Naujasis M6 – greičiausias dviduris BMW modelis istorijoje
(5)
BMW pristatė naująjį M6 modelį, kuris tapo greičiausiu dviduriu įprastiems keliams skirtu automobiliu šios markės istorijoje. Pirkėjai galės rinktis kupė arba kabrioleto versiją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Svarbiausia naujiena, lyginant M6 su naujos kartos 6-serijos modeliu, yra patobulintas 4.4 l, V8 variklis, turintis dvigubos turbinos technologiją „TwinPower Turbo“. Šis jėgos agregatas galės išvystyti 560 AG (esant 6000-7000 aps./min.) ir maksimalų 680 Nm sukimo momentą (esant 1500 aps./min.). Variklio galia galiniams ratams perduodama 7 laipsnių „M Double Clutch“ transmisija.
BMW teigimu, šis variklis yra 10 % galingesnis, o sukimo momentas – 30 % didesnis lyginant su ankstesniu M6 modeliu, kuris turėjo atmosferinį V10, 5.0 l variklį.
Nors lyginant su pirmtaku naujasis BMW M6 kupė tapo beveik 150 kg sunkesnis (kabrioletas pasunkėjo 50 kg), iki 100 km/val. jis galės įsibėgėti per 4,2 sek., o su papildomai užsakomu „M Driver“ paketu automobilio maksimalus greitis sieks 305 km/val.
Gamintojo išplatintame pranešime naujojo BMW M6 kainos nenurodomos. Žemiau pateikiame kai kurias automobilio technines charakteristikas.
BMW M6 kupė :
Įsibėgėjimas (0 – 100 km/val.): 4,2 sek.
Įsibėgėjimas (0 – 200 km/val.): 12,6 sek.
Maksimalus greitis: 250 km/val. arba 305 km/val. su „M Driver“ paketu.
Vidutinės degalų sąnaudos: 9,9 l/100 km
CO₂ emisija: 232 g/km
BMW M6 kabrioletas :
Įsibėgėjimas (0 – 100 km/va.): 4,3 sek.
Įsibėgėjimas (0 – 200 km/val.): 13,1 sek.
Maksimalus greitis: 250 km/val. arba 305 km/val. su „M Driver“ paketu.
Vidutinės degalų sąnaudos: 10,3 l/100 km
CO₂ emisija: 239 g/km