Tikras inžinerinis stebuklas! Kaip legendinis „Citroen DS“ gali važiuoti trimis ratais – ir tai ne vienintelis jo triukas (Video) ()
„Citroen“ buvo pirmasis automobilių gamintojas, kuris 1954 m. panaudojo hidropneumatinės pakabos technologiją savo modelyje „Traction Avant“, tačiau sistema buvo patobulinta po metų, pristačius legendinį DS.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dėka šios pakabos galimybių, DS turi vieną įdomią savybę – nuėmus dešinįjį galinį ratą, automobilis gali važiuoti trijų ratų režimu. Paulas Magèsas, asmuo, sukūręs DS hidropneumatinę pakabos sistemą, manė, kad šis „triukas“ būtų naudingas, jei savininkas neturi atsarginės padangos.
Kaip tai atrodo realybėje galite pamatyti šiame išsamiame vaizdo įraše:
Bet tai ne vienintelis DS „triukas“. Kitas įdomus ypatumas yra spidometras. Šiame automobilyje baltos spalva pažymėti kilometrai per valandą, o geltona spalva – trys vidiniai skaičiai – 80, 150 ir 250. Šie skaičiai yra atitinkamai ties 100, 140 ir 180 km/val., o jų paskirtis – pateikti vairuotojui stabdymo atstumą metrais važiuojant šiais greičiais.
Kita DS savybė, kuri buvo gana įdomi savo epochoje, yra kryptiniai priekiniai žibintai. 1967 m. patobulintas 3 serijos dizainas turi žibintus, kurie sukasi kartu su vairu.