug kas pradeda pasakot, va čia rusai kaimuose naudoja tokias ir tokias baterijas, ir jos geresnės už viską ką mes turim. Po to pasigoooglinus pasirodo kad ten šalčiui atspari baterija su 60% paprasto akumuliatoriaus talpos... Matomai žmonės mėgsta prisidėti prie legendų skleidimo. Tik man jau geriau kokį rick and morty pasižiūrėti, kur bullshitas kubu, ir dar faktorialu porą kartų.
HardAxe 2021-06-21 22:01
aš per dieną dabar vidutiniškai nuvažiuoju gal 20km. Tešlą pirkčiau, jei ji finansiškai apsimokėtų, tikrai ne dėl markės.
Šiai dienai logika sako, kad reikėtų nusipirkti GTE passatą, bet piniginė rėkia "nafik tą mašiną keist". Ypač kai krauti iš rozetės Švedijoj negalima-negalios draudimas jei kas nutiks... Reikia instaliuotis stotelę namie.
Bet tai netrukdo mėgti/nemėgti tešlos kaip koncepcijos ir produkto.
Lygiai tas pats, kaip kai kurie žmonės nemėgsta BMW, vien todėl, kad juos mėgsta tam tikra asmenų grupė. Negi chuliganų pomėgis BMW automobiliam yra racionali priežastis nemėgti tikrai gero gamintojo?
kukulis4 2021-06-21 23:56
As turiu uosvi su sita problema. Zmogus zingeidus, bet skaito tik lietuviskai ir rusiskai. Tai susedus isgert alaus, anksciau ar veliau prasideda "o rusai *let sukure toki tanka, kad visi kiti per kilometra tiesiog istirpsta", arba "o kinieciai toki autopilota sukure, kad kai prades montuot i masinas, tai visom teslom sakes bus, nes ten *zdec zinok, ziauriai kietas kompas idetas". Ir pas zmogu nera to supratimo, how stuff works, apart klasikines mechanikos. Tiesiog alkis informacijai ir noras tiket, kad buna stebuklu
Evil 2021-06-22 08:31
nu tik nereikia, magijos triukus pažiūrėti yra tikrai smagi pramoga, nuolat galvoji "ir kaip jis taip sugeba", tikrai įdomiau negu beveik 20 metų skaityt tas pačias naujienas apie "britanijos mokslininkai laboratorija baterija"
kestutisz 2021-06-22 10:21
O, aš vienas iš tų kur tikrai galvoja, kad VDV yra gerai, dabartis ir dar ilgam ateitis :)
Taip, yra el baterijos, yra kažkokios maginės stebuklinės technologijos - tai už visa tai tegu ir susimoka visi tie early adopteriai, aš pirksiu kai jau tikrai nebus prasčiau už tai ką turiu dabar :) Naftos dar yra sočiai, kad dar ne viena adopterių karta spėtų susimokėti už tas naujesnes, geresnes technologijas.
Benediktas 2021-06-22 11:13
kukulis4 2021-06-22 15:56
Na, ne visai, ir ne visada. Karts nuo karto istiesu yra zaidziama eko korta, daugmaz EV ekologiskesnis, tai mokek daugiau ir vazinek EV. Bet cia ne tik su EV taip. Tas pats su ekolgisku maistu, tas pats su veganiska 'mesa', kur kilas veganisko farso kainuoja 5-6 kartus brangiau nei kad jautienos. Mano poziuriu - ekologija neturi buti brangi, juolab prabangi. IMHO cia lygiai taip pat turi galioti (o istiesu ir galioja) pasiulos/paklausos desnis. Jeigu zmogus nori maitintis ekologiskai, jis arba pats auginsis ekologiska maista, arba isleis daugiau pinigu, kad jo nusipirktu.Arba jeigu kazkas nori, kad zmones valgytu vegan farsa, tai cia ju atsakomybe pateikt rinkai produkta, kuris savo kaian ir savybem bus konkurencingas jautienos farsui. O ne rekt - valgykit vegan farsa po 30 eur/kg, nes tik taip jautukas neverks. Lygiai tas pats, jeigu gryzti prie EV - gamintoju, kurie zaidzia per eko korta, atsakomybe - pateikti konkurencinga produkta. Vyriausybiu - subsidijuoti arba gamintoja, arba vartotoja, arba abu.
