Kur dingo „e-up!“? „Volkswagen“ pagaliau atnaujino populiaraus elektromobilio pardavimus  ()

„Volkswagen e-up!“ yra labai populiarus elektromobilis. Tiesą sakant, daugybei europiečių tai - pats pirmasis žingsnis į elektromobilių pasaulį. Tačiau 2020 metų pabaigoje „Volkswagen“ sustabdė „e-up!“ užsakymus. Kas nutiko? Ar „e-up!“ jau pasiruošęs grįžti?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Volkswagen“, kaip ir visa likusi automobilių pramonė, kankinasi su tomis pačiomis problemomis - COVID-19 suvaržymais, lustų krize ir tiekimo grandinių sutrikimais. Tačiau „e-up!“ atveju iškilo ir dar viena problema - milžiniškas užsakymų skaičius.

„Volkswagen e-up!“, pasirodo, yra vienas populiariausių elektromobilių Europoje. Vokietijoje tai - antrasis elektromobilis pagal populiarumą. Užsakymų gausa nugalėjo „Volkswagen“ gamybos planus ir juos teko stabdyti. Mat nauji pirkėjai savo automobilių turėjo laukti net 16 mėnesių. Nors užsakymai buvo sustabdyti dar 2020-ųjų pabaigoje, „e-up!“ sugrįžta tik dabar. Pirmiausia Vokietijoje, vėliau - ir kitose Europos rinkose. Ir vėl tikimasi užsakymų bangos, tik kodėl „e-up!“ yra toks populiarus?

 

Dabar atnaujinti „Volkswagen e-up! Style Plus“ užsakymai primena, koks geras yra šis automobilis. Nepaisant jo dydžio, jame vis tiek telpa keturi vidutinio ūgio suaugę žmonės. „e-up!“ turi 61 kW galią, bet 210 Nm sukimo momentas vis tiek jį paverčia pakankamai dinamišku automobiliu. Be to, 32,2 kWh baterija leidžia nuvažiuoti 258 km (WLTP) - kelis kartus toliau nei keliauja daugelis Europos gyventojų.

Ir tai dar ne viskas. Mažiau nei 27 tūkstančius eurų be jokių valstybinių kompensacijų ir nuolaidų Vokietijoje kainuojantis „e-up! Style Plus“ iki 80 % gali būti įkrautas per 60 minučių naudojant 40 kW įkrovimo stotelę. „e-up!“ net atrodo neblogai, o centrinio ekrano pakeitimas išmaniuoju telefonu sulėtins moralinį salono dizaino senėjimą.

 

„Volkswagen“ gali didžiuotis tuo, ką pasiekė su „e-up!“, nors tai ir nėra pelningiausias kompanijos modelis. Tegul tai - automobilis jauniems miestiečiams, bet „e-up!“ padeda žmonėms žengti pirmuosius žingsnius į elektromobilių pasaulį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(12)
(3)
(9)

Komentarai ()