Ne elektromobilių mėgėjams - „Chevrolet“ pristatė galingiausią savo individualiai parduodamą variklį ()
„Chevrolet“ gamina ne tik automobilius, bet ir variklius. Juos perka automobilių entuziastai, lenktyninių automobilių konstruktoriai ir net kai kurie maži nišiniai automobilių gamintojai. Ir dabar „Chevrolet“ pristatė ZZ632/1000 - galingiausią savo variklį dėžėje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Variklis dėžėje“ („Crate engine“) skamba keistai, bet taip apibūdinami tie varikliai, kurie yra parduodami be automobilių. Ir šis „Chevrolet“ kūrinys yra išties įspūdingas.
„Chevrolet ZZ632/1000“ yra 10,4 litrų V8 monstras. Ties 6600 apsisukimų per minutę riba jis išvysto 1004 AG, bet apsukos kyla iki pat 7 tūkstančių. 1188 Nm sukimo momentas padangoms nebus draugiškas. „Chevrolet ZZ632/1000“ kvėpuoja per specialiai jam CNC staklėmis pagamintą įsiurbimo kolektorių, kuris užtikrina, kad visi cilindrai gaus optimalų oro srautą.
Iš kur „Chevrolet“ paėmė šį variklį? Na, jis giminingas „COPO Camaro“ varikliui, bet yra šiek tiek didesnis. „COPO Camaro“ viešo naudojimo keliuose net nėra laukiamas. Tas variklis kainuoja apie 16 tūkstančių dolerių, todėl ZZ632/1000 turėtų būti šiek tiek brangesnis.
Kas naudos tokį žvėrišką variklį? Paprastai tariant - traukos lenktynių meistrai. Koks nors pamišėlis jį pritaikys ir naudojimui keliuose, nors tai nebūtų nei labai lengva, nei praktiška.
„General Motors“ gali džiaugtis šiuo nauju V8 varikliu. Gali būti, kad tai - ne paskutinis savo rūšies galiūnas, nors pabaiga jau netoli. GM ketina 2035 metais tapti išskirtinai tik elektromobilių gamintoju. Elektrinis „Hummer“ irgi turės 1000 AG ir be to 10,4 litrų V8.