Naujame reklaminiame klipe „Samsung“ vėl šaipysis iš „Apple“  (10)

„The Verge“ žurnalistai pranešė, jog kompanija „Samsung“ Los Andželo miesto apylinkėse filmuoja naują vaizdo klipą. Sprendžiant iš turimos informacijos, korėjiečių korporacija planuoja juo pabandyti sumažinti ažiotažą, kurį sukėlė naujojo „Apple“ išmaniojo telefono „iPhone 5“ pasirodymas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bet kokiu atveju kvietimas prisijungti prie minios („join the crowd“) „obuolinio“ įrenginio fone vargu ar gali būti laikomas korektišku „Apple“ ir jos gerbėjų atžvilgiu, tačiau korėjiečiams turbūt geriau matyti. Tiesa, ankstesniuose vaizdo klipuose „Samsung" taip pat nepasižymėjo korektiškumu savo konkurento atžvilgiu.

Galima prisiminti, kaip „Samsung“ juokėsi iš „Apple“ tvirtinimų, jog „obuoliniais“ įrenginiais naudojasi tik kūrybingos asmenybės. „Aš niekada neturėsiu „Samsung“ (išmaniojo telefono), nes aš – kūrybingas“, – sakė vienas vaikinas iš minios, laukdamas naujojo „iPhone“ modelio prie „Apple Store“. Sprendžiant iš nuotraukų, kurias slapčia sugebėjo padaryti „The Verge“ žurnalistai, korėjiečių kompanija filmavimui pasiruošė tikrai rimtai, kadangi praktiškai atkūrė firminės „Apple“ parduotuvės dizainą. Kaip ir buvusiuose klipuose, netikrame „Apple Store“ pilna netikrų programų piktogramų. Ant iš kartono pagamintų „Apple Store“ darbuotojų iš skyriaus „Apple Genius Bar“ figūrų galima pamatyti tuos pačius žalius marškinėlius. Turbūt ne veltui „Apple“ gaminių vaizdai ir maketai atrodo labai paviršutiniškai ir visiškai nekvepia tuo dizaino išbaigtumu, kuriuo gali pasigirti kompanija iš Kupertino.

Ekspertų teigimu, „Samsung“ reklaminius klipus su „anti-Apple dvasia“ naudoja kaip svarbią savo strategijos dalį, kuri skirta entuziazmui dėl „obuolinių“ produktų sumažinti. Praėjusiais metais atlikti tyrimai (beje, iš karto po panašių „Samsung“ reklaminių klipų pasirodymo) leido konstatuoti, jog tokie „Samsung“ vaizdo klipai gana destruktyviai veikia vartotojų požiūrį „iPhone“ atžvilgiu. Taigi nieko atsitiktinio čia nėra: „Samsung“ gana smarkiai išlaidauja filmuodama vaizdo klipus, išjuokiančius „Apple“ produkciją. Turbūt neverta abejoti, jog po tokių vaizdo klipų santykiai tarp „Samsung“ ir „Apple“ nepagerės.

FACEIT. LT – IT Naujienos
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (10)

Susijusios žymos: