Amazon savo išmaniojo telefono ekraną padidins iki 4,7“ įstrižainės (0)
Nors kompanija Amazon ir nesiekia uždirbti iš savo mobilių įrenginių paravimų (el. knygų skaityklų, planšetinių kompiuterių), visa tai atiduodama praktiškai už savikainą, vykdyti ekspansiją į kitus atitinkamų rinkų segmentus tai nemaišo. Dar visai neseniai planšetiniai kompiuteriai Amazon Kindle Fire buvo vienu iš stipriausių iPad konkurentų Jungtinių Valstijų rinkoje, o ir dabar jie nenori atiduoti savo pozicijų nuolat didėjančiam konkurentų būriui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Amazon sėkmės paslaptis – labai platus ir turtingas anglakalbis skaitmeninis turinys, kuris aktyviai parduodamas šios kompanijos mobilių įrenginių savininkams. Paskutiniu metu Amazon bando sustiprinti savo pozicijas ir Europos bei Japonijos rinkose, tačiau tankiai apgyvendintos šalys su gana neturtingais gyventojai Amazon nesidomi, nors Indijos atveju toks tvirtinimas jau nėra aktualus.
Gandai apie Amazon ketinimus išleisti dar ir išmanųjį telefoną pilnai atitinka paskutinių metų tendenciją, kai Interneto auditorijos augimas išsivysčiusiose šalyse vyksta išskirtinai dėl išmaniųjų telefonų savininkų. Savo „vartotojiškoje evoliucijoje“ šie žmonės peršoko ne tik planšetinius bei nešiojamus kompiuterius, tačiau ir stacionarias sistemas. Jiems vienintelis prieigos prie Interneto būdas ir priemonė – tai išmanusis telefonas. Akivaizdu, kad Amazon vis tik nori apsidrausti tuo atveju, jei pradės aktyvią plėtrą būtent tokių vartotojų šalyse. Tvirtinama, jog firminio Amazon išmaniojo telefono kaina turėtų tilpti $100-200 kainų diapazone, o debiuto datos nuolat nukėlinėjamos.
Puslapis DigiTimes, nurodydamas patikimus šaltinius, tvirtina, kad kompanija Amazon ir toliau tikisi savo išmanųjį telefoną išleisti šių metų II ketvirtyje, nors pasiruošimo masinei gamybai etape kontraktiniam gamintojui Foxconn International Holdings kilo tam tikrų bėdų. Įdomu tai, kad pirmojo Amazon išmaniojo telefono ekrano įstrižainę nuspręsta padidinti nuo 4.3″ iki 4.7″, aišku, orientuojantis į šių dienų tendencijas. Be to, vyksta darbai, kurie numato ir kitų mobilaus įrenginio parametrų tobulinimą. Ar visa tai yra vėlavimo priežastis, nepatikslinama.