HTC: mes neturime prekės ženklo marketingo (9)
Taivaniečių HTC paskutiniu metu susiduria su finansiniais sunkumais. Kompanijos vadovas Peter Chou pažymi, jog tokios problemos, kaip prekės ženklo marketingo strategijos, glaudaus bendradarbiavimo tarp kompanijos padalinių nebuvimas ir bloga planų realizacija ir lėmė dabar juntamus sunkumus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Jis pažymėjo, jog HTC siūlo gerus produktus, tačiau kompanijos reakcija į pokyčius rinkoje labai vėluoja. Šie komentarai, beje, buvo skirti tik kompanijos atstovams, tačiau kaip tai dažnai dabar nutinka, buvo paviešinti, o visa tai iš karto pasičiupo žiniasklaidos priemonės. Peter Chou kreipimesi į savo darbuotojus teigė, jog marketinginiai renginiai turėtų būti sustiprinti, vidiniai kompanijos padalinių santykiai turėtų būti stipresni, kad būtų kuo greičiau atsižvelgta į rinkos poreikius. Pradedant 2011 m. paskutiniu ketvirčiu HTC metodiškai praneša apie veiklos rezultatus, kurie kaskart nuvilia rinkos analitikus. Eilinį kartą taip pat pranešta, jog 2012 m. III ketvirtis taip pat bus pesimistinis.
Rinkoje egzistuoja nuomonė, jog HTC turėtų atlikti proveržį esminių komponentų, vartotojo sąsajų srityje arba tiesiog pasikliauti nauja operacine sistema (beje, mes jau žinome, jog kompanija bus viena iš pirmųjų, kuri pristatys išmaniuosius telefonus su „Windows Phone 8“). Kiti ekspertai pažymi, jog kompanija per smarkiai išplėtė savo veiklą ir didino savo tarptautinio personalo skaičių, o tai sukėlė sunkumų, kalbant apie idėjų kaitą, ir sulėtino kompanijos reakcijos greitį. Savo ruožtu, konkurencingumo sferoje HTC neturi privalumų vertikalios integracijos srityje, kuriuo gali pasigirti „Samsung“, ar prekinio ženklo patrauklumo, kaip „Apple“.