98 % per 6 minutes: nauja baterija gali „nužudyti“ degalines (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2026-05-08 13:38
O kas sakė, kad turi tarnauti 30 metų? Apart putojimosi, ir "netinka niekam, nes netinka 5%" kažką gali pasakyti? Kaip užsikirtusi plokštelė.
donatasv 2026-05-08 19:41
Tai kad pats rodai milijonus km tarnaujanti torres kur realiai marketinginis triukas. Įmonės kuri realiai eilinė afera ir jau nebepirma šio brando.
Inga21f 2026-05-10 22:56
Ieškai merginos vienai nakčiai? Sveiki atvykę - www.xmeet.club
immortallt 2026-05-11 13:11
Garantija eina iš BYD'o. Marketinginis triukas? Per 10 metų nuvažiuoti 1kk km nėra taip jau neįmanoma. Esu matęs tik Lietuvoje važinėjantį auto per metus prisukusį 120k km. 1kk garantija yra tikėjimas savo produktu. Taip, 90-95% vartotojams tai neaktualu, nes per 10 metų pravažiuos kokius 200-250k km. Marketinginis triukas būtų, jei tos garantijos realiai tai negautų. Bet tokiems kaip tu, tai turėtų būti aktualu, kurie per metus po 30-50k km prasuka, nes standartinė 160k km garantija arba 5 metai tai realiai garantija baigiasi ketvirtais metais. Ir 1kk km garantija yra ARBA 10 metų. Kaip ir visiems kitiems automobiliams, kur garantijai yra dvi alternatyvos. P.S. savaitgalį sutikau tokį patį Spring vairuojantį. Per metus pravažiavo kiek per 30k km. Suskaičiuokite, kiek ant kuro sutaupė, ir kiek metinė įmoka už automobilį gaunasi. Ir ką nuveiktumėte su sutaupyta suma.
donatasv 2026-05-12 09:57
Ačiū bet aš ne taupau saugumo sąskaita. Eik į daugiabučio kiemus ir pažiūrėk kiek taupančių. Jei perki mašiną ir gauni universalų įrankį su kuriuo gali važiuoti kur nori, kada nori ir kiek nori už pigiau nei EV kuris pigus tik jei suki aplink namus t.y. didelis skirtumas. Antra Amerika jau atsimušė į realybės dugną kai su EV pradėjo mokėti už kelius. Subsidijų iškeltas rojus ilgai nesitęs ir kuo toliau tuo EV kelias tik sunkės. Pigus tik prie tam tikrų sąlygų kurias ne visi turi ir tas pigumas turi savas ribas. Kai važiuoji aplink namų laidą tai pigu pabandyk toliau su savo dacia nei 100km nusukt nuo laido ir ką gausi? Čia tas 100km vasarą, o kaip žiemą? Kiek nuo laido gali nutolti? 60km pirmyn ir atgal įveiksi? Jei reikės 200 nuvažiuot į vieną pusę rinksiesi autobusą? Ar antrą auto kurį taipogi kainuoja išlaikyti?
immortallt 2026-05-12 11:04
Kaip ES gamintojai traukiasi iš EV gamybos, net šiurpulys krato: https://www.reuters.com/sustainability/ ... PQ8qQihPDw Vakar pravažiavau ~80km. Nuo 78% nukrito iki 41%, netaupant nieko (ryte pašildyti rimčiau reikėjo). 100km nuvažiuoti problema būtų? Vėlyvą rudenį iki Kauno nuvažiavus liko beveik 40%. Taip, važiavau tik ~110km/h greičiu. Kaune pavažinėjome susitvarkyti reikalus, liko 30%. Kol pavalgėme, buvo pilnas akumuliatorius. Ir važiavome, tiesiog išsibandyti. Realiai pirktas tik miestui. Nes reikalingas antras automobilis šeimoje. Taip, per ekstremalius šalčius būtų problema su Spring'u toliau važiuoti. Bet ne tam pirktas, nes tokio poreikio nėra dviems automobiliams šeimoje. Ir keista, kad tavo reikalavimas universalumui visada baigiasi ten, kur yra VDV riba, ne toliau, ir ne mažiau. Nu vat toks jausmas, kad sieki pateisinti VDV. Ir vat toks jau EV nepraktiškas ir neaktualus, bet norvegai 99% perka EV. Pabandyk su tuo savo VDV iki Pietų Afrikos nuvažiuoti. Negali? Tai šūdas. Reikia universalaus įrankio gi. Ko neperki lėktuvo? Apeliuoji, kaip JK nebeperka, tik vat 2026 balandžio rezultatas - 59% daugiau EV nupirkta, nei prieš metus. Na taip, pirmą ketvirtį buvo pasvyravimų, bet augimo tendencija lieka aiški. Ir nioliktąjį kartą, niekada niekam nesakiau, kad Spring'as yra visiems atvejams, visiems tinkamas ar pan. Ir žinoma, niekas Lietuvoje automobiliui netaupo. Perka bent jau BMW, nes pastarasis jau nebėra statuso simbolis. Dabar reikia Porsche ar dar ko brangiau, kaip Bentley. Bet vat elektromobilį jei bent vieną randi brangesni - nei EV neįperkami ir niekas nepirks O kol tu automobiliui netaupai, aš džiaugiuosi, kad važinėju elektra, ir sumoje gaunasi pigiau, nei tik degalai su VDV, automobilis pats pasidovanoja.
