Blizzard papasakojo, kodėl mažėja World of Warcraft prenumeratorių skaičius (22)
Paskutiniu metu World of Warcraft pasaulis nuolat netenka savo prenumeratorių. Neseniai puslapio PCGamesN žurnalistai išklausinėjo vyriausiąjį žaidimo dizainerį Tom Chilton, kokios yra šios tendencijos priežastys, ir kokių planų turi kompanija Blizzard, kad žaidėjų susidomėjimas šiuo MMORPG visiškai neišblėstų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tom Chilton pažymėjo, jog World of Warcraft yra labai senas žaidimas – 2013 metų pabaigoje šiam projektui sukaks nei daug, nei mažai – 9 metai. Per tą laiką daugelis žaidime įdiegtų sprendimų tiesiog paseno, tačiau kūrėjai negali tiesiog surengti naują revoliuciją, pakeisdami viską ir iš karto.
Blizzard atstovo teigimu, radikalus visko keitimas būtų labai žiaurus visų žaidėjų atžvilgiu, todėl World of Warcraft gali būti plėtojamas tik evoliuciniu būdu, mažai žingsneliais ir nuolat.
Norėdama išlaikyti dabartinį žaidėjų skaičių, kompanija Blizzard šiuo metu planuoja dažniau išleisti įvairaus pobūdžio papildymus. Kūrėjai tai ketina daryti bent kartą per mėnesį. Taip pat Tom Chilton nesiruošė neigti, kad ateityje iš tikrųjų gali ateiti diena, jog bus pereita prie sąlyginai nemokamo žaidimo platinimo modelio.
Priminsime, kad per paskutinius keletą metų World of Warcraft prenumeratorių skaičius nuo rekordinių 12 mln. nukrito iki dabartinių 7,7 mln., ir panašu, kad mažėjimas nesiruošia sustoti.