Samsung programuotojų fiasko  (2)

Samsung mobilių įrenginių vartotojai nerodo jokio susidomėjimo programėlėmis, kurias gamintojas sukuria specialiai savo išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams. Vartotojų nenustebino nei Google Now analogas, nei balso paieška, nei korėjiečių firminė mobilių programėlių parduotuvė.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kompanijos Strategy Analytics tyrimo rezultatai parodė, jog Samsung mobilių įrenginių savininkai linkę naudotis Facebook, WhatsApp, YouTube ir el. parduotuve Google Play Store. Savo ruožtu, Samsung programėlėmis žmonės vidutiniškai naudojasi 7 minutes per savaitę. Palyginimui: Facebook programėle Samsung įrenginių vartotojai per savaitę naudojasi beveik 3 valandas.

Nors korėjiečių gamintojo išmanieji telefonai šiuo metu dominuoja Android rinkoje, tačiau, pavyzdžiui, firmine Samsung pranešimu tarnyba ChatON vartotojai naudojasi vos 6 sekundes per mėnesį. Korėjiečių kompanijai tai yra nemaža problema, kadangi ji nori vartotojus įpratinti naudotis jos programiniais sprendimais, kad vėliau atsirastų alternatyva Google siūlomam Android.

Kodėl gi nieko neišeina? Strategy Analytics viceprezidentas Barry Gilbert mano, kad priežastis gana paprasta – Samsung programėlės sukurtos gana atmestinai. Koks gi problemos sprendimas? Ekspertas mano, kad reikia kurti geras programėles.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(11)
(0)
(2)

Komentarai (2)