donatasv 2026-05-12 13:34
Galiu ir iki šiaurės afrikos su vdv net iki ašigalių navažiuoja, o kaip su EV? Tempsi priekabą saulės panelių, kad pasikraut? Kitas reikalas 100km sakiau pirmyn ir atgal, o tai bendro atstumo 200km. Apeliuoju į JK? Ką rūkai? Tai dar sykį nusimesk rožinius akinius ir eik skaičiuot atsipirkimą vdv vs EV. Kai turi krūvą subsidijų dar dar gal per 10 metų važiavimo su nepatogumais išlipi su nuliu gal šiek tiek pliuso ir tai jeigu turėsi saulės elektrinę namuose ir pakrovėją visais kitais atvejais totalus minusas su klizma priešakyje. Ateis į normalias vėžias apmokestins kaip priklauso kiši savo dacią ir netik kur nesueina nes du auto išlaikyt neapsimokės. Geriau tiesiog vieną hibridą ir nesukt galvos. Bet jo visi pirks ir norės dabar jau turėjome turėti 50%+ vien tik EV parduodamų jei ne daugiau pagal valdžios ir gamintojų planus... ką turim? 15%? Taip kai kai nuo labai mažai skaičiuoji procentus tai augimas vajė vajė 50% nors realiai šūdas. Pritempinėk kiek nori. Dar net sunkmetis EV neatėjo, o jau tendencijos šūdinos. Kol technologijos neištobulės tai ir liks ties 20% rinkos dalis. Europa dar +- mažų miesto mašinų daug tai gal dar kažkiek daugiau. Bet nematau poreikio tarkim bute turėt klizmą EV ir įstatyt save į nepatogumus.
immortallt 2026-05-12 15:07
"Antra Amerika jau atsimušė į realybės dugną kai su EV pradėjo mokėti už kelius" - tai apie ką čia? Kas dar EV apmokestino kelių mokesčiu? Nu pažiūrėčiau, kaip tu greičiau iki Šiaurės Afrikos nuvažiuosi, nei aš nuskrisiu. O kodėl man reikia pirmyn ir atgal 100 km važinėti, jei man to nereikia antram šeimos automobiliui, nes negyvenu 100km nuo darbo? Tai jei poreikį turi vienam mikriukui šeimoje, bet reikia dviejų automobilių, tai antrą auomobilį irgi pirksiu mikriuką, kad visada su 2 automobiliais važinėti? Pagal tai kaip rašai, jei kaimynas turi poreikį minivenui, nes turi 5 vaikus, bet pats turi tik vieną vaiką, tai vis tiek reikia pirkti miniveną sau, nes na kad tiktų visiems atvejams, ir kaimynui. Krūvą apribojimų tiems <5% vartotojų? Tai jei nori be apribojimų, tai reikia lėktuvą pirkti iš karto. Nu tada tikrai bus visiems atvejams. Problema, nusileisti visur negali... Daugėjant EV, mažės kaina viešo krovimo. Kai apmokestins EV, tai tas apmokestinimas bus kažkur ~250€ per automobilį, visiems, įskaintant VDV, ir kas tada? Ogi nieko. Pagal ką turėjome turėti 50% EV? Net AEI elektros tokio plano nesenai nebuvo, o apie EV iš viso. ES EV sudaro 20% naujų automobilių rinkos. Iki 2030-ųjų bus virš 33% laisvai. Nuo mažų skaičių skaičiuoji? 