immortallt 2021-06-22 16:19
EV gal bando žaisti eko korta, bet visi supranta, kol finansiškai pigiau nebus, tol neatsipirks, ir tai tik reklamos tikslais. Aišku kita pusė yra, kad teršti neturi būti nemokama. Dabar niekam nekyla minčių, kad savo atliekas išpilti kur nors miškelyje ar prie kelio yra normalu, jei jau pila, tai slepiasi.
EV šiuo metu yra pigiau tiems, kurie per metus nuvažiuoja bent 40-50k km, o tokių Lietuvoje yra mažuma.
5-7 metų bėgyje EV nukonkuruos kaina VDV. Kaip čia taip greitai? EV kainą aukštą palaiko tai, kad akumuliatorių nepagamina nė iš tolo tiek, kiek jų reikia čia ir dabar, su dabartinėmis, pakankamai aukštomis kainomis. Kodėl nepagamina? Nes prieš 10 metų 1/10 dabartinio gaminamo kiekio būtų buvę per daug, nėra visos infrastruktūros gamybai.
Ar esi vairavęs EV, kad ir ekonominės klasės e-up? Daug smagiau važiuoja nei dauguma VDV. Mūsų sekantis automobilis per ateinančius 2-3 metus bus EV. Dar nežinau kurio gamintojo, priklausomai, kas tuo metu gero Lietuvoje bus parduodama.
Ir šiaip, reikėtų pagaliau pradėti įtraukinėti pilną kainą į automobilių eksploatavimą, tiek EV, tiek VDV. Tai yra tiek kelių išlaikymas pilnai eiti ant automobilių (įskaitant parkaimą visur, šviesaforai ir t.t.), tiek ir su tarša susiję kaštai. O tai dabar Lietuoje vos ne kiekvienas 18+ ir dar +- sveiko proto turi po automobilį - 1,8 milijono automobilių Lietuvoje.
Xdmin 2021-06-22 18:06
Pataisykit jei klystu, bet man atrodo kad maisto pramone, kaip zemes ukis ar gyvuliu auginimas yra labai subsidijuojama, o laboratorine mesa subsidiju negauna. Jei ne visos tos subsidijos, tai kainu skirtumai tarp tikros mesos ir laboratorines nebutu tokie dideli.
conjurer 2021-06-22 18:21
Nesu ekspertas, bet kiek suprantu tos subsidijos per daug į kainą neina, tiesiog padeda išlaikyti žemės ūkį stabilesniu - padeda nebankrutuoti ūkininkams, po blogų metų. Nėra taip kad tau už karvę daugiau sumoka, tiesiog padeda ją užauginti su mažiau nuostolių. Na bet taip, tada rinkos kaina gali mažėti.
O laboratorijos taip masiškai negamina mėsos, ir tai nėra taip populiaru, kad būtų prigaminta krūvos įrangos tam. Manau tas subsidijavimas yra tik maža dalis kainų skirtumo.
kukulis4 2021-06-22 21:11
Del subsidiju neklysti. Taciau tiek vegan farso gamybai, tiek jaucio serimui zaliava naudojama ta pati - augalai. Tik kad vegan farso atveju is grandines eliminuojamas jaucio uzauginimas. Galima kalbet apie skirtingas zaliavas - jautis eda zole, vegan farso pagrindas - zirniai, bet tai nekeicia fakto, kad is grandines isimam menesius jaucio auginimo. Logika sako, kad kaina turetu buti konkurencinga, taciau realybe tokia, kad kolkas, tai yra produktas norintiems uz tai susimoketi daugiau, bet ne alternatyva masems.
