„Continental“ kuria technologiją, kurios laukia daugelis: leis elektromobilį įkrauti belaidžiu būdu - jau numatyta masinės gamybos pradžia (Foto)  ()

Viskas, ko elektromobilių vairuotojai tikrai trokšta, yra greitesnis akumuliatoriaus įkrovimas. Panašu, kad „Continental“ technologija gali šią problemą išspręsti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Continental Engineering Services“ kartu su „Volterio“ kuria dviejų dalių sistemą, kurią sudaro ant grindų montuojama įkrovimo plokštė ir imtuvas, tvirtinamas prie automobilio dugno.

Kai automobilis užvažiuoja ant įkrovimo plokštės, abu komponentai aptinka vienas kitą itin plačiajuosčiu trumpojo nuotolio radijo ryšiu ir automatiškai sukuria fizinį ryšį.

Roboto konstrukcija nėra sudėtinga, nes ji gali kompensuoti iki 30 cm parkavimo nuokrypius nuo idealaus ir veikia nepriklausomai nuo to, kokiu kampu pastatytas automobilis. Kitaip tariant, vairuotojai galės įprastai statyti automobilį, nes nereikės tiksliai išlyginti transporto priemonės virš įkroviklio.

 

„Continental“ pranešime teigiama, kad ji ir Austrijos startuolis „Volterio“ anksčiau savarankiškai kūrė savo individualų įkrovimo robotą, galiausiai bendradarbiaudami, kad sutelktų išteklius pagal vieną viziją. Dabar jie užmezgė oficialią partnerystę, kurios tikslas yra sukurti kasdieniam naudojimui tinkamą robotizuotą įkrovimo sistemą.

Jų planuose numatyta, kad „Volterio“ iki 2022 m. vidurio užbaigs pirmuosius parengiamuosius įrenginius, o „Continental Engineering Services“ paruoš sistemą rinkai ir pradės masinę gamybą Vokietijoje iki 2024 m.

 

Įmonių dviejų dalių diegimo plane pirmiausia bus pasiūlyta įkrovimo sistema kaip modifikacija esamoms elektrinėms transporto priemonėms ir namų ūkiams, turintiems atitinkamą 22 kW kintamosios srovės galią. Po to „Continental“ ir „Volterio“ sieks pristatyti greito įkrovimo versiją, skirtą viešosioms automobilių stovėjimo aikštelėms ir automobilių parko garažams su 50 kW+ DC jungtimis. Antrosios versijos grindų plokštė bus suprojektuota taip, kad nenaudojama įsitrauktų į žemę.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(0)
(10)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()