1/5 rinkos VDV jau prarado. Jiems toks praradimas nepasirodė mažai. Gamyklas uždarinėja, kainas kelia, nes nebeišsilaiko, masto ekonomiją praranda. Bet EV tokia rinkos dalis - maži skaičiai. Anot tavęs, tiesiog atsirasti iš niekur turi gamybą, o ne vystytis. Iš oro už trilijoną materializuotis vis infrastruktūra per keletą metų. Kol technologiškai neištobulės Pernai buvo 17%, užpernai buvo 15%, šįmet jau yra 20%, kitąmet bus gal ir 25%, jei taip ir toliau rinka eis. Pasaulyje jau užima 25%. Nerasi šalies, kurioje EV pardavimai būtų užstrigę ties diesniu nei 10% rinkos dalimi ilgiau nei 2 metus. Stabilizacija įvyko metams ten, kur buvo panaikintos subsidijos ar mokestinės lengvatos, nes paskutiniais metais užsiperka visi tie, kurie planuoja ir kitais metais pirkti, ir tada antrais metais šauna pardavimai aukščiau, nei metais prieš panaikinant lengvatas. Taip, tu nematai, kam arklį keisti į automobilį. Tie patys argumentai. Tik juokinga, kad pats berods trečią EV turi. Visus su mažu akumuliatoriumi, ir skundiesi, kad jie nenuvažiuoja toli. Tada skundiesi, kad nėra modelių tavo norimoje nišoje, todėl jie netinkami niekam. Tada aiškini, kaip čia gamintojai traukiasi iš EV, bet investicijos rodo, kad jos auga. Sparčiai.
assa 2026-05-12 21:17
kaip tik nusipirkome pagrindinį šeimos auto, tai pilnam EV nesiryžau, pasiėmiau kodiaq'ą phev, ant popieriaus 100+ km vien elektra, tebunie realiai vasarą 80, žiemą 60, mano poreikiams sočiai. Tolesnei kelionei varysim ant benzo. Dabar, kuomet nupigo pluginai, imho teisingiausias pasirinkimas.
donatasv 2026-05-13 00:12
Kad tu apsirūkęs kliedi marazmus. Visų pirma tau nereikia važiuot tai sėdėk kamputį ir tylėk kai šneka tie kuriems reikia ir nemokink gyvent kitų. Auga blet investicijos pa stave sapne auga ir tai kai prigeri viagros. Tiek suinvestavo, kad JAV gamintojai nebežino ką daryt su gamyklom uždaryt ar dar bandyt... ES EV pardavimų augimas buvo nuo 12 iki 15% 2024 vs 2025 bendros naujai parduotų auto masės. Vos 3 % paaugo pardavimai. JAV 2024 naujų EV buvo 8% 2025 gal bus 8.5%? Vos 0.5% tikėtina bus. Auga tuktukai kinijoje... Tu bandai įrodyt kad EV jėga ir graibsto kaip karštas bandeles? Niekam jų nereikia tik žmonėms kaip tu kurie bijo toliau savo kaimo važiuot. Arba yra priversti rinktis EV dėl valdžios užgaidų. Nuimk subsidijas ir aplamai baigtas kriukis su šituo reikalu. Net tesla ir tie naikina 2 modelius prabangius nes niekam jų nereikia. Nuvertėja tiek per pora metų nuo naujos, kad dyzeliu dar 10 metų 5 litrų džipą vairuosi nesustodamas ir dar liks... Toks vaizdas, kad šitie hibsterių triperiai skirti tik tam, kad facebooke galėtų foto įsimest žiorėkit iki klaipėdos nulėkiau ir 7 bulkutes suėdžiau pakeliui, o visi kas dirba su auto arba važiuoja rimčiau atostogų ar šiaip skaičiuoja savo laiką ne bulkutes apeina ratu.
