Elektromobiliams galas? Pildosi baisiausios prognozės (1)
Elektromobilių bumas sustojo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Artėja elektromobilių pabaiga? Rekordiniai duomenys kalba patys už save.
Automobilių rinka Vokietijoje silpnėja. Kada baigsis elektromobiliai? 2024-ieji tikrai nebuvo jų metai. Duomenys rodo, kad naujų registracijų sumažėjo daugiau nei ketvirtadaliu. Krizė taip pat turi įtakos pigesniems kiniškiems konkurentams.
Pernai vadinamasis elektromobilių bumas Vokietijoje staiga sustojo. Kaip paskelbė Vokietijos federalinė automobilių transporto tarnyba, 2024 metais bus užregistruota apie 380 tūkst. elektromobilių. Tai daugiau nei ketvirtadaliu mažiau (beveik 27,5 proc.) nei prieš metus. Įdomu tai, kad vidutinė CO2 emisija išaugo 4,2 proc. iki 119,8 g/km, palyginti su 2023 m.
Vokiečiai nebenori elektromobilių? Vyriausybės subsidijų pabaiga
|
Iki 2023 metų pabaigos Vokietija siūlė subsidijas elektromobiliams įsigyti, kad paskatintų ekologiškesnį transportą. Jas nustojus mokėti paaiškėjo, kad vairuotojai nedrąsiai perka elektromobilius be paramos.
„2023 metų pabaigoje staiga nutrūkusi vyriausybės parama sukėlė didžiulį potencialių pirkėjų netikrumą, kuris tęsiasi iki šiol. Nors į rinką patenka naujų patrauklių modelių, pardavimų skaičiai yra daug mažesni, nei tikėjosi pramonė ir trokšta politikai“, – aiškino konsultacinės įmonės EY mobilumo ekspertas Constantin Gall.
Tarp penkių didžiausių Kinijos gamintojų didžiausius nuostolius, palyginti su 2023 m., užfiksavo „Smart“ prekės ženklas (49 proc.) ir „Polestar“ (29 proc.). Kinijos prekės ženklo transporto priemonių registracija 2024 metais iš viso sumažėjo 24 proc. ir pasiekė 43 835 vnt. Nepaisant krizės, MG prekės ženklas yra perkamiausias – 20 977 automobiliai.