[Išsami tema] Itin slapta Amerikos oro linijų bendrovė, kurios egzistavimą JAV vyriausybė slepia – ką skraidina mįslingi, raudona juosta pažymėti lėktuvai? (Foto, Video) (1)
Ar žinojote, kad JAV vyriausybė valdo itin slaptą aviakompaniją, pavadinimu „Janet“? Jos veikla ir jos vežamų keleivių veikla yra labai įslaptinta, tačiau kas yra žinoma apie aviakompaniją?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Janet“, kartais vadinama „Janet Airlines“, yra neoficialus pavadinimas, suteiktas labai įslaptintam keleivinių orlaivių parkui, kuris naudojamas Jungtinių Amerikos Valstijų oro pajėgų departamento. Aviakompanija skraidina JAV karinius ir JAV armijos rangovų keleivius.
„Janet“ tikslas – nuskraidinti darbuotojus į jų darbo vietas ir atgal namo. Aviakompanija daugiausia aptarnauja Nevados nacionalinio saugumo vietovę (ypač 51 zoną ir Tonopah bandymų poligoną) iš privataus terminalo Las Vegaso Hario Reido tarptautiniame oro uoste.
Aviakompanijos orlaiviai paprastai yra nepažymėti jokiu logotipu, tačiau turi raudoną (kartais mėlyną) liniją išilgai orlaivio langų, o tai suteikia tam tikrą užuominą, kad orlaivis priklauso „Janet“.
Po pakilimo lėktuvai bendrauja su oro kontrole naudodami specialius šaukinius. Patekę į 51 zonos oro erdvę, jie tariamai persijungia į kitą dažnį ir pakeičia šaukinius.
Niekas iš tikrųjų nežino, kodėl aviakompanija vadinasi „Janet“. Kai kurie spėliojo, kad tai akronimas, reiškiantis „tik dar vienas neegzistuojantis terminalas“ (Just Another Non-Existent Terminal) arba „Jungtinis darbuotojų vežimo oro tinklas“ (Joint Air Network for Employee Transport). Pirmuosius skrydžius slapta aviakompanija atliko 1972 m.
„Janet“ lėktuvų parke yra tik 11 orlaivių – šeši „Boeing 737-600“, du „Beechcraft 1900“ ir trys „Beechcraft 200C“.
Oro linijų bendrovė patyrė tik vieną avariją. 2004 m. lėktuvas sudužo artėdamas prie Tonopah bandymų poligono, kai pilotą ištiko širdies smūgis. Be piloto žuvo 5 keleiviai.
Nedaug žmonių gali skristi su „Janet“. Net skrydžių palydovai, dirbantys aviakompanijoje, turi gauti ir išlaikyti visiško saugumo patikrinimą. To leidimo – aukščiausio lygio – gavimas gali būti gana sunkus procesas.
Paraiškoje reikalaujama atskleisti „beveik visą informaciją apie save, susijusią su asmeniniais ir verslo finansais, gyvenamąja vieta, darbo istorija, ankstesne karine tarnyba, pilietybe ir nusikalstamu elgesiu“. Tyrėjas taip pat apklausia jūsų darbdavius, kaimynus, sutuoktinį ir pažįstamus. Ir jūs turite laikyti poligrafo egzaminą.