AAA000 2021-06-22 23:39
juokinga net skaityt...
tu pasaku kazkokiu prisiskaites. eik geriau gal pasimokink, nes issilavinimo vienos spragos pas tave...
angliavandeniliu baigimasis - sitas resursas yra atsistatantis savaime. kad baisis iskastiniai - cia isvis nera net jokia problema. angliavandenilius kaip resursa gali smarkiai sugraut tik tokios ekologiskai ypac zalingos idejos kaip vegetarizmas. nes vegetarizmas griauna svarbesne gyvybes grandine - labiau pamatine.
vdv ciklas yra tik isbalansuojantis gyvybes pusiausvyra. kai tuo tarpu vegetarizmas yra isvis sunaikinantis sitos pusiausvyros viena is pusiu vardan kitos.
del energijos tankio cheminio tipo akumuliavime - energetiskai efektyvesnes svoryje tik medziagos (ar medziagu kombinacijos) - esancios auksciau uz liti uz liti tera tik vandenilis. angliavandeniliai ir yra tokia medziaga, taigi net bukam turetu but aisku is pavadinimo
kad bus kazkas "atrasta", ir net "5 kartus efektyvesnio" - tu cia demonstruoji kazkoki tikejima isvis neaisku kuo... savo kazkokiom fantazijom - "kaip gerai jei taip butu"...
energijos kaupimo principas turetu but is esmes kitoks. chemijos desniu nepakeis jokie pasakeliu megejai ir ju maldos, net jei jie bus daugumoje valdzioje...
patobulint aisku dar galima ir cheminius akumuliatorius. bet ribos labai aiskios. ir as asmeniskai manau kad jei tos baterijos tokios trumpaamzes ir tokios agresyvios aplinkai - dar cia labai didelis klausimas - ar verta aplamai. del keliu narvinio gyvenimo budo bezdzioniu geroves - cia prioritetas labai neskaidrus. kas liecia elektra kaip energijos rusi = cia aisku viskas, tai prioritetine zalia kryptis. bet ne autonominiam transporte sakykim sildyme manau pasiteisintu. viesoje monopolineje infrastrukturoje - pvz traukiniuose. bet individualus judejimas - cia nemanau. angliavandeniliai - ekologiskiau - jei vertint visuma.
kam rupi ekologija - turetu aiskiau issikristalizuot teisingus prioritetus.
pabaiga tavo komentro juokingiausia - su branduoliniais reaktoriais kur tikejimas. dar mazai tau visokio radioaktyvaus sudo? mes aplamai vos ne atsitiktine oaze kosmose. tai ne apsisikim dar ir radiacine tarsa...
gal mesos nevartoji?
nes siaip tiesioginio rysio su elektromobiliais nera cia. rysys tik per kvailuma. vegetarai kvailesni individai, nes ju mityba nepilnaverte. ir kazkas pasake jiem pasakele, kad ju kvailumas ekologija gerina - nu ir uzkibo... man gaila ju tiesiog
--------
as nesuprantu kaip jus isvis tokius rysius atkapstot?
kazkokius vatnykus pradeda traukt elektromobilizme ir pan... makaronus nusiimkit...
cia akumuliatorinis sprendimas... jokiu autopilotu ir panasiu dalyku nemanau kad bus tame ekskavatoriuke... nors galimes integruot uz didele papildoma kaina. vdv autopilotavimas bragesnis - cia vienas is vdv minusu. bet jis jau yra sukurtas. esmes tai nekeicia - tiesiog geriausia kombinacija pasistuma elektriniu pavaru pusen. bet ne akumuliatoriu pusen.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geras sprendimas sunkiajai technikai? „Honda“ ir „Komatsu“ kuria elektrinį ekskavatorių