[Žinios trumpai] Sensacija, kuri gali virsti visišku fiasko: „PepsiCo“ pabandė „Tesla Semi“ ir jau skelbia, kas ne taip  (1)

„Tesla Semi“ vilkikas buvo pristatytas dar 2017 metais. Tuomet jis sukėlė tikrą audrą ne tik dėl savo dizaino, bet ir galimybių. Teigiama, kad viskuo, išskyrus įkrovimo laiką, „Tesla Semi“ nenusileis dyzeliniams konkurentams, o daugelyje sričių juos ir lenks. Pirmieji klientai jau gavo kelis tokius vilkikus, bet ar yra jais patenkinti?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Tesla Semi“ buvo pristatytas 2017 metais su pažadu gamybą pradėti jau 2019-aisiais. Tai neįvyko. Gamyba neprasidėjo ir 2020 metais, ir 2021-aisiais. Tačiau šių metų spalį pirmieji „Tesla Semi“ pagaliau paliko gamyklą ir iškeliavo į „PepsiCo“. Ši milžiniška korporacija 100 tokių vilkikų užsakė gana anksti ir dabar jau pradeda juos gauti.

Iš pradžių buvo žadama, kad tuščias „Semi“ tarp įkrovimų galės nuriedėti ir 800-950 km. Bet vilkikai 95 % laiko praleidžia priešais sunkią puspriekabę.

„Semi“ gali gabenti „Frito-Lay“ traškučių krovinį apie 684 kilometrus net neišnaudodamas visos baterijos. Tačiau bulvių traškučiai oro pripildytose pakuotėse yra vienas iš lengviausių krovinių, kokį tik galima įsivaizduoti. „PepsiCo“ viceprezidentas Mike'as O'Connellis atskleidė, kad kai sunkvežimis gabena sunkesnį krovinį, kaip gaiviuosius gėrimus, kompanija jo keliones riboja iki 160 km. Tiesa, tai - „PepsiCo“ sprendimas, o ne „Semi“ trūkumai. O'Connellis sakė, kad kompanija planuoja plėsti šias keliones iki 644-800 km.

„Tempti traškučių pilną puspriekabę nėra pati intensyviausia ir sunkiausia užduotis“, – naujienų agentūrai „Reuters“ sakė konsultacinės bendrovės „Guidehouse“ vyresnysis analitikas Oliveris Dixonas. „Vis dar manau, kad „Tesla“ turi labai daug ką įrodyti platesnei komercinių transporto priemonių rinkai“.

Vis dar tiksliai neskelbiama, kokį krovinį iš tikrųjų gali vežti „Tesla Semi“. Gamintojas vis dar tikina, kad vilkikas gali keliauti 800 km vienu įkrovimu. Spėjama, kad pirkėjai turėjo pasirašyti susitarimus, pagal kuriuos techninės sunkvežimių galimybės nebus atskleidžiamos - greičiausiai dėl to „PepsiCo“ neaiškina, kokį svorį ir kokį atstumą iš tikrųjų veš jų „Semi“.

 

Ir tai yra problema. „Semi“ yra vienas iš garsiausių vilkikų pasaulyje. Tai - objektyvus faktas. Tikėtina, kad daug šio straipsnio skaitytojų net negalėtų įvardinti jokio kito šiuo metu gaminamo vilkiko modelio. Taigi, daug įmonių pirks „Semi“ tarsi investiciją į reklamą ir įvaizdžio gerinimą. Bet techninės vilkiko charakteristikos yra labai įdomios ir bus įdomu pažiūrėti, kaip „Semi“ veikia kaip darbo įrankis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(4)
(25)
(-21)

Komentarai (1)