Žiaurus pasaulis: viena vienintelė klaida „Youtube“ kanale gali kainuoti 750 mln. dolerių (4)
„Google“ gali prarasti apie 750 mln. dolerių pajamų dėl skandalo, kilusio po to, kai kompanijų reklamos „Youtube“ vaizdo peržiūrų portale pasirodė šalia įžeidžiančio ir neapykantą kurstančio turinio, teigiama kompanijos „Nomura Instinet“ pranešime.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasak pranešimo, stipriai nuo didžiųjų kompanijų reklamos priklausančios „Youtube“ pajamos dėl skandalo gali sumažėti 7,5 proc.
Anksčiau buvo prognozuota, kad „Youtube“ pajamos 2017-aisiais metais turėtų siekti 10,2 mlrd. dolerių.
Nuo skandalo pradžios iš „Youtube“ savo reklamas pašalino 5 iš 20 didžiausių portale besireklamavusių kompanijų.
Be to, šių kompanijų pavyzdžiu pasekė ir daugybė kitų mažesnių įmonių.
„Nomura Instinet“ nuomone, šia kilusia situacija bandys pasinaudoti tradicinės televizijos kompanijos, kurios akcentuos didžiųjų įmonių prekės ženklų saugumą reklamuojantis televizijoje.
Manoma, kad ir kitos nuo vartotojų kuriamo turinio priklausomos platformos, kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Snapchat“, po „Youtube“ skandalo taip pat bus stebimos atidžiau.