Kaip superdidvyriai - pirmoji pagalba jau visai greitai nusileis iš dangaus (Video) ()
Animacinių filmų ir komiksų kūrėjai jau seniai žino, kokie naudingi būtų skrendantys kostiumai. Jie ne tik leistų smagiai paskraidyti savo malonumui ar, pavyzdžiui, aplenkti miesto kamščius vykstant į darbą, bet ir padėtų gelbėti į nelaimes patekusius žmones.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Gravity Industries“ sukurtas reaktyvinis kostiumas iš esmės yra tokios idėjos įgyvendinimas. Bet ar tai bus naudingas daiktas, ar tik aukštųjų technologijų žaislas?
„Gravity Industries“ reaktyvinius kostiumus jau išbandė Jungtinės Karalystės jūrų pėstininkai, policija, kitos teisėsaugos ir ginkluotųjų pajėgų organizacijos. Galimybė vertikaliai pakilti virš veiksmo lauko ir jį apžvelgti iš aukštai, žinoma, vilioja, bet ši technologija gali pasitarnauti ir visai taikiems tikslams.
Dabar „Gravity Industries“ reaktyvinis kostiumas bandomas kaip žmonių gelbėjimo ir pirmos pagalbos priemonė. Kadangi šis dėvimas 5 reaktyvinių variklių orlaivis tinka žvalgybai, jis tinka ir žmonių paieškai. Dar svarbiau tai, kad juo galima priskristi visai prie pat sužeistų ar pasimetusių žmonių - net ir į labai sudėtingas vietas, kurios yra sunkiai prieinamos ir sraigtasparniams.
„Gravity Industries“ reaktyvinis kostiumas turi maždaug tūkstantį arklio galių ir pasiekia 136 km/val. greitį. Jis taip pat leidžia pilotui pakilti į 3,7 km aukštį. Bet, aišku, stebuklų nebūna - „Gravity Industries“ reaktyvinis kostiumas turi vieną didelį trūkumą.
Reaktyvinio kostiumo skrydžio laikas labai priklauso nuo piloto svorio ir skrydžio pobūdžio. Kylant į didelį aukštį ar bandant pasiekti didesnį greitį degalai baigsis labai greitai. Net ir skrendant atsargiau sunku bus išsilaikyti ore ilgiau nei 7-10 minučių. Be to, ir galima krovinys yra ribotas, todėl gelbėtojai prie pagalbos prašančio žmogaus tikriausiai galėtų nusigabenti tik sąlyginai nedidelę vaistinėlę.
Kita vertus, tokie projektai padeda vystyti idėją ir gal jau visai greitai reaktyvinis kostiumas skris aukščiau, greičiau ir, svarbiausia, ilgiau. Tik įdomu, kodėl pirmiausia vystomas orlaivis, o tik tada bandoma surasti galimybių jį pritaikyti?