immortallt 2026-05-13 08:30
Ne, šneka tas, kuriam "reikia važiuoti", ir kuris aiškina, kad visi likę yra tokie kaip jis. Tuo tarpu va, gyvas pavyzdys žmogaus, kurio net vardo nežinau, nepasižiūrėjęs į kontaktus, su identiškai Dacia Spring važinėjantis, jau daugiau nei metus. Per metus prasukęs 30k+ kilometrų, labai patenkintas automobiliu, išgalintis nusipirkti ir gerokai brangesnį automobilį (kieme stovi kitas, daug didesnis, ir kelis kartus brangesnis automobilis, gyvena užmiestyje su šeima, kur jau viešasis net nevažiuoja, tad be dviejų automobilių niekur), bet vat tu parašai diagnozę, kad niekam netinka, remiantis savo asmenine nuomone, savo asmeniniais poreikiais, padarant prielaidą, kad praktiškai visi tokie kaip tu. JAV... Išsirinkę geriausią pagal tave prezidentą. Nes alternatyva - užmigdavo ištisai (dabartinis ne tik pastoviai miega, bet ir kognityvinio testo atlikimą laiko protinių gabumų viršūne, ir per metus 3 kartus atliko bei tuo didžiuojasi, kai net šimpanzė tą testą išlaiko). Na taip, patiria iššūkių EV rinka JAV. Tik prie ko čia JAV, kai ten politikos klausimas, ir JAV naftos net eksportuotoja, ne importuotoja? Jau nekalbant apie kitas problemas ten, ar tai, kad "kodėl negaliu vaikščioti prišiktom kelnėmis, jei kitas taip vaikšto" nėra geras argumentas. Vos 3% paaugo trumplerio matematikos mokyklą baigei? Ir šiaip 19,5% naujų automobilių rinkos pasiekė 2025. 2024 m. 15,4%. Augimas yra 30%, ne 3%. Jei neskiri kas yra procentai, o kas yra procentiniai punktai, tai klausimas, kaip baigei mokyklą. Tiek šiknoje tenka ieškoti sliekų, ir taip nieko nematyti reikia, kad tokias nesąmones rašyti.
donatasv 2026-05-15 08:35
Skaityt išmok nereiks kliedėt. ACEA duomenimis bendrai parduotų naujų EV visoje automobilių rinkoje vdv/ev/hibridai. Bet paieškosi ir iš to ištrauksi 30% nes kitaip neišeina pagražinti tik manipuliuoti skaičiais? Iliuzija bliūkšta 2030 / 2035 pardavinėti tik EV ES... tai yra faktas kaip blynas ir nesvarbu, kad tu kliedi ir išsidirbinėji. Tavo parašyme negana to viskas apibendrinta ir aiškiai parašyta šalia dacia stovi vdv nes kitaip niekaip. Nes žmogus tikriausiai aiškiai supranta, kad su šūdu toli nenuvažiusi tam reikia du šrotus išlaikyt. Tai yra faktas, kad EV yra ribotas triperis kuris leidžia važiuoti kaip ir paspirtukas tik ribotomis galimybėmis. Kai EV pasieks vdv lygį tada bus galima kalbėt apie EV kaip vdv pakaitalą, o ne džiaugtis triperiu kuris gali važiuot bet tik kartais... didelė dauguma žmonių turi vieną auto ir antro dacia niekas nepirks kurie bent šiek tiek galvoja, o ne košė galvoje kaip pas tamstą. Pasidžiaugiam nes EV važiuoja debilizmas plet... man reik, kad važiuotų kaip vdv arba slėp krūmuose ir visiškai nesvarbu, kad iš visų kelionių auto tik 10% sudaro ilgo nuotolio kelionės. Šitas poreikis niekur nedings ir jį įveikt vistiek reikės ir jį įveiks tik vdv. Jei renkiesi vieną auto šeimoje apie EV gali pamiršt, o tai yra 55% visų es žmonių kurie važiuoja ir šeimoje turi 1 auto.
Inga21w 2026-05-15 23:03
Ieškai merginos vienai nakčiai? Sveiki atvykę - www.xmeet.club
immortallt 2026-05-18 19:33
Nes kitaip niekaip? Na šalia pvz. IQ ar Micro, ar Smart irgi stovėtų kitas automobilis, nes tokį kaip Dacia Spring kaip vienintelį automobilį perki tada, kai toliau užmiesčio važiuoti neriekia, arba kaip antrą automobilį šeimoje. Ir taip, vienas likęs senas VDV, kuris šeimoje pateko naujas, ir toliau drožiamas bei nekeičiamas į jokį kitą automobilį. Taip, subliuško, kaip subliuško ir AEI elektra. Planavo iš pradžių, kad 2040-2050 100% elektros bus AEI, dabar jau 2030-2035 metai. Na realybėje bus kokie 95-97% AEI, bet nelabai jau yra skirtumas tiek, ar 100% AEI. Ne, tai tu nesugebi suprasti, kas yra augimas, ir kad 3% paauginti, nuo 90% iki 93% toli gražu nėra toks pat pasiekimas, kaip 3% padidinti nuo 10% iki 13%. 10% ilgo nuotolio kelionės (atmetus sunkvežimius)? Iš kur tokią statistiką trauki? JAV, daugiau nei 120 mylių be susotjimo sudaro mažiau 3% nuvažiuojamų kilometrų. Ir be JAV, tokios detalios statistikos daugiau nesu radęs.
