„Oxus.AI“ ir „International Development Norway“ dirba prie pažangaus šnekos analitikos sprendimo pardavimų ir klientų aptarnavimo komandoms visame pasaulyje  ()

Lietuvių startuolis „Oxus.AI“, kuriantis šnekos analitikos sprendimus bet kuria kalba klientus aptarnaujančioms pardavimo komandoms, pradėjo bendradarbiauti su „International Development Norway“. Siekdamas paspartinti savo įrankio, kurį šiuo metu išbando klientai Europoje, plėtrą, „Oxus.AI“ pasinaudos Norvegijos partnerio patirtimi debesų kompiuterijos ir inovacijų vystymo srityje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pažangios pardavimo ir klientų aptarnavimo komandos jau naudojasi dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, kurie analizuoja skambučius ir padeda gerinti tokius rodiklius, kaip konversijos ir klientų pasitenkinimas (CSAT). Tačiau dauguma šių įrankių gerai veikia tik su tomis kalbomis, kurios turi pakankamai išteklių, tinkamų mašininiam mokymuisi (pvz., anglų, prancūzų). Tuo tarpu kitomis kalbomis dirbančioms komandoms tenka skambučius analizuoti rankiniu būdu, o darbuotojai grįžtamąjį ryšį gauna retai ir pavėluotai.

Atsižvelgiant į skambučių centrų operacijų mastą, „Oxus.AI“ vystomo įrankio rinka vertinama dešimtimis milijardų eurų. Vien Vakarų šalis aptarnauja daugiau nei 100 tūkst. skambučių centrų, kuriuose dirba dešimt milijonų pardavimo ir klientų aptarnavimo komandų specialistų. Iš jų apie 40 proc. aptarnauja klientus ne anglų kalba, o tai ir yra tikslinė „Oxus.AI“ rinka.

„Didesnės komandos kiekvieną savaitę įrašo šimtus ar net tūkstančius skambučių. Dėl ribotų pajėgumų komandų vadovai gali išanalizuoti tik 1% šių skambučių, todėl netenka galimybės gauti esminių įžvalgų, galinčių sustiprinti pagrindinius veiklos rodiklius. Norime aprūpinti šias komandas DI grįstu analitikos įrankiu, kuris gali apdoroti šneką nepriklausomai nuo naudojamos kalbos ir padėti komandoms tobulėti žymiai greičiau“, – sako Mindaugas Bružas, vienas iš „Oxus.AI“ įkūrėjų ir įmonės generalinis direktorius.

 

„Oxus.AI“ vystomas įrankis remiasi natūralios kalbos apdorojimo technikomis, įskaitant kalbos vertimą į tekstą realiuoju laiku (speech-to-text) ir „ribotos paieškos žodyne“ metodu. Startuolio tikslas yra sukurti universalų įrankį, kuris galėtų būti pritaikomas pagal kiekvieno kliento vidinius kokybės vertinimo standartus ir konkretaus verslo specifiką.

Plėtodama savo produktą, „Oxus.AI“ bendradarbiauja su „International Development Norway“ (IDN) – didžiausio pagal sutartį atliekamų mokslinių tyrimų instituto Skandinavijoje „SINTEF Foundation“ padaliniu. Organizacijos projektai vystomi 28 šalyse keturiuose žemynuose. Viena iš IDN veiklos krypčių – skaitmeninė transformacija ir IT infrastruktūros plėtra.

 

„Manome, kad pardavėjai ir klientų aptarnavimo komandos visoje Europoje susiduria su panašiais iššūkiais, kuriuos įveikti padėtų DI grįstas sprendimas. Šią partnerystę vertiname kaip puikią galimybę padėti verslui Lietuvoje, Norvegijoje ir kitose šalyse išlikti konkurencingam ir augti“, – teigia „International Development Norway“ generalinis direktorius Andersas Stolanas.

„Oxus.AI“ jau pritraukė 1,1 mln. eurų, kuriuos skyrė „70 Ventures“, „Startup Wise Guys“, „Grouport Ventures“ ir gerai žinomi verslo angelai. Dalis minėtų investicijų sudaro 200 tūkst. eurų finansavimas, kurį startuolis gavo produkto vystymui iš 2014-2021 m. Norvegijos finansinio mechanizmo „Norway Grants“ programos „Verslo plėtra, inovacijos ir MVĮ“. Pagal programos IRT kvietimą „Oxus.AI“ pateikti sprendimai įvertinti 2-ąja vieta iš 35 projektų idėjų.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip „Oxus.AI“ gali padėti komandoms pagerinti klientų aptarnavimo ir pardavimo skambučių našumą, užsiregistruokite į internetinį seminarą, vyksiantį 2022 m. liepos 12 d.: How can speech analytics & AI level up your call center's performance 📈

 

Daugiau informacijos apie „Norway Grants“: https://www.eeagrants.lt/programos

Daugiau informacijos apie projektą: https://www.oxus.ai/blog

EEE ir Norvegijos finansinis mechanizmas prisideda prie Islandijos, Lichtenšteino ir Norvegijos pastangų stimuliuoti tvarią ir įtraukią plėtrą Europoje, skatinti dvišalį bendradarbiavimą ir spręsti bendrus iššūkius. 2014-2021 m. finansavimo laikotarpiu EEE ir ELPA valstybės skyrė iki šiol daugiausia paramos – bendras biudžetas, skirtas dvišaliams santykiams stiprinti ir socialinei bei ekonominei nelygybei Europoje mažinti, sudarė 2,8 mlrd. eurų

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: