Ore mirus pilotui, lėktuvą nutupdyti turėjo keleivis  (36)

Ką darytumėte, jeigu tektų dažnai skraidyti lėktuvu, užtektų pinigų asmeninio lėktuvo įsigijimui, tačiau nebūtų didelio noro jį pačiam pilotuoti? Tikriausiai samdytumėte pilotą. Tačiau tai ne visada garantuoja problemos sprendimą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Identiška situacija nutiko JAV piliečiui Dougui White’ui, kurio šeimai priklausė dvimotoris lėkuvas. Nors skraidyti su lėktuvu Dougui patiko, tačiau pilotavimas niekada nebuvo jo aistra - jis visuomet samdydavo pilotą ir nė vienas šeimos narys niekuomet patys lėktuvo nepilotuodavo. Tiesa, kažkada jaunystėje panašių minčių tikriausiai kilo - prieš 18 metų Dougas White’as įgijo vienmotorio lėktuvo piloto licenciją, tačiau niekuomet daugiau savo įgūdžių netobulino.

Lemtingą dieną Dougas White’as palaidojęs brolį, su šeima skrido iš Marco salos į Floridą. Netrukus po sėkmingo pakilimo, nedidelio dvimotorio lėktuvo ,,King Air“ pilotas Joe Cabukas sugargaliavo ir susmuko prie vairalazdės. Kelių kilometrų aukštyje pakibęs lėktuvas liko nevaldomas.

Tačiau D. White‘as nepasimetė ir nusprendė pats gelbėti save ir savo šeima iš katastrofiškos padėties. Susiekęs su skrydžio valdymo centru paaiškino susidariusią situaciją bei paprašė pagalbos kaip reiktų valdyti tokį lėktuvą. Nors valdymo centras sureagavo labai greitai ir išdėstė tikslias instrukcijas ką reiktų daryti tupdant lėktuvą, situacijos sudėtingumą atspindi Dougo patarimas žmonai ir dviem dukterims: ,,Geriau jūs pradėkite smarkiai melstis“.

Visa laimė, be emocinio streso daugiau sutrikimų neįvyko – lėktuvas sėkmingai nusileido oro uoste, kur jo jau laukė greitosios pagalbos automobilis. Deja, piloto J. Cabuko atgaivinti nepavyko, tačiau D. White’o šaltas protas ir drąsa išgelbėjo jo paties ir visos jo šeimos gyvybes.

Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (36)