donatasv 2026-05-21 07:10
Savo kliedesiu kuriuos čia vemi gali paaiškint 55% ES gyventojų kurie turi 1 auto. Nes jie kažko turės atsisakyti arba labai smarkiai išlaidauti įsigyjant didesnį kiemą, papildomą stovėjimo aikštelę ir t.t. tiek prie minimalaus reto atvejo pritempinėji ir įrodinėji, kad tinka visiem, kad bloga žiūrėt. Turėtume kurti taršos mažiau, o ne kelis kart daugiau. Dabar perka naują vdv ir ev... važiuoja patenkinti ir teršia. Turėtume skatinti vartojimo mažinimą, o ne priešingai.
immortallt 2026-05-22 17:45
Taip, 45%, kurie turi antrą automobilį - yra tokia maža rinkos dalis, kad tokie kaip Dacia Spring, skirti tik miestui, automobiliai visai rinkos neturi, kad apie juos kalbėti. Tada lieka 55% gyventojų, kurių didžiajai daliai ~300-400km nuvažiuojamas atstumas viena įkrova tenkina visus įprastinių metų poreikius. Netenkina tik kartą kas penkmetį, ar rečiau, kelionių automobiliu poreikių. Nu bet iš šitų, kurių turbūt kokia pusė, irgi nesvarbi rinka. Svarbi iš tų 55% tik kokie 2%, kurie į metus bent kartą išvažiuoja į keliones, kur vienu prisėdimu važiuoja daugiau nei 400km ir taip virš 800 km per dieną, ir taip kartoja kelis kartus metuose. Vat tie 2% yra priežastis, kodėl miestui netinka EV nuvažiuojantys iki 150km, ar kodėl EV nuvažiuojantys iki 300-400 km viena įkrova netinka niekam, išskyrus 45% turinčius antrą automobilį, ir 53% iš 55% namų ūkių, kurie turi tik vieną automobilį, ir dažnai važinėja dideliais atstumais. Pavieniai yra tokie, kurie dėl to, kad įsigijo EV, turi daugiau automobilių kieme. Niekas neperka EV, tik tam, kad padidinti autoparko skaičių. Čia tavo išmislas, ir tavo maldelė, kad pasijaustum geriau. Čia taip elgiasi tie, kurie automobilyje sielos ieško, bet pripažįsta ekonominę prasmę. Tad pasilieka kaip sielos draugą VDV.
donatasv 2026-05-23 01:16
Pagal tavo logiką tai turėčiau pirkt auto už 50k/60k ir daugiau eur, kad galėčiau per metus du kart keliauti? Su 25k vertės vdv aš važiuoju visur kur noriu kada noriu ir man dzin. Su 30/40k EV trinsiesi aplink miestą ir gali nesekt pasakų iškreiptais procentais nes kliedesiai daugiau nieko ir rinka puikiai tai rodo. EV atranda savo pirkėją bet labai vangiai nors vdv jau 2030 pagal tokių nesusipratėlių idėjas kaip tu turėjo nelikt naujų pardavimuose. EV turėtų keist VDV bet realiai nekeičia, o augina bendrą automobilių skaičių. Žmonės keičia ir vdv ir šalia perka EV. Kai galėtų turėt vieną hibridą ir nesukt galvos. Ir mano diskusijos pagrindas nėra įrodyt, kad ev niekam netinka, o tiesiog, kad toki atsilikėliai kaip tamsta planuoja į šūdą visus susodinti nors jis nėra paruoštas. Keldami mokesčius, skleisdami propagandą ir žmones laikydami už durnus kurie nesupranta ko jiems reikia.... o žmonės jūsų idiotų užbrėžtą terminą 2030 atsisakyt visiškai vdv pasiuntė kur nesueina. Nes tokiais tempais kaip dabar keičiant vdv tai 2050 dar turėsime naujų pardavimuose...